Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heb hier beter gegeten.Tempura en de andere dingen die gebakken/gefrituurd waren,waren echt veel te vet.Tempura moet met een licht beslagje,en niet dat je daarna helemaal vol zit vh vet.Tempura met gebakken avocado?Geen succes..Zo ook de softshell crab maki roll..De soft shell crab was hard gebakken en veel te vet daardoor..jammer..
Jetteke H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gisteravond met onze dochter van acht gegeten bij restaurant Tokyo. Het was niet al te druk maar we konden toch plaatsnemen aan de bakplaat. We hebben hele leuke avond gehad. De kok was super, niet te aanwezig, maar wel af en toe en grapje maken of ons betrekken bij het koken. De service over het algemeen was erg goed en het belangrijkste, het eten was heerlijk! Zeker een aanrader, hopelijk gaan meer mensen dit restaurant ontdekken en blijft het nog lang in Hilversum zodat we af en toe kunnen blijven aanschuiven.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier met een gezelschap van 6 personen gegeten! Heerlijke sushi voor een eerlijke prijs. Ik blijf hier terugkomen, favoriete sushi tent!
Frederique K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
helemaal top bij tokio gegeten zoals altijd, alles vers, bediening super lief en vooral zeer bekwaam, ik kom zeker terug al jaren!
goverthofstra .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het restaurant ziet er keurig en verzorgd uit! Ook de sfeer en diversiteit qua keuze was gewoon goed! Bediening was zeer vriendelijk en sushi was overheerlijk.
Marliesdikstaal .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben echt heerlijke sushi en sashimi gegeten. Het menu Chef's choice is echt een goede keuze, zeer gevarieerd. Het eten was zeer vers en heerlijke vis. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en de omgeving zeer prettig.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Erg lekker gegeten alleen was alles wat te zout.
Eric Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne rustige sfeer.
H W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Tokio is een prima restaurant, waar je echt gezellig en lekker kunt eten en waar de kwaliteit hoog in het vaandel staat.
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Uitstekend. Ontspannen sfeer. Attente bediening.
Heb verder weinig zin dit vakje vol te zwetsen. In tegenstelling tot het restaurant is dit een stompzinnige site!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Tokyo heeft een uitgebreide kaart met veel keus. Wanneer keuzes maken moeilijk is kun je een menu kiezen.
Het eten wordt voor je neus bereid, Aardige bediening.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Verrukkelijk . Altijd vriendelijk en goed personeel. waar voor je geld.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hier in juni voor de eerste keer gegeten. Eten is gewoon erg lekker en de sfeer gezellig. Ook de locatie is top en het is binnen altijd lekker warm!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Overheerlijk! Elk gerecht was uitmuntend.
Gianfranco V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat was het heerlijk!! Geweldig genoten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het tempo van het maken en uitleveten van de verschillende gerechten aan de tapanyaki is te hoog.
Het eten is prima!
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Top
Mylène V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wij hebben regelmatig teppan yaki gegeten maar dit was de eerste keer dat alles klopte. Goede sfeer, fantastisch eten, goede bediening die alles in de gaten hield en een kok die alles heerlijk bereidde. De sushi en sashimi waren vers en werden leuk uitgeserveerd op een boot!
We komen zeker terug.
Feye V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We kozen de 2 menu's met de vele, lekkere hapjes. Dat was top! Het werd wel heel laat, het duurde namelijk wat lang. We kwamen om 1730, toen was het restaurant zo goed als leeg. Er kwamen steeds meer gasten en toen zat het rond 20:00 helemaal vol. We kregen toen niet zoveel aandacht meer. We vertrokken pas om 2100, 3,5 uur later, heerlijk gegeten en met een hele volle buik. Enige is dus dat het wat lang duurde....