Tomaz

31-203206489

Meer informatie over restaurant Tomaz

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tomaz

Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Super Service en gastvriendelijkheid
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
de paar keer dat ik eerder bij Tomaz heb gegeten vond ik het heerlijk en heel goed verzorgd. Nu was de avond een beetje rommelig (het was koningsnacht - waarschijnlijk had het daar dan ook mee te maken) en viel het eten en de wijn mij eigenlijk allebei wat tegen. Positief was de flexibilitetit van de bediening om foutjes te herstellen.
CorryGriffioen G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
attente bediening. Een vernieuwde kaart waardoor er ook voor gasten die hier regelmatig komen een afwisseling in de gerechten is. De Jodenhaas werd ook geserveerd zoals besteld was. Zalm was prima. Uitgekiende desserts, niet te veel en mooi geserveerd. Kortom: een aanrader.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Bediening en aankleding in orde.
Eten daarintegen tegenvaller.
Voorgerecht, tomaten-groentensoep redelijk. Hoofdgerecht, Damburger, absurd veel sla ertussen, teveel knoflook (totaal geen vlees smaak). Salade ook met teveel sla en niet goed gewassen, zat zand in. Al met al geen restaurant om naar terug te komen.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Very relaxed atmosphere. Staff were informative and attentive. Just right. Loved it. Food was excellent.
Ilari H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Mijn favoriete niks-aan-de-handplek in het centrum, verscholen in een steegje. Leuk, gevarieerd publiek, overzichtelijke kaart, goede en aardige bediening en geen muziekbehang. Ik eet er vooral mosselen met friet en die zijn heerlijk.
Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Grappig ingericht restaurantje op een verscholen plekje vlakbij het Begijnhof en ze hadden het erg druk! Het staat er vol boeken en andere decoraties maar zag er allemaal schoon uit, geen stofnesten. Erg vriendelijke personeel. Voorgerechten vielen tegen (hadden vis en vlees), hoofdgerechten waren goed. Goede wijntjes en leuke bierkeuzes.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Tomaz ziet er van binnen uit als een leuk ouderwets café wat het een zeer huiselijke sfeer geeft. Het uiterlijk doet je niet direct denken aan restaurants maar de schijn bedriegt. De kaart is klein en simpel echter de gerechten zijn goed in elkaar gezet, groot kwa portie en prima kwa kwaliteit. Tevens hebben ze veel verschillende bieren, ook van de kleinere brouwers en is het personeel zeer vriendelijk, ze maken graag ook even een praatje en een grapje. Voor een avond met vrienden op stap was dit een heel leuke plek om te zitten, we zaten er dan ook de hele avond en hebben ons prima vermaakt. Echt een aanrader!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Informele maar wel gezellige bediening die het je naar de zin willen maken. Het eten is vers en smaakt heerlijk, Hollandse gerechten die regelmatig wisselen. Op de maandag avond was het er vol - veel toeristen die eens willen weten wat onze keuken nou toch eigenlijk inhoudt maar ook Nederlanders die het zich laten smaken!
Dorte_Jorg H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Leuk restaurant in huiskamersfeer. Vriendelijke bediening en goede service. Het eten is redelijk, vlees was goed maar de bijlagen kunnen zeker beter.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zoals ik al eerder heb laten weten, ik hou erg van vis en daarom lust ik ook wel een lekkere “Hollandse Pot” daarom besloot ik met mijn vrouw naar Tomaz te gaan een Nederlands restaurant waar ze veel Hollandse gerechten serveren. Toen ik daar met mijn vrouw was en een tafeltje kreeg zag ik dat het er erg gezellig was en er veel keuze was op het menu ik koos voor Zalm met een aardappeltaartje en seizoen groenten erg lekker al zeg ik het zelf. Mijn vrouw koos voor Damburger een Amsterdamse hamburger van 100% rundvlees met frites en salade. Als Dessert namen we een kaasplank met allemaal verschillende kazen heerlijk. Het personeel was er snel en vriendelijk. Het restaurant was erg knus en gezellig we komen hier graag nog eens.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig restaurant. Middenin de binnenstad, maar geen toeristentrap. Heerlijk, puur eten. Mooie bereidingen, uitstekende service. Goed met kinderen. Een aanrader.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Bij binnenkomst vraag je je af of je nu in een ongezellige kroeg of in een restaurant bent binnen gelopen. Echter.. na 5 minuten voel je je helemaal thuis in deze gezellige huiskamer. Wat wij heel prettig vonden is dat het een rustige omgeving is: geen kabaal, rustig muziekje op de achtergrond, waardoor je gewoon een gesprek kunt voeren tijdens de maaltijd.

Het eten was gewoon goed, de kaart is niet als in het standaard hollandse restaurant. De anderen in de groep wisten niet wat ze konden verwachten waardoor dit als boven verwachting werd ontvangen. Tip: de koffie mag iets sterker.

Vriendelijke rustige nette bediening die de juiste aandacht heeft. Geen poespas, wij voelden ons hier thuis. Tip: slim om even te vragen of men er ook wat patat bij wil.

Al met al, zeer geslaagd na een dagje Amsterdam!
Dank je wel, Martin, voor je beoordeling en de tips! Toevallig staat er voor volgende week een koffiecurses voor het personeel gepland. Dus hou vooral onze FB pagina in de gaten. We zien u/jullie graag weer eens terug. Tomaz
LeonieM .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad in restaurant Tomaz! Je voelt je echt welkom hier door de leuke bediening. De kok kwam langs aan tafel om speciale dieetwensen te bespreken en de huisgemaakte frietjes waren heerlijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een plek om naar terug te gaan!
dank je wel voor deze mooie woorden Leonie, altijd fijn om gewaardeerd te worden voor wat wij met ons team willen doen voor onze gasten.
Groetjes en tot snel,
Thomas
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
kok Amsterdam speciaal contact op om bijzondere allergiewensen te bespreken en heeft speciaal iets lekkers gemaakt.
Het eten was heel smaakvol en de bediening heel attent en hartelijk!!
Graag gedaan en dank je wel voor de mooie woorden.
Groetjes en tot snel,
Thomas
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijk gegeten, met mooie verse ingrediënten. Ik wierp stiekem een blik in de keuken en zag de kok vol vuur en heel serieus bezig. Bediening was geweldig! Vrolijk, zeer attent, correct. Had goed contact met de keuken. Ook zoiets: een rustige, relaxte muziekkeuze. Wij komen terug
Dank u voor uw waardering en kijk op het ons restaurant. Tomaz
thomasvandijk .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gezellig klein restaurant in het hart van Amsterdam. Het eten is er heerlijk. De serveersters zijn vriendelijk en maken graag een praatje. Dit is ook een minpuntje, want omdat ze zoveel kletsen duurt het soms lang voordat ze bij je tafel zijn.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gegeten via groupon, ziet er gezellig uit met een leuk terras in een rustige straat in centrum Amsterdam. Voorgerecht was prima maar de zalm kwam als sushi en was van binnen nog rauw en zeer smakeloos. Kok kwam zelf haar verontschuldigingen aanbieden en bood een nieuwe aan, had hier niet zoveel zin in. Kreeg wel gratis iets anders. Chocolade mouse was het hoogtepunt! Gasten met wie we aan de praat raakten bestelden ook de zalm, deze kwam ook nog niet genoeg gekookt op de tafel!!! Service is wel prima.
yeter T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Gisteren met 4 personen heerlijk bij Tomaz gegeten. Centraal gelegen, knusse huiskamersfeer, fijn terras, gezellig en top bediening. Eten wordt met zorg klaargemaakt. Fijn om te zien dat de eigenaar zo gepassioneerd is. Tomaz is zeker een aanrader!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk ongedwongen gegeten bij Tomaz. Zeer vriendelijke bediening en lekkere Hollandse pot maar dan net een tikje anders.