Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
top restaurant met perfecte bediening. Heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er na de verbouwing erg mooi uit. Leuk dat je nu met kleine groep ook aan de plaat kan zitten.
annemart S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
zeer vriendelijk en gastvrij. proper en schitterende vernieuwde inrichting. voortreffelijke keuken. wij komen graag terug!
Ruth H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alleen de laatste gerecht van ossehaas werd een beetje als oud vlees ervaren door een van onze vrienden die veel kennis heft van vlees : nog een dag was het echter te oud en had iets te lang uit de koeling gelegen. Ivm intolerantie was hetzelfde het geval bij de garnalen. Verder was alles voortreffelijk en zeer goede kwaliteit en super smakelijk,
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Superlekkere sushi. Keurige tent. Mooi ingericht. We hebben allevier gesmuld. We zaten aan de bakplaat en voelden toch dat we echt met z'n vieren uit eten waren. En niet met alle gasten van de bakplaat.
Man D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteren met AH-actie gegeten. Ontzettend vriendelijk ontvangst, verassend hip interieur en een uitgebreid keuzemenu welke ook nog eens goed vullend was. Service over het algemeen was zeer goed. Goeie sushi en overige gerechten ook lekker, wij komen terug!
Ying L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super lekker gegeten. Personeel vonden wij wat te intimiderend in de vorm dat ze direct bij
een leeg glas bijna meteen op je afkwamen. En het mag best iets vriendelijker.
Blijft wel dat het eten voortreffelijk was.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eten, goede kwaliteit, vriendelijke bediening en mooi uitstraling.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een leuk gezellig restaurant met een prima format. Wij zaten aan de bakplaat en konden deze variatie reeds van het Benihana concept in America. De gerechten waren goed, de inrichting vonden wij smaakvol en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Wij komen daar zeker nog wel een keer terug.
Margot I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij waren een tijd geleden in dit restaurant en het interieur was vernieuwd en een stuk beter geworden, maar het eten viel tegen. Het eten was best lekker, maar meer Chinees, dan Japans en de zeetong was goed gebakken, maar te zout. Met de AHactie was de prijs redelijk, maar anders erg duur voor dit menu.
Maartje M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren gegeten bij restaurant Tokyo. Beperkte menukeuze door de AH restaurant actie, alsnog genoeg variatie.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam, kwamen niet te vaak langs om te vragen of alles naar wens was, dus erg fijn.
We begonnen met een miso soep, heel erg lekker, veel smaak!
Vooraf hadden we de inktvisringen en de tempura garnalen. Beide lekker en goed van smaak. Was gloeiend heet toen we het kregen en dus ook vers bereid. Naast de ah actie hadden we nog een setje Tokyo Maki sushi besteld, was heerlijk! Echter wel aan de dure kant (€14,50 8 stuks). Maar het smaakte heerlijk, ze waren vrij groot en waren super vers! Er is ook een chef aanwezig die recht voor je neus de sushi bereid, dus verser kan niet.
Daarna kregen we de gegrilde groenten, was niet bijzonder. Bordje spitskool on een soort yakitori sausje gebakken. De kool was wel lekker knapperig.
Als hoofdgerecht hadden we de inktvis en de eendenborst. Inktvis was lekker en vrij zacht, echter niet heel veel smaak. De eendenborst was te droog gebakken, niet echt mals en voor mij erg aan de zoute kant. De eend werd geserveerd met ook een soort yakitori saus die erg leek op de saus van de groenten, ging voor mij dus wel vrij gauw tegenstaan. Naast de hoofdgerechten werd nog gebakken rijst geserveerd, dat was prima.
Als toetje kon je kiezen uit ijs, koffie of thee. We hadden ervoorgekozen om het ijsje te delen en Japanse thee te nemen (krijg je in een pot, kan je dus ook delen). De thee was heerlijk! Ijsje was citroen ijs met karamel blokjes en slagroom, smaakte ok maar vond het een gekke combinatie?

Al met al: lekker gegeten in een mooi, sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Door de ah restaurant actie was de prijs schappelijk, ik zou er alleen nog terugkomen voor de sushi (goddelijk!), Al wordt dat wel prijzig.
Mud M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Gisteren zijn we wezen eten met de AH Restaurantactie. We kregen erg veel en het eten was lekker. Een echte 'japanner' is het niet, aangezien er alleen chinezen werken. De sfeer was goed en er waren best veel andere gasten, maar toch was het niet te luidruchtig. We komen graag nog eens terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zeer mooi restaurant
Eten was erg lekker
Prijs verhouding met andere vonden wij zeer prijzig.
Nu hadden wij de ah restaurant actie dus viel het nog mee.
Elsie H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben met de AH-dinerbon gegeten. Hierdoor had je een enigszins beperkte menukeus, maar deze was nog uitgebreid genoeg. Het eten was lekker - misschien een tikje aan de zoute kant. Het was wel jammer dat de kok niet in staat was tot communiceren en dan ook niet verder kwam dan het plichtmatige 'ei-schieten' en ossenhaas flamberen. Maar goed door de actie was het heel goedkoop en het eten was goed.
Nieuwe inrichting is een verbetering.
ganieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De verbouwing heeft het restaurant aantrekkelijker gemaakt. Gerechten voor de AH actie super. De juiste side dishes extra .
C R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Tokyo is recentelijk verbouwd. Het nieuwe interieur is echt een verbetering.
Heerlijk gegeten en aardig personeel wat al jaren meedraaid.
Hoe je echt uit moet serveren en uitschenken gebben ze jammergenoeg nog niet echt begrepen.
Desondanks een gezellige avond..
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg lekker gegeten en met de ah restaurant actie nog eens erg voordelig.
je kunt kiezen van een aangepaste kaart maar er is ruim voldoende keus
A. P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed restaurant met goede en lekkere gerechten. Vriendelijk personeel. Bereid aanpassingen te doen aan bijvoorbeeld de soorten sushi. Toprestaurant.
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Super gezellig gegeten met collega's. Via de AH iens spaarkaarten. Ruime keus en super vers en top bereid. Zaten aan de plaat. Ga zeker nog eens eten daar. Prachtige inrichting aardig personeel. Ik zeg aanrader.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Tokyo heeft na de verbouwing een ware metamorfose ondergaan. AH menu prima maar wel een beetje duurder dan voor de verbouwing. Personeel zeer klantvriendelijk en service gericht. Blijft een aanrader als aan de "plaat" wil eten.
Iens B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Tokyo heeft recent een geslaagde metamorfose ondergaan. De foto's die hierboven staan zijn oud. Het is nu een mooie lichte ruimte geworden, ruim opgezet. Achter in de zaal zeker 4 teppanyaki platen waar je met een klein of groot gezelschap aan kan schuiven. Wij hebben voorin gezeten met zicht op de straat en de 2 prachtige Japanse ogen aan de muur. Normaal kwam ik hier alleen om verse sushi te halen die à la minute voor je neus in elkaar gezet worden. Ik vond het er altijd veel te donker om daar ter plekke te dineren. Het is duidelijk dat de nieuwe generatie het stokje heeft overgenomen. Er is weer leven in de brouwerij. En de sushi worden nog steeds midden in de zaak vers bereid en zijn echt super lekker. Vooral de Temaki is mijn favoriet. Een van mijn tafelgenoten nam de teppan ossenhaas met knoflooksaus, dat bleek geen saus maar jus met gebakken knoflook. Heel goed en mals vlees zwemmend in de knoflook, fantastisch lekker. Eindelijk een tent die zich van het stoffige HIlversumse culinaire imago ontdoet. Probeer deze vooral een keer zelf uit!