Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

A. P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed restaurant met goede en lekkere gerechten. Vriendelijk personeel. Bereid aanpassingen te doen aan bijvoorbeeld de soorten sushi. Toprestaurant.
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Super gezellig gegeten met collega's. Via de AH iens spaarkaarten. Ruime keus en super vers en top bereid. Zaten aan de plaat. Ga zeker nog eens eten daar. Prachtige inrichting aardig personeel. Ik zeg aanrader.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Tokyo heeft na de verbouwing een ware metamorfose ondergaan. AH menu prima maar wel een beetje duurder dan voor de verbouwing. Personeel zeer klantvriendelijk en service gericht. Blijft een aanrader als aan de "plaat" wil eten.
Iens B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Tokyo heeft recent een geslaagde metamorfose ondergaan. De foto's die hierboven staan zijn oud. Het is nu een mooie lichte ruimte geworden, ruim opgezet. Achter in de zaal zeker 4 teppanyaki platen waar je met een klein of groot gezelschap aan kan schuiven. Wij hebben voorin gezeten met zicht op de straat en de 2 prachtige Japanse ogen aan de muur. Normaal kwam ik hier alleen om verse sushi te halen die à la minute voor je neus in elkaar gezet worden. Ik vond het er altijd veel te donker om daar ter plekke te dineren. Het is duidelijk dat de nieuwe generatie het stokje heeft overgenomen. Er is weer leven in de brouwerij. En de sushi worden nog steeds midden in de zaak vers bereid en zijn echt super lekker. Vooral de Temaki is mijn favoriet. Een van mijn tafelgenoten nam de teppan ossenhaas met knoflooksaus, dat bleek geen saus maar jus met gebakken knoflook. Heel goed en mals vlees zwemmend in de knoflook, fantastisch lekker. Eindelijk een tent die zich van het stoffige HIlversumse culinaire imago ontdoet. Probeer deze vooral een keer zelf uit!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Prachtig vernieuwd etablissement. We komen hier al jaren om rede van de goede kwaliteit in combinatie met de prijs! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer zeker een aanrader wie van Japans eten houd!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Na de Miso en Tempura Ebi gaf de kok een persoonlijke show op een gloednieuwe bakplaat in zijn net verbouwde restaurant. Voor het eerst zag ik een Japanse kok naast olie ook boter gebruiken. Het maakte de zalm en de eendeborst waarschijnlijker nog lekkerder. Het lukte me niet om zijn , van zijn bakgereedschap, afgeschoten stukjes ei met de mond op te vangen, maar de sfeer zat er wel meteen in. De bediening was vlot en vriendelijk. Dit restaurant kan ik u zeker aanbevelen.
van.wijkjes .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fantastisch nieuw decor. Open en licht. Het eten was altijd al goed en nu is de ambiance daarbij aangepast. Heerijk gegeten.
n_hoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super mooie entourage na hun verbouwing. Het eten is nog net zo goed als voorheen. Alleen jammer dat we voor het laatste eten erg lang moesten wachten op n beschikbare kok.
Verder onwijs genoten!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteravond met de AH actie heerlijk gegeten in dit knusse Japanse restaurant. Menu was voldoende en van uitstekende kwaliteit en personeel uitermate klantvriendelijk en service gericht. Interieur kan wel wat moderner en begreep dat de helemaand augustus Tokyo gesloten is i.v.m. een grondige verbouwing. Veel succes en wij komen zeker terug.

HaGO
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Boven verwachting goed!
Bediening was in orde, tempo van gerechten aanbieden was wel wat snel.
Ik kom zeker nog eens terug!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Echt super lekker eten goede sfeer en top bediening zeker een aanrader voor wie lekker een hapje wil eten en met de ah actie ook nog eens goedkoop
astrid D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Erg gezellig vaste kaart maar heel veel gratis bijgerechten.erg vriendelijk personeel. Goede parkeergelegenheid. Leuke locatie. Absolute aanrader
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Tokyo. Bijzonder vriendelijk personeel. Vooraf de sushi´s, supervers. Daarna eendenborst, gamba´s, beefrolletjes, pasteitje, tongfilet, varkenshaas. Alles perfect op smaak en de nasi meer dan lekker. Voor een keurige prijs eet je hier echt heel lekker. Een dikke aanbeveling.
elsbeth18 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We komen hier graag weer terug! Een feestje om hier te zijn en te genieten van de heerlijke gerechten van de teppanyaki plaat. Leuk om te zien hoe alles (kunstig) wordt bereid.
alexandrajoppe .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We gingen voor de verjaardag van mijn vrouw. In de reservering heb ik gevraagd of er een kleine verrassing geregeld kon worden. Toen het tijd was voor het dessert, kwam er iemand met een bord ijs met vuurwerk er in. Helemaal top. De bediening was heel vriendelijk en zorgde goed voor ons. Het eten was fantastisch. We zaten aan een bak plaat en het was een hele goede ervaring. We gaan zeker nog terug.
sachathielsch .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk met het gezin aan de bakplaat! Gezellige tafel, vriendelijke kok en keurige bediening. En het eten goed op smaak, meer dan voldoende en vers bereid.
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Teppan yaki menu voor €25 was weer prima, lekkere sushi. Sommige gerechten iets aan de flauwe kant, maar dat kan ook aan mij liggen. De show die bij de teppan hoort is altijd leuk.
Eetervaring .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor herhaling vatbaar. Aan onze tafel zaten ook een aantal kinderen en daar spelen ze leuk op in dus ook geschikt met kinderen.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
We hebben gegeten bij Restaurant Tokyo en dat is erg goed bevallen. Het eten was echt heel erg lekker en we kregen het menu van 25 euro niet helemaal op zo ruim waren de porties. De bediening was heel erg vriendelijk en de kok aan de Teppan Yaki kookplaat het zichtbaar plezier om het eten voor ons klaar te maken. Jammer dat het restaurant er aan de buitenkant minder uitnodigend uit ziet, daar zouden ze wel iets aan kunnen veranderen. Ik denk dat het restaurant dan meer bezoekers zou trekken want dat verdienen ze !! Wij komen hier zeker terug!!
paul497 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Fijne avond gehad! Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hadden het teppan yaki menu: 6 gangen (eigenlijk meer met amuse, soep, etc). En het was zelfs voor ons te veel. Alle gerechten waren erg lekker. Presentatie was prima, service snel en vriendelijk en de kok gaf een mooi showtje bij de bakplaat. Wij gaan vaker komen!