Tommy Kitchen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Leuke vlotte bediening; ondanks personeelstekort waren ze vriendelijk en kwamen regelmatig kijken of alles naar wens was. Vanaf onze plek in de patio, hadden wij goed overzicht over de gehele zaak. Dus konden we goed zien dat ze aardig hard moesten lopen.
Het eten was prima; wij hebben diverse sushi rolls geprobeerd, soepjes, groentegerechten, gebakken banaan, satehs, en gebakken kip. Na een tijdje kwamen we er achter dat we een sateh misten en die werd daarna heel snel gebracht. De eigenaar bood ons voor het ongemak een kopje koffie aan. Wij vinden wel dat er gekeken moet worden naar loszittende delen in de inrichting. De bediening geeft samen met de goede kwaliteit van het eten, de doorslag voor ons cijfer.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Zeer lekkere sushi voor een correcte prijs. Tafeltjes, inrichting en toiletten schoon en netjes. Fijne zaak om kinderen te zijn. Snappen hoe het is om kinderen te gaan uiteten!
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een beetje uit het centrum, maar goed te bereiken, ligt Tommy Kitchen. Een all you can eat sushi restaurant. Voorheen was hier "De Monnik" gevestigd, daarna is het pand volledig en zeer sfeervol gerestaureerd door de nieuwe eigenaar "Koetjes". Helaas is deze ter ziele en Tommy heeft zich hier gevestigd. Jammer dat het hele interieur nog "Koetjes" is, helaas niets aziatisch qua uitstraling. De sushi gerechtjes waren overigens prima van kwaliteit. Wij zaten een beetje in een doorgang waardoor het nogal druk en rumoerig overkwam. Het restaurant zat vol, veel heen en weer rennend personeel, de muziek kwam niet boven de herrie uit. Het personeel leek wel op de loer te liggen om de lege bakjes en vooral je lege glas weg te halen en er werd constant gevraagd of je nog wat wilde drinken.... Iedereen leek in ieder geval goed getraind. Verder wat je er van kunt verwachten, vooral alles erg snel. Voor ons is het even wat eten, zeker niet om na te tafelen.