Tomato & Basil

Meer informatie over restaurant Tomato & Basil

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Reshreshresh .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Elke dinsdag en vrijdag kan je hier pizza ophalen voor een spotprijsje, 6,50 per pizza. Erg lekker, dunne bodem en niet zo vet waar de olie van afdruipt als bij andere pizzeria's. Naast de pizza's kan ik de lasagne aanraden, maar laat ik zeker de death by chocolate niet vergeten. Man, man, man wat is dat lekker zeg! Helaas wel aan de dure kant, 5.95. Maar dan heb je ook wel wat.
Simone8888 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
In één woord HEERLIJK. Sinds een aantal maanden zit dit (afhaal)restaurant bij ons in de buurt. Ik ben er nu een aantal keren geweest en iedere keer was het een genot om thuis mijn pizza of pasta te eten. Ik ben gek op bolognese en de bolognese die ik zelf maak kan eigenlijk nooit overtroffen worden maar bij Tomato & Basil weten ze dat te doen. De pasta bolognese is echt super!! Bij alle andere italianen komen ze niet in de buurt van deze bolognese saus. Een echte aanrader!!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Buurtpizzeria, eenvoudig, prettige vriendelijke correcte service, gerund door Italiaanse familie (8).
Pizza's en pasta kan je zelf samenstellen qua topping. Zelf alleen 3 keer afgehaald en gekozen voor zelf samengestelde pizza met koude kleine tomaatjes en basilicum. Heerlijk voor een fijn prijsje (8). andere tip van mij ansjovis + rucola. Persoonlijk zou ik het decor wat leuker aankleden (5).