TOMATO

Meer informatie over restaurant TOMATO

Dinsdag t/m Vrijdag: 17:00 - 22:00 uur
Zaterdag - Zondag: 12:00 - 22:00 uur
Maandag: Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant TOMATO

Jerome V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Lekkere pizza, goede wijn en vriendelijke bediening. Jammer dat tafels zo kort op elkaar staan!
Rickje Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
heel erg lekker
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Het is net en schoon restaurant wat wel enigszins krap is opgesteld. De porties zijn zeer ruim en worden netjes opgediend. Echter ruimhartige hoeveelheden vallen niet altijd goed uit. De pizza met salami was daardoor wel iets overdadig qua smaak. De carbornara was daarin tegen zeer goed. De kleine anti pasti zou ik lekker met z’n tweeën bestellen, meer dan genoeg! En ook het voorgerecht van pizza met rozemarijn is lekker maar veel te veel voor een 1 persoons voorrecht. Lekker bestellen voor de hele tafel!
Bo D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Hele leuke zaak, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij hebben genoten!
Jules W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten. Zo lekker dat we met twee man voor vier gegeten hebben. Een heerlijke ravioli, 3 superlekkere pizza's. Vedetje erbij, feest compleet.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Erg krappe zitplekken en de akoestiek zeer slecht.
Eten perfect!
Nan G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Erg veel lawaai, moeilijk een gesprek te voeren, ook omdat tafeltjes wel erg dicht op elkaar staan. iedereen moet stem verheffen om elkaar te verstaan.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Al vroeg druk op de eerste vrijdag van het nieuwe jaar. Toch kwamen gerechten, snel,l en vers uit de open keuken. Ruimte aan lange zijde was echter te beperkt, je krijgt de gesprekken en in ons geval, lichaamsgeuren van dronken mensen, van naaste tafeltje helaas te goed mee. Prima Italiaanse rode wijn, waar wel wat meer van geschonken kan worden als het 5 eur voor een glas is. Dus tafeltje minder, slokje meer en dan is het een echte aanrader!
Gea M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
We hadden een tafel voor 6 personen direct bij de ingang/uitgang. Een beetje veel "verkeer" daar ter plaatse, niet echt rustig op die plaats, plus nog de kou bij het openen. De verwarming was direct achter ons en stond op de warmste stand. Gelukkig kon die uitgezet worden. Een deel van het gezelschap had pizza en een ander deel pasta. Helaas was de smaak een beetje vlak. Jammer. Als voorgerecht hadden we antipasti. Was wel lekker, helaas een beetje weinig (voor de prijs). Service was goed. Het aanbod van bier kan beter. Er is potentieel om te verbeteren, vooral wat smaak betreft. Succes.
Jules W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Wat een topavond, met zijn tweetjes naast elkaar aan een klein tafeltje met zicht op de keuken. Alles wat ze maakten zag er even lekker en authentiek gemaakt uit, alles vers, niks geen pakjes of zakjes, echt koken. Wij genoten van onze voorgerechten, en de pizza's waren echt verukkelijk. Beste geheimpje van Maastricht dit.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Lianne R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk eten, gezellig zitten en vriendelijk personeel
Leroi M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuk restaurant, gezellig, het eten was lekker maar ook niet meer dan dat.
Amanda S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hadden gelukkig op tijd gereserveerd. Service was top en het eten was heerlijk, behalve de tiramisu. Daar hadden wat meer lange vingers in gemogen. Maar verder een top avond gehad!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Regelmatig komen er gasten binnen voor een tafel terwijl het restaurant bezet is. Daardoor komt er van buiten heel veel kou binnen. Het brengt voor de gasten die dicht bij de deur zitten veel ongemak mee. Dit zou nog verbeterd kunnen worden.
Verder hebben we prima gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader!
Rosanne P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een leuk avondje uiteten! Alleen mag er meer wijnkeuze op de kaart van mij. Verder heel lekker simpel eten en goede sfeer..
Fabian M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
quality
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Tomato tomato, hier gister wezen eten inrichting supergaaf minimalistisch ontwerp met leuke touch. Ravioli gevuld met boter en salie, was flauw en weinig smaak. Koffie was slap.
Verder al met al een dikke 7,5. Ik kom er nog graag naar terug om gewoon casual een hapje te eten.