Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Kynastonjoah .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk vers bereid eten. Zowel de groenten als het vlees en de vis.
Menu van 25 euro is meer dan genoeg.
Een ervaring en ik kom zeker terug!
tvanzwam .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een erg gezellig restaurant met erg lekker eten! Ook de bediening is top, zeer vriendelijk. Ik kom hier graag weer terug.
berry.vaneck .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Kwaliteit van het eten is prima, we hadden gekozen voor het menu van € 25. Voor dit geld krijg je weinig eten, bij thuiskomst gelijk de kast ingedoken om nog wat te eten.
Mertine M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk aan de teppan yaki tafel gegeten. Goed tempo en regelmatig de check of we nog voldoende te drinken hadden. Ook over een gewoon glas kraanwater deed men niet moeilijk.
De kok had zichzelf best wel mogen voorstellen en ons welkom mogen heten aan zijn tafel. Kwam een beetje schuw en verlegen over zo. Ook zou het fijn zijn als hij een zout check zou doen. Even vragen of men zoutarm wil eten en er eventueel nog andere allergien zijn. Echter het eten was heerlijk (helaas wel wat zout).
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Wij hebben bij Tokyo een menu voor €. 25,-- per persoon gekozen. Daarvoor kun je uit de kaart kiezen en mag je 2 sushi gerechten kiezen en 4 gerechten uit de teppanyaki kaart. Er is keus uit heerlijke vlees- en visgerechten. In dit menu is ook nog mio-soep en rijst begrepen. Alles smaakte fantastisch! Een heel erg goede kwaliteit voor een scherpe prijs. De bediening is accuraat en vriendelijk en het interieur doet warm en gastvrij aan. Kortom: een aanrader in het centrum van Hilversum.
Fiona H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten met zn allen. Het personeel is superlief en de kok is heel goed en grappig met de kids. het eten was heeeeeeerlijk, de jongens vonden de gamba's fenomenaal en ik vond de ossenhaas ook heeeeel lekker. lekker aan de plaat gezeten en lekkere witte huiswijn. hele erge fijn avond gehad.
hiltjeberghuis .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was lekker alleen duurde het veel te lang voordat we iets kregen, daarna duurde het veel te lang tussen de gangen in. Ook het drinken opnemen en serveren duurde lamg en leek chaotisch. Ze konden de drukte niet aan, er was duidelijk een chef te weinig. Jammer want hierdoor komen we niet snel terug...
Doornbiker .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het was gezellig druk, de meeste bakplaten waren wel gevuld alleen ik en mijn vriendin zaten met zijn tweeën aan een bakplaat.
De usuyaki was het lekkerste gerecht.
PietHein-Olga O.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voor de 2de maak met de AH actie gegeten aan de tapanyaki plaat en dat is wederom goed bevallen.
Als voorgerecht sushi resp. garnalen, ossenhaas voor beiden als hoofdgerecht met ijs als toetje. De ossenhaas was een engel op de tong.
robert_patricia .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
In eerste instantie konden we niet meer aan de plaat, uiteindelijk als we een half uur later kwamen was het geen probleem.
Kregen een soort keuze kaart waaruit we moesten kiezen.
Mogen we ook de gewone kaart zien.
We hebben de AH aktie niet gedaan maar hebben van de kaart menu Tokyo genomen.
De kreeft was op of we kingkrab wilden.
We hebben voortreffelijk gegeten met vriendelijke koks en bediening.
Restaurant Tokyo komt op onze lijst waar we zeker terugkomen.
Keever .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Omdat het de laatste dag van de AH actie was , was het erg druk en moest je lang wachten tussen de gerechten in. Verder zit je er wel comfortabel.
Lonneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prima AH menu, amuse, keuze uit voorgerechten en hoofdgerechten miso soep, rijst en gegrilde groenten en ijs of koffie of thee als toetje.
Heerlijk gegeten
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Grote ruime zaak, attente bediening en flinke porties goed klaargemaakt eten!
Met de Ah actie uit een speciaal menu mogen kiezen met genoeg keus, misschien had bij de nagerechten nog iets van fruit als keuze gekund.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en onze jas aangenomen. Een gezellig restaurantje. Ik vroeg om Japanse wijn, die ze niet te hebben (stond wel op de kaart), vervolgens bleek de martini op te zijn dus uiteindelijk maar een gewoon wijntje. De muziek werd wat zachter gezet zodat je elkaar kon verstaan.
Het ahmenu werd voor je neergelegd en er werd gezegd dat je vanalles 1 mocht kiezen. Er stond geen prijs bij. (Dat is een verrassing bij het betalen)
Wel super dat je 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht mag kiezen ipv voor-,hoofd-,nagerecht. Nadat we het hadden gevraagd.
Het eten was lekker! Dat is ten slotte belangrijk!
Het jammere was alleen dat je glas al weggehaald werd terwijl je de laatste slok aan het drinken was en het eten werd opgediend terwijl je de laatste had van de vorige gang nog moest opeten.

John N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Tokyo, we gaan zeker nog een keer terug. Personeel erg vriendelijk. Wel een beetje gehaast maar het was dan ook druk. Ondanks de drukte hield de bediening alles goed in de gaten.
jdeboodejanssen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het ontvangst was prima ! We mochten plaats nemen aan de bakplaat ! We hebben genoten van alles wat we kregen ! Gaan hier zeker terug !
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Wij zijn vaste klant bij Tokyo, omdat de sushi en de teppanyaki super lekker en heerlijk vers zijn. Ook de speciale kaart voor de actie biedt voldoende keus!
simjuul .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Aan d bakplaat genoten van de lekkernijen die terplekke voor je bereid worden. Wat een feestje! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Ze hebben heerlijke sushi en gefrituurde gamba's! We waren met z'n drieën: vader, moeder en dochter van 4 jaar. Voor haar was het er wel wat saai.
tonnie_12_lol .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Eten was lekker alleen jammer dat er geen keuze in ijs was alleen maar 1 soort namelijk citroen ijs en de slagroom was ik ook niet zo een fan van hoe die smaakte zag dr voor de rest wel leuk uit