Tomaz

Meer informatie over restaurant Tomaz

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Informele maar wel gezellige bediening die het je naar de zin willen maken. Het eten is vers en smaakt heerlijk, Hollandse gerechten die regelmatig wisselen. Op de maandag avond was het er vol - veel toeristen die eens willen weten wat onze keuken nou toch eigenlijk inhoudt maar ook Nederlanders die het zich laten smaken!
Dorte_Jorg .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Leuk restaurant in huiskamersfeer. Vriendelijke bediening en goede service. Het eten is redelijk, vlees was goed maar de bijlagen kunnen zeker beter.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zoals ik al eerder heb laten weten, ik hou erg van vis en daarom lust ik ook wel een lekkere “Hollandse Pot” daarom besloot ik met mijn vrouw naar Tomaz te gaan een Nederlands restaurant waar ze veel Hollandse gerechten serveren. Toen ik daar met mijn vrouw was en een tafeltje kreeg zag ik dat het er erg gezellig was en er veel keuze was op het menu ik koos voor Zalm met een aardappeltaartje en seizoen groenten erg lekker al zeg ik het zelf. Mijn vrouw koos voor Damburger een Amsterdamse hamburger van 100% rundvlees met frites en salade. Als Dessert namen we een kaasplank met allemaal verschillende kazen heerlijk. Het personeel was er snel en vriendelijk. Het restaurant was erg knus en gezellig we komen hier graag nog eens.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig restaurant. Middenin de binnenstad, maar geen toeristentrap. Heerlijk, puur eten. Mooie bereidingen, uitstekende service. Goed met kinderen. Een aanrader.
Martin258 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Bij binnenkomst vraag je je af of je nu in een ongezellige kroeg of in een restaurant bent binnen gelopen. Echter.. na 5 minuten voel je je helemaal thuis in deze gezellige huiskamer. Wat wij heel prettig vonden is dat het een rustige omgeving is: geen kabaal, rustig muziekje op de achtergrond, waardoor je gewoon een gesprek kunt voeren tijdens de maaltijd.

Het eten was gewoon goed, de kaart is niet als in het standaard hollandse restaurant. De anderen in de groep wisten niet wat ze konden verwachten waardoor dit als boven verwachting werd ontvangen. Tip: de koffie mag iets sterker.

Vriendelijke rustige nette bediening die de juiste aandacht heeft. Geen poespas, wij voelden ons hier thuis. Tip: slim om even te vragen of men er ook wat patat bij wil.

Al met al, zeer geslaagd na een dagje Amsterdam!
Dank je wel, Martin, voor je beoordeling en de tips! Toevallig staat er voor volgende week een koffiecurses voor het personeel gepland. Dus hou vooral onze FB pagina in de gaten. We zien u/jullie graag weer eens terug. Tomaz
LeonieM .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad in restaurant Tomaz! Je voelt je echt welkom hier door de leuke bediening. De kok kwam langs aan tafel om speciale dieetwensen te bespreken en de huisgemaakte frietjes waren heerlijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een plek om naar terug te gaan!
dank je wel voor deze mooie woorden Leonie, altijd fijn om gewaardeerd te worden voor wat wij met ons team willen doen voor onze gasten.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
kok Amsterdam speciaal contact op om bijzondere allergiewensen te bespreken en heeft speciaal iets lekkers gemaakt.
Het eten was heel smaakvol en de bediening heel attent en hartelijk!!
Graag gedaan en dank je wel voor de mooie woorden.
Edwinalkmaar .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Ook deze kerstavond, net als een aantal kerstavonden hiervoor, heerlijk en gezellig gegeten bij Tomaz. Het eten is goed, zonder flauwekul, en de bediening is uitstekend en hartelijk. Ook dit jaar heb ik mij er over verbaasd dat het niet stampvol zit. Het is ook nog een keer niet eens duur voor de kwaliteit die je voor je krijgt.
Dank je wel Edwin voor deze mooie woorden en ons streven is ook om elke avond vol te zitten, we zijn al redelijk op weg en doen ook erg ons best om al onze gasten tevreden te stellen.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijk gegeten, met mooie verse ingrediënten. Ik wierp stiekem een blik in de keuken en zag de kok vol vuur en heel serieus bezig. Bediening was geweldig! Vrolijk, zeer attent, correct. Had goed contact met de keuken. Ook zoiets: een rustige, relaxte muziekkeuze. Wij komen terug
Dank u voor uw waardering en kijk op het ons restaurant. Tomaz
Thomasvandijk .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gezellig klein restaurant in het hart van Amsterdam. Het eten is er heerlijk. De serveersters zijn vriendelijk en maken graag een praatje. Dit is ook een minpuntje, want omdat ze zoveel kletsen duurt het soms lang voordat ze bij je tafel zijn.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gegeten via groupon, ziet er gezellig uit met een leuk terras in een rustige straat in centrum Amsterdam. Voorgerecht was prima maar de zalm kwam als sushi en was van binnen nog rauw en zeer smakeloos. Kok kwam zelf haar verontschuldigingen aanbieden en bood een nieuwe aan, had hier niet zoveel zin in. Kreeg wel gratis iets anders. Chocolade mouse was het hoogtepunt! Gasten met wie we aan de praat raakten bestelden ook de zalm, deze kwam ook nog niet genoeg gekookt op de tafel!!! Service is wel prima.
Yeter T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Gisteren met 4 personen heerlijk bij Tomaz gegeten. Centraal gelegen, knusse huiskamersfeer, fijn terras, gezellig en top bediening. Eten wordt met zorg klaargemaakt. Fijn om te zien dat de eigenaar zo gepassioneerd is. Tomaz is zeker een aanrader!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk ongedwongen gegeten bij Tomaz. Zeer vriendelijke bediening en lekkere Hollandse pot maar dan net een tikje anders.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Onze starters waren het Hollandse vis plankje en de salade met o.a. rode kool en blauwe Hollandse kaas. Beide waren van zeer goede kwaliteit en echt vers bereid. Als hoofdgerecht voor de stamppot gekozen omdat deze niet in ieder restaurant geserveerd worden. Zowel de andijvie als de rode kool stamppot waren heerlijk. Wel dien je rekening te houden met een ouderwets veel jus wat de smaak trouwens wel ten goede komt. Tijdens de gerechten hebben we genoten van een rode biologische wijn waar direct een fles water bij geserveerd wordt. Hulde hiervoor! Als toet gekozen voor het kaasplankje en de 3 soorten chocolade. Dit restaurant heeft een geweldig aardige eigenaar en dito personeel. Wij komen hier zeker en graag terug.
Ida1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Gisteravond hier met z'n tweeën gegeten en het was een super ervaring. De bediening was van begin tot einde zeer vriendelijk, relaxt en gastvrij. Het eten was heerlijk en het restaurantje is leuk en knus ingericht. Een aanrader voor buitenlandse gasten, maar ook leuk voor mensen uit de buurt.
Vooraf hadden wij het visplankje en de lamsham die allebei heel lekker waren.
Daarna de Hachee met stamppot, het vlees was echt heerlijk en samen met de fris zoete stamppot een leuke (voor ons nieuwe) combinatie. Als tweede hoofdgerecht namen wij de kalfswang, deze was super mals, de groente lekker vers en knapperig en de jus en aardappels ook heerlijk!
Om af te sluiten twee topdesserts: chocolade mousse en een sticky toffee bananen fudge taart met heerlijke caramelsaus, ijs en slagroom.
Al met al een zeer geslaagde ervaring en wij komen hier graag nog eens terug!
Michelle F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Onwijs vriendelijke bediening. Lekker gegeten, zeker het visgerecht vooraf! Het hoofdgerecht, joden haas, is ook een aanrader! Wel wat prijzig maar zeker de moeite waard
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Lunch met 2 personen. Allebei DAMburger (Amsterdamse hamburger van 100% rundvlees) met sla, tomaat, komkommer, ui, bacon, kaas en Amsterdams zuur en huisgemaakte frietjes.
Nu ik de omschrijving weer lees, realiseer ik me waarom ik de burger niet echt lekker vond: het Amsterdams zuur ontbrak. Frietjes waren lekker. Alleen een beetje erg veel kleine stukjes en gruis. Iets te duur voor de kwaliteit (zelfs wanneer Amsterdams zuur niet had ontbroken)
Cees_l .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
De Damburger gegeten. Lekker rundvlees. De frieten prima. Salade lekker fris als tegenhanger voor het vlees. Al met al heerlijk gegeten
De bediening is goed en attent. De entourage is perfect.
Gmaten .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Wij hebben een heerlijke malse en sappige Jodenhaas en een eendenborst gegeten met een prima Spaanse huiswijn. Traditioneel Nederlandse keuken in gezellig bruin cafe ambiance, met zorg bereid met verse en soms bijzondere ingredienten. Bevlogen eigenaar, dagelijks op zoek naar kwaliteit en innovaties. Beoordeeld in relatie tot andere Hollandse pot restaurants en prijs.
Tara B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Gisteravond hier gegeten (a la Carte 3 gangen). Het viel helaas echt tegen. Echt niet lekker gewoon! Vooraf geitenkaas (kreeg 1 bolletje geitenkaas, paar koude doperwten en wat stukjes koude rauwe venkel er om heen en 2 kontjes brood, geen eens wat sla of dressing). Daarna kalfswang (grote stukken aardappel in de jus met groenten in de jus die nog hard was en daarop een stukje vlees). En als toetje helemaal erg! Er stond: soepje van rood fruit met een bolletje ijs. Dus dan dacht ik: mm lekker verse aardbeien, frambozen etc gepureerd of gekookt, maar ik kreeg een soort van aardbeien yoghurt met een bol ijs erin. Vies! Jammer dat het zo tegenviel na zulke goede recensies. Een vriendin had de hamburger en die was wel ok. De jongen die in de bediening stond deed het wel erg leuk. Maar erg jammer van het eten :(