Tokyoto

Meer informatie over restaurant Tokyoto

7,2
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vorige week na lange tijd weer eens hier gaan eten. Bediening als vanouds fantastisch. Vriendelijk, gastvrij, laten je niet lang wachten.
Het eten is prima, lekkere sushi maar ook goede andere Aziatische gerechtjes. Echter, ondanks dat we hier al lang niet waren geweest, mis je toch iets vernieuwends, kaart blijft hetzelfde waardoor je toch niet snel terug komt.
Ondanks dat een hele gezellige en lekkere avond gehad!
Mastercool10 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten bij Tokyoto is typerend voor het ayce concept, echter is het wel boven gemiddeld! Veel gerechten(vooral sushi). Miste wel wat dingen en dan voornamelijk zoete/hartige gerechten. De gerechten waren echter wel gewoon goed. Service was constant en vriendelijk niks op aan te merken. De sfeer is wel oké echter kan het als het druk is een beetje rumoerig overkomen.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Eten was redelijk gevarieerd en meestal goed. Tegenvallertjes waren zeewiersalade die driekwart ijsbergsla is, en mosselen veel te zout. Verder lekker gegeten, handrol, sushi, gegrilde vis etc.
Service op zich vriendelijk maar liet soms wat lang op zich wachten. Inrichting open, maar niet op een hippe manier- eerder ouderwetse kantine stijl met rommelige binnenkomst. Wij zaten erg tochtig.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
dit is echt een van mijn favoriete all you can eat restaurants.
de sushi is lekker vers en de beefrolletjes zijn subliem. personeel werkt super hard zodat het nooit lang duurt voor je je gerechtjes krijgt.wij gaan meestal rond 5 uur eten omdat het daarna (in het weekend wel)super druk is en dan vind ik het heel erg rumoerig je verstaat elkaar dan amper. wat ik ook super vind is dat de bediening meteen ziet als je je blaadje heb ingevuld want vaak bij andere all you can eat restaurants lopen ze eerst 3x langs je blaadje voor ze het eens meenemen.
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijke sushi's. Veel keuze en alles lekker vers.
Service was wat minder, helaas overal om moeten vragen.
Wij waren op een dinsdagavond. Het was niet erg druk en dat toont niet zo gezellig in zo'n grote ruimte. Máár we gaan zeker nog een keer terug!
Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We zijn hier gaan eten tijdens de lunch. Ondanks dat het vrij rustig was, viel het de bediening niet op dat we een paar keer zonder drankje zaten. Verder is de bediening wel erg vriendelijk en is het eten echt heel erg lekker! Vooral de handrollen zijn echt een aanrader!
Winona P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik eet zelf regelmatig bij Tokyoto. Iedere keer weer was het heerlijk eten en goede kwaliteit!
Het concept is leuk en simpel, je word er snel geholpen en een goede sfeer.
Ik raad iedereen zeker een keer aan om hier te gaan eten! Als je gek bent op Sushi zeker
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Dit is samen met de Sumo mijn favoriete A.Y.C.E sushi restaurant. (Ik heb er aardig wat geprobeerd ondertussen) Zoals te verwachten is de kwaliteit van de Sushi hier niet 'on par' met hun niet-onbeperkte broeder restaurants, maar schurken Tokyoto en de Sumo daar naar mijn mening wel het dichtst tegen aan.

De sushi wordt bij Tokyoto over het algemeen keurig op kamertemperatuur geserveerd en is uiterst smaakvol en vers. Vooral de kwaliteit van de handrolls vind ik hier uitmuntend. Niet alle gerechten zijn even bijzonder, (dat is te verwachten bij het A.Y.C.E. concept) maar ze zijn daarom niet minder smaakvol. Ik heb hier vele malen met plezier gegeten, en de enige reden dat ik dit establishement niet vaker bezoek is omdat ik het met sporten simpelweg niet kan bijhouden.

De bediening is over het algemeen capabel en adequaat, maar.....zoals bij elk restaurant kan je het een keer niet treffen. Van mijn vele bezoeken is het leeuwendeel echter prima bevallen wat bediening betreft.

Het decor laat helaas wel wat te wensen over. Als het druk is gaat het nog wel door de aanwezige mensen, maar als het rustig is komt het voor mij koud en steriel over. Ik hoop dat ze dit op een dag anders aankleden, dat zou het restaurant voor mij kunnen perfectioneren.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Het zou het goedmakertje van mijn tafelgenoot moeten worden, nadat ons laatste diner in Zaandam vies was tegengevallen. De keuze voor het A.Y.C.E. concept vond ik dan ook erg gewaagd. Dat kan meevallen of enorm tegenvallen. Het werd echter geen van beiden. Het viel niet tegen, het viel niet mee. Het was echt enorm lekker! Goed, je moet houden van het neon blauw verlichtte steriele interieur, voor mij deed dat het niet, maar verder was alles gewoon goed. Te doen gebruikelijk bestelde ik eerst een paar rondes sushi. Van nigiri tot de maki's, allemaal even verzorgd, vers en in de juiste proporties. Normaal doop ik de sushi flink in de sojasaus, vooral als deze niet uitmuntend is, maar hier was dat niet nodig. De smaak van de sushi zelf was al prima. Hooguit iets te veel rijst bij de nigiri, maar dat was het ook wel. De warme gerechten waren allemaal erg lekker. Hier geen universeel sausje dat op elke gerecht wordt gedaan. Hier gewoon ieder gerecht zijn eigen smaakmaker. Zo hoort het! Ook voor de bediening niets dan lof. Ja, het is het vreetschuurconcept waar in razend tempo alle tafeltjes worden bevoorraad, maar er liepen er een aantal rond die niet opdringerig de drankjes bijvulde en soms zelfs een kort gesprekje aan gingen. Het kopje thee van het huis aan het einde werd ook erg goed ontvangen. Tel bij dit alles op een prijs die lager ligt dan de wat meer bekendere A.Y.C.E. ketens en dan weet je gewoon dat dit een dikke voldoende is. Bedankt, ik kom zeker weer terug!
Christabos .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke verse sushi gegeten, alles even smaakvol. Ondanks de drukte toch een tafeltje gevonden. De bediening is wat stug, maar er zat een goed tempo in
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij komen al sinds dag 1 bij Tokyoto Zaandam. Een van de betere suhsi restaurants in de omgeving naar onze mening.
Sinds vorige week hebben ze een nieuwe kaart en zijn wij uiteraard direct gaan eten!
Er zijn wat gerechtjes van de kaart verdwenen en wat nieuwe aan toegevoegd.

Zit echter een flinke fout in de kaart. Zoals altijd bestelde wij de kipsalade met sesamsaus. Echter bleek er bij de eerste hap geen sesamsaus over te zitten, maar sate saus. Blij dat wij beide geen pinda allergie hadden. Personeel had deze fout echter zelf nog niet opgemerkt (kaart was al 4 dagen in gebruik)

Verder kregen wij voorheen naast onze frisdrank altijd nog een karaf kraanwater. Deze hebben wij nooit op de rekening gezien. Echter blijk je daar nu 3,50E voor te moeten betalen, naast je normale consumpties. Wij vinden kraanwater naast consumpties een service en willen hier niet voor betalen. Als het onze enige consumptie was, dan betalen wij er graag voor.

Dit maakt het voor ons minder aantrekkelijk om nog terug te gaan naar Tokyoto Zaandam helaas.
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ontzettend gezellig restaurant met goede, snelle bediening. Je kunt onbeperkt allemaal Japanse hapjes bestellen, van sushi tot soep of een kommetje bami. Gegeten met 3 kleine kinderen, zelfs die hebben zich uitstekend vermaakt en heerlijk gegeten!
Aanrader is de kipsalade met sesamdressing en de sushi zalm met kaas, echt heerlijk!!
Chanthal .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Erg lekkere sushi, veel variatie en allen lekker bereid. Niet idioot groot dat je na een paar soorten al vol zit en niet andere dingetjes kan proberen. Rijst is goed op temperatuur (niet koud) en goed van smaak, vers bereid. Ook de teppanyaki gerechtjes zijn mooi in formaat en uitstekend van smaak. Niet overgaar, wat je wel eens hebt bij sommige van dit soort restaurantjes. Personeel is erg vriendelijk en het gaat vrij vlot, precies goed tempo. Decor is mooi, modern en luxe uitstraling, als het vol zit met mensen is de akoestiek nog steeds prima. Leuk van prijs ook. Zeker voor herhaling vatbaar!!
KoosHugen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het was een verrassing! Ontvangst was hartelijk en we werden netjes geplaceerd. Bediening aardig en vlot. Ook de kaarten werden snel gehaald. Eten was goed van smaak en variatie. Het was druk en toch maakte het geheel een relaxte indruk. Aanrader!
Koos
Alice P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Fantastisch Restaurant met heerlijke sushi. Zeer goede sushi, nergens zo lekker! Goede en vriendelijke bediening. Zeker 1x per maand even gezellig bij Tokyoto eten.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het “All you can eat” concept is iets waar ik doorgaans links laat liggen maar we hadden nu eenmaal trek in sushi en niet veel tijd dus de keuze viel op Tokyoto. Een goede keuze wat betreft de krappe tijdsspanne want de gerechten werden in een moordend tempo opgediend. Ze zijn verder zeer alert in de bediening want een leeg bordje is na maximaal 5 seconden van tafel maar dat is eigenlijk niet zo verwonderend want er loopt een mannetje (en vrouwtje) of 10 rond en het was nog niet erg druk. Zo gaat het ook met de drankjes want je glas is nog niet leeg of er staat al weer iemand om te vragen of je er nog een wil. Dat kan je attent noemen maar naar mijn idee is het omdat het personeel geïnstrueerd is om er zoveel mogelijk te verkopen. Dat kan ik ook nog mee inkomen maar het begon op een gegeven moment dusdanig te irriteren dat ik van arren moede de laatste slok maar in het glas liet.
Het eten is lekker maar niet erg bijzonder. De sushi komt dusdanig snel dat deze hoogstwaarschijnlijk niet a la minute bereidt is. Deze is kennelijk eerder gemaakt. De modernere versies waren zonder uitzondering voorzien van een goede klodder mayo. Maar goed, daar kan je mij niet echt mee hebben, ik ben nu eenmaal een fan en er waren tijden dat ik het overal opsmeerde. Er is een dusdanige ruime keuze dat er ergens wel iets bij zit wat je lekker vindt dus ik ga niet allemaal opnoemen wat genuttigd was. De porties zijn ruim te noemen dus je bent gewaarschuwd.
Het restaurant is gevestigd in een voormalig postkantoor en dezelfde sfeer heerst er nog een beetje, niet echt retegezellig dus. Er zijn grote ramen dus er is genoeg te zien als er even een stilte valt wanneer er gekauwd wordt.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Ik was hier op een drukke zaterdag gaan eten. Het eten op zich is goed maar jammer dat assortiment in heel sushi wereld van elkaar wordt overgenomen waardoor overal alles hetzelfde is. Ook hier het geval. De sushi smaakt wel goed. Teppan yaki is goed en lekker. Wel positief punt; ze werken hard en alles verloopt heel soepeltjes. Gewoon positief.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
zeer goede all you can eat restaurant , goede sushi , mooi formaat niet te groot,met aandacht bereidt ook de sushi met omelet is zeer goed , geen diepvries omelet erop maar vers , service is zeer attent en het is een moderne zaak kwa inrichting , zeker een aabeveling waard , ben er nu zeker 8 keer geweest en constante kwaliteit . Wat bij andere restaurants van dit concept zeker niet het geval is
Noxplode .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Mijn favoriete sushi restaurant. De sushi en gerechten die hier geserveerd worden zijn vers & smaakvol. Minpunten zijn dat de bediening vrij stug is en niet pro-actief in het vragen of je nog wat drinken wilt. De inrichting is oké, geen Aziatische feeling, geen vreetschuur feeling maar ertussen in. De kwaliteit van het eten maakt echter alles goed.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
We hebben hier met z'n zessen gegeten. We kregen een ronde tafel, erg gezellig en makkelijk om gerechten te delen. Het systeem is hetzelfde als in alle andere sushi restaurant. Je krijgt een kaart voor 5 ronden. Per ronde kun je 5 gerechten per persoon bestellen en daarna kun je nog 2 nagerechten per persoon bestellen. Je hebt ruime keuze in zowel koud als warm. Alle gerechten die we besteld hebben waren erg goed van smaak en de warme gerechten, gebakken of gegrild, waren top. Voor de sashimi en St Jacobsschelp moet EUR 2,50 bij betaald worden per keer. Maar goed, er is voldoende keus aan andere gerechten. Wij vonden de Maki rolls erg lekker. Ook hier een grote keus. De bediening is vlot en er zijn geen fouten gemaakt bij het serveren. Ook hoef je niet lang te wachten voordat de kaart opnieuw opgehaald wordt. Het restaurant is strak ingericht, Japanse stijl. Dit is één van de betere sushi restaurants en wij zullen hier zeker terugkomen.