Tom Yam

Bolensteinsestraat 24 3603 AX Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tom Yam

Rinke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Fantastisch eten! Wordt voor je neus vers bereid (je kunt door de deuropening meekijken in de keuken). Superlieve mensen.

Thuis open je de bakjes en vind je een kleurenpallet aan groenten, met vlees of vis. Heerlijk gekruid, perfecte tijd gewokt en gekookt. Doen!
Diana83 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Meerdere keren hier eten afgehaald. Alles even vers en smakelijk. Het is echt een tentje waarvan je via via hoort dat het een goede tent is. Als je er voorbij loopt nodigt het in eerste instantie niet uit. Klein zaakje, en onopvallend. Als je er eenmaal geproefd hebt, ga je zeker nog een keer.
Elwin O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Één van de weinige buiten-Europese restaurants in Maarssen, en een goede! Heerlijke verfijnde verse Thaise gerechten (met pittigheid naar wens)

Ruime vegetarische keuze; naast twee vegetarische gerechten zijn de andere gerechten ook vegetarisch te maken.

Over de service: toen we na sluitingstijd kwamen om af te halen werd zonder probleem onze bestelling opgenomen.

Het decor is niet bijzonder, maar dat verwachtten we ook niet bij een afhaalrestaurant.

Al met al een aanrader!