Tom's Diner

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tom's Diner

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mijn partner en ik hebben hier vorige week gegeten. Mijn cheeseburger was prima, niks mis mee. Ook haar kip was lekker. Jammer dat de geserveerde frites volgens mij uit de vriezer kwamen. Vers is echt veel lekkerder.
Verder is dit een hele leuke zaak, mooi in stijl aangekleed met vlot personeel en leuke muziek.
Leuk om een burger te eten in de stijl van een Amerikaanse diner!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Leuk en unieke American Diner. Erg leuk met kinderen. Goede beef burgers en kinder porties. De inrichting is Amerikaans fifties. Goede bediening. Wij komen er regelmatig!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op een zomeravond hier eens binnen gestapt. Het interieur / decor is in de stijl van een American Diner. Leuk en niet te druk aangekleed. Het menu is netjes, voldoende keuze. De bediening is snel maar niet te aanwezig. Zij dragen eveneens "American style" kleding. Met de burgers, de frites en de salade was niks mis en het is een prima ruimte portie. De prijs -- kwaliteit verhouding is prima. Leuk burgerrestaurant!
WJ S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Uitstraling vd locatie is weinig sfeer vol vonden wij. Bediening is vrolijk en gezellig en doen hard hun best. Het menu was weinig bijzonder. Prijs is scherp, wel lekker bereid, maar toch in directe omgeving betere alternatieven.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hier op vrijdagavond een lekkere cheeseburger gegeten. Het is een mooi ingerichte gezellige zaak. Heel toegankelijk. De cheeseburger en ook de kip-burger die mijn zoon bestelde waren prima. Mooi gegaard, niet te ver, precies goed. Het waren flinke exemplaren en met de erbij geserveerde verse frietjes en salade een complete maaltijd.
Ook de lemon cheesecake en de koffie(met gratis refill) achteraf waren prima. We hebben gewoon lekker gegeten in een relaxte Amerikaans aandoende diner voor een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader.

B V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Lekkere hamburgers en frietjes. Eerder met familie gegeten en de avond was erg feestelijk. Personeel altijd vriendelijk!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Afgelopen donderdag hier gegeten.Was werkelijk zeer onder de indruk.Zelf had ik de halve kip met knoflook. Zelden zo'n heerlijk mals kippetje gegeten! Ben niet zo'n frieteter, maar moet toegeven dat de frietjes hier echt heerlijk zijn! Ontzettende vriendelijke bediening en een schitterende ambiance.Voor zo'n eenvoudig menu maar heerlijk bereid kom ik graag terug.De vriendelijke kok/eigenaar nog een verdiend compliment gegeven.
Jara D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Wat een leuke zaak! In het centrum van Roosendaal een Amerikaanse diner. Als voorgerecht hadden we garlic bread (echt heerlijk), onion rings (goed) en nachos (lekker!), daarna een milkshake besteld (lekker jaren '50) en als hoofdgerecht diverse hamburgers en spareribs. De ribs waren zo mals dat je het bot zo uit het vlees kon trekken. De mais erbij is lekker en de hamburgers zijn enorm. Voor weinig geld echt tonnetje rond naar buiten gerold! Personeel is aardig/gezellig en doen hun werk goed, zelfs als de tent op zondagavond bom vol zit
Rockabilly .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
prachtige, originele american diner. Lijkt wel filmdecor.
Heerlijke hamburgers en spare ribs, maar ook andere goede gerechten. Leuke en vlotte bediening in fifties kleding.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
kellebell .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Ik hou van het gezellige en ongedwongen sfeertje in deze echte American Diner. De bediening is snel en erg vriendelijk. De verse gegrilde kip die wij bestelde kwam direct van het spit en was erg goed. Waar voor je geld! Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
American diner, jaren 50. leuke ongedwongen sfeer een prima burger salade en friet what you see is what you get. verder niet te veel extra gewoon prima als je even snel wat wilt eten. aardige bediening.
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Ingericht als typische Amerikaanse diner met lange banken (treinsttellook). Op menu verschillende burgers, aan het spit zie je hele kippen draaien. De zaak moet het vooral van de inrichting hebben en van de snelle service (eten werd zeer snel uitgeserveerd), de hamburgers zijn helaas nogal flets van smaak. Verder vonden we het barpersoneel niet hygienisch werken. Kersen uit een pot worden met de vingers gepakt, we zagen medewerkers steeds drinken uit een soort kannetje met room. Wat er in de keuken zelf gebeurt, weet je natuurlijk nooit, maar het geeft wel een vieze indruk.
Bedankt voor uw reactie. De kersen worden idd zo gepakt. Het is helaas niet mogelijk geheel zonder iets aan te raken te werken. Ik kan u verzekeren dat er zowel achter de bar als in de keuken hygienisch gewerkt wordt.
kannetje met room is een dieetproduct. Dit heeft niks te maken met ons voedsel.
Van Der Hoeven , Franciscus H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Mooi ingerichte Amerikaanse diner. De rijk belegde burgers (voor mij vegetarisch) zien er prima uit en smaken goed. Kritiekpuntje: de bediening is onamerikaans traag.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Voor een avondje stappen hier gaan eten met vrienden. Het is er best licht, maar ook heel gezellig. Het Amerikaanse karakter is geinig, maar het menu doet nog best Nederlands aan. Dat mag nog wel iets gewaagder. Voor de rest een erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Vanavond lekker gegeten in Tom's Diner in Roosendaal. Het was lekker weer. Buiten staat een klein terras waar meteen plek was. Wij eten vegetarisch. Prima salade vooraf, vega burger met frietjes en salade en een kop cappuccino na. Je kunt trouwens een gratis refill krijgen als je wil.
Leuke zaak geheel in US jaren 50 stijl. Binnen draait 50's en 60's muziek, die je via een gratis SMS dienst zelf kunt bepalen. Een was prima, sfeer top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Je moet er een beetje van houden, zo'n inrichting als een American Diner, maar hier is dat duidelijk met liefde ingericht. Aan een zijde één lange bar met vaste krukken, aan de andere zijde zitbanken. Op de eerste verdieping is de inrichting wat minder strak.

Alles is strak en schoon ingericht, wel muziek maar gelukkig niet al te opdringend.

Rijk decoreerde beknopte menukaarten (lunch en diner) met 'typisch' Amerikaanse zaken, burgers, milkshakes en salades. Een mok koffie wordt zonder verdere kosten voor een tweede keer gevuld.

Prettige bediening en goed smakende gerechten, niks mis mee.

Leuk voor een keer tussendoor.