Tomatillo

6,3
6,5
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Jammer dat je er niet echt gezellig kan zitten maar het eten is echt FANTASTISCH!! Super lekkere taco's, burrito's en verse salsa's. Goed gevuld met groente en echte zwarte bonen. Ook thuis te bestellen. Ik
beste hier echt super super super graag.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekker, niet moeilijk en als je er gaat zitten weet je dat niet op de meest gezellige plek ter wereld komt. Daarnaast is het een afhaaltent dus zul je ook je eten zelf moeten afhalen als je er gaat zitten. Vrij weinig verrassingen dus. Ik kom er in ieder geval graag... werd eerder al omschreven als comfort food en dat is. Menig kater overwonnen met huevos rancheros (of hoe je dat ook schrijft) en zal dat ook zeker blijven doen.
Drezzz .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Op het moment mn favoriete Tex-Mex van Amsterdam.

Eten is altijd goed en vers gewoon lekker bediening kan inderdaad beetje minder zijn maar verder alles goed!

Van de taco's tot de sappen alles is op smaak en voor je neus bereidt. Toptent!
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Super tex-mex eten. Heerlijk comfort food. Ik eet hier erg vaak en het blijft gewoon zeer goed. Mijn favoriet is de fajita burrito ranchero stijl. Haal ook vaak af en altijd is het op het afgesproken tijdstip klaar. Perfect ook voor een anti-katerontbijt. Zou willen dat ze meerdere vestigingen gaan openen.
Ilovefoodd .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Ik had goede verhalen gehoord, maar het was zwaar teleurstellend. Veel te duur voor veel te weinig. Geen uitstraling als je de winkel binnen komt, of er gaat zitten. Jammer, want smaken waren prima.
Boneventura .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Totale rip off! Net besteld, komen ze een half uur VROEGER dan afgesproken. Met KOUD eten! Cesar salade: halve zak ijsbergsla met 2 croutons. Fagita: lauw en koud. En daarnaast: is niet eens genoeg voor 1 persoon, laat staan 2!
Akke K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Burrito met steak, een tostada met kip en een kinderportie burrito gehaald. Jongen aan de bar kwam ongeduldig over omdat ik nog niet precies wist wat ik wilde. Vervolgens echt enorm lang gewacht (ruim een half uur). Burrito en tostada allebei niet echt lekker warm bij meenemen, maar goed, even opgewarmd. Het ergst was dat de burrito bestond uit saaie rijst(zou limoenrijst zijn), laffe bonen en taaie en zeer weinig steak. Echt een tegenvaller. Verder zat er niets bij, alleen droge tortillschips. Niet duur, maar zelfs dit geld niet waard. De tostada was wel heel lekker volgens mijn eetgenoot.
Sharonamsterdam1 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Overpriced ( niet zo erg als t lekker, gezellig en goede service heeft) en niet lekker en vooral slechte service. Een fahita die bijna geheel uit zwarte bonen bestaat, zonder spice en vervolgens bediening die semi dom/ arrogant blijft herhalen dat dat hoort in een fahita. Voelde als een rip off. Jammer want om de hoek.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Net voor t eerst een burrito met steak afgehaald bij tomatillo.
Thuisgekomen was t uiteraard een beetje afgekoeld, 30 sec in magnetron en ik heb daarna echt heeeerlijk gegeten. Aardige bediening en redelijk snel ook!
Ik heb nog niet eerder zo lekker Mexicaans afgehaald, in vergelijking met een andere grote aanbieder gebruiken ze versere en/of betere ingrediënten, en veel lekkerder! Wel beetje prijzig, 13 euro incl extra guacamole en klein zakje chips.
Proever9988 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Lekker (en vooral goedgevulde!) fajita-burrito met kip en maissalsa. Mijn tafelgenoot had een burrito ranchero stijl overgoten met pittige ranchero saus. We deelden ook nog een taco met chorizo. Alles was heel lekker gekruid en vers.
Siepie82 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Prima restaurant met enorm lekker en vers eten, maar oooh wat zonde van de enorme wachttijden. Ook helaas nooit zitplaatsen, terwijl ik er 40 minuten voor moet rijden en thuis opeten helas dus echt geen optie is. De mensen zijn erg aardig, maar de take-out is dusdanig druk dat je vaak drie kwartier of langer moet wachten op je burrito. Nu ik zwanger ben, taal ik extreem naar Tomatillo, maar vandaag is toch voorlopig mijn laatste bezoek. Mensen blijven lang 'natafelen' terwijl je met een bord op je schoot op een bank zit te eten en zij hun bord allang leeg hebben. Heel jammer want het is super vers en absoluut een aanrader.
Lekkerbek1980 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hier gisteravond weer gegeten. Ben echt helemaal fan! Paar weken geleden in de USA ook Tex-Mex gegeten, maar dit is echt beter. En dat zegt heel wat. Een burrito is echt een maaltijd.Hoeft verder niets bij, maar paar tortilla chips met guacamole is natuurlijk best lekker. Mexicaans biertje erbij...klaar! Fantastische tent voor als je geen zin hebt om te koken en geen zin hebt om echt uit eten te gaan.
Hayo D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Verhoudingsgewijs relatief duur voor wat je krijgt en vaak koud en niet conform bestelling. Jammer want de buurt kan n goede Tex mex gebruiken
Toska K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Ik eet hier wel vaker, gezond en vers eten! Voor zowel lunch als diner geschikt. Taco zalm is favoriet. Service goed, maar kan altijd beter! De ruimte is precies naar mijn smaak, mooie bar. Leuk met die roestvrijstalen tafeltjes en toch een warme uitstraling, en de kleuren goed afgestemd. Mooie foto's ook trouwens.
Edsuit .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Prima service. Goede chips en guacamole, en qua drankjes is de Mango liquado geweldig! De vegetarische Fajita burrito was lekker, minpuntje was dat de ingrediënten niet zo goed verspreid waren over de burrito. Decor is leuk voor een snackbar-achtige plek als deze. Wat mij betreft toch de beste plek in Amsterdam voor een snelle Tex-Mex hap.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
De vegetarische Fajita Borrito, voor mij met ananas-salsa, is een aanrader. mooie prijs: 8,15 euro voor een volwaardige maaltijd. Kan me soms de hele dag al verheugen dat ik 's avonds bij Tomatillo een Borrito ga halen.
Ingo R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Ben er nu 3x geweest, 2 ter plekke eten, 1 x afhalen. Eenvoudige inrichting, paar tafeltjes, vriendelijk personeel. Mijn favoriet: fajita burrito veg. met habanero salsa, lekker pittig, ik eet mijn vingers erbij op. Yummy. Gelukkig nergens van die vette smakeloze kaas overheen.Bij afhalen extra guacamole erbij besteld, ontdekte thuis ook nog wat tortilla chips. Heel sympathiek. Voor mij de beste Mexicaan in Amsterdam. Enig verbeterpunt zou zijn een snackbarcounter waar je je eigen ingrediënten zou kunnen aanwijzen, dan is het helemaal San Francisco/Berkeley/Oakland.
David1975s .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Geen twijfel mogelijk, de beste mexicaan van de stad. Heerlijk eten, op en top comfort food. Jammer dat ik het tentje net pas heb ontdekt. Een must voor de liefhebber. Vers, smaakvol en niet te duur. Salsa habanero is een aanrader.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Mijn favoriete Mexicaan in Amsterdam! De Burrito 'Tomatillo Style' is echt heerlijk. Ook de nacho's zijn erg lekker. Alles is vers, en dat proef je. De bezorgservice is ideaal.
Lekkerbek1980 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Vanmiddag hier geluncht. In één woord "FANTASTISCH". Dit is het beste Mexicaans (of eigenlijk Tex-Mex) dat ik ooit in Europa heb gegegeten! Ik had de burrito met kip. Als je ooit bij Chipotle in de V.S. hebt gegeten en het lekker vond, moet je zeker naar Tomatillo gaan. Zo goed is het. Ook de tortilla chips met sausjes waren erg goed. Super tent!