Tokyoto

Duur
Lang
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
slechte bediening; kaart confirmt niet met wat je krijgt: satespies veel korter dan wat in de kaart is afgebeeld; het aantaal inkvisringen per portie (3 pcs) is minder dan wat aangegeven is in de kaart (4 pcs);
kortom, in vergelijking met andere Japanse restaurants, zoals Sumo, is deze veel slechter.
AnnieplusEddy2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijke verse sushi , smaakt goed en snel op tafel .
Altijd druk in het restaurant , toch een wens voor n speciaal tafeltje , het wordt voor je geregeld. Vriendelijke bediening.
Een aanrader !
PhilipRousseau .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met z'n viertjes gaan eten. Helder all-you-can-eat concept, ruime keuze en vakkundig bereidde gerechtjes die er fantastisch uitzien. Ondanks drukte was de service prima. Voor elk wat wils, ook goed te doen met kinderen.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
All you can eat sushi restaurant. Vriendelijke bediening. Sushi genoeg keuze en lekker, vooral die met mango! Toetje simpel, vnl ijs.
Kortom, niets op aan te merken.
Sunseeker52 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren eerste keer geweest, we hadden maar 3 ronden gegeten van de 5! en bij de derde ronde smaakten ons een aantal dingen niet zo maar moesten deze achteraf extra bijbetalen!
Dus je bent verplicht om je eten op te vreten ondanks dat het je niet smaakt! We moesten 3€ bijbetalen omdat 3 gerechtjes niet helemaal opgegeten waren, Ongelooflijk! Ze betalen waarschijnlijk een vermogen aan reclame etc om klanten te krijgen en jagen op deze manier vele klanten weg! Nooit Meer!
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op 28 maart 2016 geluncht bij Tokyoto te Maastricht, een all-you can eat sushi en grill gelegenheid in Maastricht. Om met de service en het decor te beginnen: daar valt weinig op aan te merken De bediening is efficiënt en het decor is goed met een blik op de Maas. Maar bij een japanner, ook al is het een all-you can eat gelegenheid, ga je toch voor het eten. Ook hier een duidelijke keuze uit sushi en grill gerechten. Maar wij hebben ook bij andere all-you can eat restaurants gegeten en daar was de kwaliteit beter. De kip teriyaki was droog en er zat te veel saus overheen. Dit gold ook voor de panga teriyaki. Je zou haast denken dat de saus iets moet verbergen. Het curry aardappelkoekje was niet bijzonder. De curry zat in de saus die erbij werd geserveerd. De paneerlaag was iets te dik. De sushi's waren wel goed. De porties zijn klein en mogen gerust groter. Voor de lunch was het prima, maar om nog een keer terug te keren: nee, niet echt als je weet dat er betere all-you can eat Japanners zijn.
P S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vandaag bij Tokyoto geweest. Sushi en hapjes waren erg verassend en lekker! Desondanks is het een heel groot restaurant dat een beetje ten koste gaat aan de service van de medewerkers. Enig echt minpuntje was dat het heel erg tochtte/koud was, ondanks dat de verwarming aanstond. Op het eten was echt niets aan te merken, het was heerlijk en kwam in een goed tempo.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afgelopen zondag met zijn tweeën zonder te reserveren komen eten. Dat was erg lang geleden voor de laatste keer en we besloten om het weer een kans te geven. Een aantal jaar geleden toen de zaak net was opgestart was het een zooitje. Verkeerde bestellingen, personeel die niets kon vertellen over de gerechten en vooral niet erg vriendelijk was. Het was dan ook een zeer aangename verassing om te zien hoe de zaken in de laatste jaren vooruit zijn gegaan. Op een zondagavond was het ontzettend druk, toch had het personeel alles onder de controle. Sushi, smaakte goed, werd snel bereid, rijst lekker zacht en veel keus om uit te proberen. Bediening kwam geregeld vragen of alles naar wens is, ruimde snel de borden uit etc etc. Mooi om te zien dat Tokyoto zo is gegroeid!
Giv .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Na vele sushi tenten te hebben gezien en geproeft dachten we eens naar Tokyoto Maastricht te gaan. Mijn god! Ik heb nog nooit zo een bar slechte service meegemaakt. 30 min wachten op je eten. Nadat we naar ons tafel werden gebracht door 1 van de serveersters en wij relaxed zaten, kwam er een collega vragen of we zelf deze tafel hadden uitgekozen. Wat een vraag zeg. Bar slechte tent.
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hier een aantal keren geluncht. We kregen ons gerecht in een soort openstaand "koffertje". Leuk. Het eten is heerlijk. Het vlees is mals en goed van smaak. De portie is wel wat karig. Ook is het binnen wat groot en koud. De gastvrijheid is perfect in orde. Aardige, vlotte mensen.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We zijn met zijn viertjes wezen eten waarvan een met een gluten intolerantie.
Voor haar was er een aparte menukaart waarop alle allergieen stonden aangegeven en waarvan ze genoeg kon kiezen. Eten werd snel gebracht en de bediening was prima. Na afloop kwamen ze naar onze tafel om te vragen aan de persoon met de gluten allergie of alles naar wens was geweest. Daarvoor een dikke 10.
Tinaina .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vanavond zonder reservering en zonder verwachtingen (dat helpt altijd) hier binnen komen lopen, het was een aangename verrassing. Jammer dat we geen halve punten kunnen geven voor het eten, dan werd het een 7,5; sommige dingen waren heerlijk, andere vielen tegen.
Lekker boven gezeten met uitzicht op de oude brug en ruim voldoende ruimte tussen de tafels wat mij betreft. We zijn steeds snel maar kalm en efficiënt bediend, bijna geruisloos, wel vriendelijk; ik hou daar wel van. Toen we voor de 2e keer extra gember vroegen ging het meisje speciaal voor ons een extra grote bak halen.
Erg fijn om door het all-you-can-eat concept echt álles te kunnen proeven waar je zin in hebt. De sushi is misschien niet de meest verfijnde maar zeker prima, mijn favoriet was de pikante tuna roll die ook echt goed pittig was. Mijn disgenoot vond alle sushi erg lekker, zijn favoriet was de zalm met garnalenkuit. Van de gefrituurde dingetjes (tempura groenten, chili garnalen en het jasje van de kip teri yaki) was ik minder onder de indruk; de meeste jasjes vond ik niet zo veel smaak hebben en wel behoorlijk vet. De gefrituurde tofu was overigens wel bijzonder, goeie kwaliteit tofu. De salade met garnalen was meer rauwkost met een soort zoete yoghurtsaus, dat was OK maar niet helemaal mijn ding. Op de stir fry groenten zat dezelfde zoetige saus die we ook op een heleboel andere dingen hadden getroffen, zoals bv. de eendenborst, dat gaat op den duur wel vervelen.
Erg blij wel om ook edamame te ontdekken op de kaart; dat is gewoon altijd erg lekker. Die werd goed warm geserveerd.
Onze absolute favorieten van de avond waren de beef teri yaki, de lamsspies (heel delicaat) en het zalmstokje. De beef teri yaki hebben we zelfs 3 keer besteld, die was gewoonweg héérlijk. De beef van buiten krokant bruin, van binnen zacht roze en met een heel goeie rundsmaak in een lekker sausje én goed warm geserveerd; ik heb deze in Tokyo geloof ik nog niet zo lekker gehad.
Het groene thee ijs was de favoriet van mijn disgenoot en zelf vond ik het zwarte sesamijs wel bijzonder.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanavond wezen eten bij Tokyoto Maastricht.
Eten was wederom perfect verzorgd. Geen lange wachttijden. All you can eat concept.
Mijn favoriete hapjes daar zijn de garnalenspiesjes, mosselen, gebakken champignons, sushi met paling etc.
Nori lekker krokant bij de diverse sushi.
De zoete soja saus op tafel is heerlijk. De normale variant staat er ook op. Vanilleijs vond ik ook erg lekker van smaak.
Bediening vriendelijk en snel.
Rekening viel ook reuze mee.
Al diverse malen daar geweest.
Blijft ons favoriete sushi restaurant.

Wel vantevoren reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Tokyoto bedankt en tot de volgende keer.

M. Vr gr
J.Ternatus

Amsterdamsedame .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
in het verleden ook al een paar keer bij tokyoto geweest maar vind de kwaliteit erg achteruit gegaan, ook het personeel mag wel eens iets vriendelijker zijn en vooral benoemen van wat je op tafel zet, het is af en toe een gok wat het is vooral als je met meerdere bent en het daardoor zelf moet uitzoeken. glazen worden aan de rand pakkend neergezet, ijs zetten ze neer met vingers in de bakjes, niet echt hygienisch.
de sushi is niet vers, de warme gerechten vallen ook erg tegen,misschien ben ik iets te verwend met betere sushi locaties,maar dit niet meer voor ons
XImagine .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Personeel was chagrijnig en ongeïnteresseerd. Eendenborst smaakte naar beenham, letterlijk. Sushi was droog en leek niet vers. Regelmatig kregen we verkeerde gerechten op de tafel. Jammer, hier komen we niet meer.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
De sushi is gemiddeld maar de warme gerechten zijn echt niet lekker! Ik zou er niet nog een keer terug gaan. Voor die prijs kun je ergens anders lekkerder eten
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Gewoon prima! Lekkere sushi, niet zo heel netjes gerold, maar viel ook niet uit elkaar. Prima smaken, prima keus vanaf de menukaart. Snelle bediening, gewoon zoals we gewend zijn van AYCE restaurants. Kan je gerust gaan eten als je in Maastricht sushi wil eten.
M S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Prima gegeten. Goede bediening. Hele smakelijke gerechten. Alles wordt Snel geleverd. Warme gerechten zijn ook echt warm
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afgelopen weekend ben ik hier voor het eerst geweest, voor een snelle lunch. De sushi was best, goed op smaak. Niet de beste die ik ooit gegeten heb, maar niet slecht. De warme gerechtjes mogen meer op smaak gebracht worden (sausjes erbij, wat meer knoflook). De zoetzure kip was wel lekker.
De service was zeer matig. Ongeïnteresseerd, en daarnaast een nogal cynische ober. Ze hadden er duidelijk niet veel zin in.
Ondanks dat toch lekkere sushi gegeten.
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gister hier gegeten met een vriendin na eergister bij een ander restaurant ook sushi te hebben gegeten in nijmegen valt dit qua kwaliteit decor en service wat tegen. De tempuragarnalen moesten langer in het vet. Het deeg was niet echt krokant zoals zou moeten. Voor de rest is de sushi en sashimi verder prima, geen uitstekend. De service: jonge meiden die verlegen zijn is mijn ervaring. Het zijn geen echte horeca mensen die echt passie voor het vak uitstralen. Jammer.. Ze zijn wel vriendelijk daar niet van maar enthousiast of spontaan niet. Qua inrichting. Zoals ook anderen hier zeggen: Veel mensen op weinig ruimte. Iets minder tafels in de ruimte zou geen slecht idee zijn. Aankleding is prima. Een puntje van kritiek. De tocht in de zaak. Er zijn dubbele deuren maar de buitenste deur staat open? Doe deze dicht. Maak gebruik van de toch deuren. Het is ontzettend onaangenaam als je telkens een koude windvlaag voelt! Over het algemeen tevreden over tokyoto. Ik kom er een paar keer per jaar. Wel enige verbeter punten dus. Probeer er meer een sushi experience van te maken zou ik zeggen (gericht naar eigenaar)!