Tom's Diner

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tom's Diner

Jacky M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gegeten bij Tom`s diner voor de 2e keer in de 5 jaar dat het bestaat. Ze hebben op de kaart de Empire statebouillding burg met daarop volgens de menukaart: Empire statebuilding burger €24,50
3-laags kilo burger, can you finish it?. Daarbij hadden ze de eerste keer de actie, als je hem op krijgt dan mag je op de foto aan de bar. Helaas was dit deze keer niet het geval. Wij zijn hier 10-08 weer geweest met vrienden die ik had verteld over de geweldige 3laags kilo burger en heb deze ook samen met deze vriend weer genomen.Echter leek er nu onderop geen 3e rund burger meer te zitten maar een flauw naar hun eigen zeggen kippenburger (leek meer op een schnitzel van geperste kip/smaakloos) te zijn.Een dame vroeg of alles naar wens was en ik vertelde van het smaakloze lapje dat er in een keer opzat want de eerste keer was dit ook een rundburger en van deze kipburger stond ook niets op de menukaart. Zij heeft het meteen meegenomen naar een meerdere denk ik, ik kon niet echt zien wie de leiding had. Volgens de eerste dame aan de tafel was dit normaal nooit en snapte ze niet waar deze kipburger nu ineens vandaan kwam. Nadat ze met een collega(meerdere?) had overlegd kwam zij (dame2) nu naar ons toe en vertelde dat ze altijd al deze kipburger in dit gerecht serveerde waarop ik haar vertelde dat ik nog een foto had van de eerste keer en ik deze aan haar kon laten zien dat het daarbij toch echt een hamburger was. Maar ze geloofde me wel en hoefde niets te zien maar gelijk kreeg ik toch ook niet. Waarop we wel een gratis drankje aangeboden kregen , dat was dan wel netjes. Ik heb haar bij het afrekenen er nog wel even op gewezezen dat ze dan misschien wel even op de menukaart moeten vermelden dat er ook een kipburger inzit, onze vrienden lusten namelijk geen kip dus dan had hij hem zeker niet genomen, waarop ze antwoordde; Ja,ja we zijn ermee bezig, met een nieuwe kaart.
Om eerlijk te zijn voelde ik me nogal in de steek gelaten, net of ze wilde zeggen, ach man , zeur niet zo!
Ik heb zelf bijna 15 jaar in de horeca gewerkt als kok en weet dus echt wel waar ik over praat maar voor mij is het duidelijk dat de kwaliteit van de producten, het personeel en ook de enthourage erg achteruit is gegaan met de eerste keer dat ik er ben geweest. In de keuken, want daar zaten wij dichtbij waren ze erg druk met elkaar, zo druk dat wij vollop konden meegenieten van de verhalen en zelfs het roepen naar de bediening.
Voor mij was dit voorlopig de laatste keer.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Na bezoek aan outlet Roosendaal op zoek naar restaurant in deze voor ons onbekende stad. Wat gegoogeld en dit gekozen n.a.v. de leuke inrichtingsfoto’s. Vriendelijke ontvangst in dit absoluut amerikaans uitziend restaurant. Gekozen voor burgermenu en mixed grill. Het duurde even maar het eten was zeer smakelijk. Mooie malse burger met lekkere toppings, fijne rauwkostsalade en frietjes erbij. Ook de mixed grill was zeer smakelijk en ruim voldoende, mooie spare ribs en malse biefstuk en kippenpoten. De bijbestelde maiskolven dropen in de boter.
Gezellige amerikaanse achtergrondmuziek. Enige minpunt: ik miste de lekkere in amerika te verkrijgen nagerechten zoals lekkere taart, bijvoorbeeld cheesecake.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mijn partner en ik hebben hier vorige week gegeten. Mijn cheeseburger was prima, niks mis mee. Ook haar kip was lekker. Jammer dat de geserveerde frites volgens mij uit de vriezer kwamen. Vers is echt veel lekkerder.
Verder is dit een hele leuke zaak, mooi in stijl aangekleed met vlot personeel en leuke muziek.
Leuk om een burger te eten in de stijl van een Amerikaanse diner!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Leuk en unieke American Diner. Erg leuk met kinderen. Goede beef burgers en kinder porties. De inrichting is Amerikaans fifties. Goede bediening. Wij komen er regelmatig!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op een zomeravond hier eens binnen gestapt. Het interieur / decor is in de stijl van een American Diner. Leuk en niet te druk aangekleed. Het menu is netjes, voldoende keuze. De bediening is snel maar niet te aanwezig. Zij dragen eveneens "American style" kleding. Met de burgers, de frites en de salade was niks mis en het is een prima ruimte portie. De prijs -- kwaliteit verhouding is prima. Leuk burgerrestaurant!
WJ S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Uitstraling vd locatie is weinig sfeer vol vonden wij. Bediening is vrolijk en gezellig en doen hard hun best. Het menu was weinig bijzonder. Prijs is scherp, wel lekker bereid, maar toch in directe omgeving betere alternatieven.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hier op vrijdagavond een lekkere cheeseburger gegeten. Het is een mooi ingerichte gezellige zaak. Heel toegankelijk. De cheeseburger en ook de kip-burger die mijn zoon bestelde waren prima. Mooi gegaard, niet te ver, precies goed. Het waren flinke exemplaren en met de erbij geserveerde verse frietjes en salade een complete maaltijd.
Ook de lemon cheesecake en de koffie(met gratis refill) achteraf waren prima. We hebben gewoon lekker gegeten in een relaxte Amerikaans aandoende diner voor een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader.

B V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Lekkere hamburgers en frietjes. Eerder met familie gegeten en de avond was erg feestelijk. Personeel altijd vriendelijk!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Afgelopen donderdag hier gegeten.Was werkelijk zeer onder de indruk.Zelf had ik de halve kip met knoflook. Zelden zo'n heerlijk mals kippetje gegeten! Ben niet zo'n frieteter, maar moet toegeven dat de frietjes hier echt heerlijk zijn! Ontzettende vriendelijke bediening en een schitterende ambiance.Voor zo'n eenvoudig menu maar heerlijk bereid kom ik graag terug.De vriendelijke kok/eigenaar nog een verdiend compliment gegeven.
Jara D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Wat een leuke zaak! In het centrum van Roosendaal een Amerikaanse diner. Als voorgerecht hadden we garlic bread (echt heerlijk), onion rings (goed) en nachos (lekker!), daarna een milkshake besteld (lekker jaren '50) en als hoofdgerecht diverse hamburgers en spareribs. De ribs waren zo mals dat je het bot zo uit het vlees kon trekken. De mais erbij is lekker en de hamburgers zijn enorm. Voor weinig geld echt tonnetje rond naar buiten gerold! Personeel is aardig/gezellig en doen hun werk goed, zelfs als de tent op zondagavond bom vol zit
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
American diner, jaren 50. leuke ongedwongen sfeer een prima burger salade en friet what you see is what you get. verder niet te veel extra gewoon prima als je even snel wat wilt eten. aardige bediening.
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Ingericht als typische Amerikaanse diner met lange banken (treinsttellook). Op menu verschillende burgers, aan het spit zie je hele kippen draaien. De zaak moet het vooral van de inrichting hebben en van de snelle service (eten werd zeer snel uitgeserveerd), de hamburgers zijn helaas nogal flets van smaak. Verder vonden we het barpersoneel niet hygienisch werken. Kersen uit een pot worden met de vingers gepakt, we zagen medewerkers steeds drinken uit een soort kannetje met room. Wat er in de keuken zelf gebeurt, weet je natuurlijk nooit, maar het geeft wel een vieze indruk.
Bedankt voor uw reactie. De kersen worden idd zo gepakt. Het is helaas niet mogelijk geheel zonder iets aan te raken te werken. Ik kan u verzekeren dat er zowel achter de bar als in de keuken hygienisch gewerkt wordt.
kannetje met room is een dieetproduct. Dit heeft niks te maken met ons voedsel.
Van Der Hoeven , Frank H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Mooi ingerichte Amerikaanse diner. De rijk belegde burgers (voor mij vegetarisch) zien er prima uit en smaken goed. Kritiekpuntje: de bediening is onamerikaans traag.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Voor een avondje stappen hier gaan eten met vrienden. Het is er best licht, maar ook heel gezellig. Het Amerikaanse karakter is geinig, maar het menu doet nog best Nederlands aan. Dat mag nog wel iets gewaagder. Voor de rest een erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Je moet er een beetje van houden, zo'n inrichting als een American Diner, maar hier is dat duidelijk met liefde ingericht. Aan een zijde één lange bar met vaste krukken, aan de andere zijde zitbanken. Op de eerste verdieping is de inrichting wat minder strak.

Alles is strak en schoon ingericht, wel muziek maar gelukkig niet al te opdringend.

Rijk decoreerde beknopte menukaarten (lunch en diner) met 'typisch' Amerikaanse zaken, burgers, milkshakes en salades. Een mok koffie wordt zonder verdere kosten voor een tweede keer gevuld.

Prettige bediening en goed smakende gerechten, niks mis mee.

Leuk voor een keer tussendoor.