Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Het is de tweede keer dat we in dit Japanse Restaurant eten. Ditmaal hebben we gekozen voor Teppan Yakki. We zitten met anderen heel comfortabel rond de bakplaat waarachter een Chinese (!) kok met prachtig zwarte muts. We worden heel erg vriendelijk en voorkomend bediend. Het eten is vers en goed op smaak gebracht. De porties zijn toereikend. De prijs-kwaliteit is goed. Voor de jarige is er leuk cadeautje bij het vertrek. Wij komen vast en zeker terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Goed Japans restaurant met lekker klaargemaakte verse gerechten. We hebben Maki, Suzi, Sashimi, Yakitori en grote garnalen gegeten. Allemaal goed van smaak. De witte wijn (Chili) was heerlijk. En water gewoon in een karafje, zoals het hoort.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Heerlijk gegeten bij Tokyo vanavond. Vooraf mooi in een boot opgediende sushi, heerlijke jacobsschelpen in sake als vervolg. Vd ganba's waren het eetbare dedeelte vd kopjes heerlijk krokant gebakken. Knapperig als chips, maar vol van smaak. Heerlijke tong, tonijn. De rijst van tokyo is ook subliem. GeFlambeerde ossenhas als klassieke afsluiter. Tokyo heeft een behoorlijke wijnkaart. Bediening is zeer vriendelijk. Enige minpunt is dat uitgeleide doen er niet bij is. Je jas mag jezelf gaan uitzoeken. Daarover verder niet getreurd. Wij gaan er snel weer naarToe.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wij hadden gekozen voor een portie Sashimi vooraf, gevolgd door het Teppanyaki menu. De Sashimi was super vers en onovertreffelijk lekker. Het Teppanyaki menu bestaat uit 6 gerechten, waarbij je kan kiezen uit 7 x vlees en 7 x vis gerechten. De uiteindelijke volgorde bepaalt de chef en dat kan nogal eens verwarrend zijn. De gerechten werden goed bereid en smaakte heerlijk!

De bediening is prima en netjes verzorgd. Er werd ons voldoende aandacht geschonken. We hoefden maar even op te kijken en er kwam al iemand informeren wat onze wensen waren. Onze kok had wel iets meer communicatief mogen zijn. Bijvoorbeeld een kleine hint dat het gerecht gereed is.

Het restaurant is netjes en stijlvol ingericht. De gekozen kleuren zijn nogal donker. Er is voldoende ruimte rondom de bakplaat, wat een vrij gevoel geeft.