Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Vriendelijk ontvangst in een monumentaal pand net aan de rand van het centrum van Hilversum. De inrichting is simpel en netjes.
De keuze viel op een verrassing menu van sushi, wij zijn hierbij letterlijk en figuurlijk daadwerkelijk verrast. Alles vers bereid, zeer afwisselend en ruim voldoende. Goed gepresenteerd en met een vol en voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. De bediening is prettig en niet overdreven. Komen hier zeker meerdere malen terug goed prijs kwaliteit verhouding. Aanrader om hier eens te gaan eten en te genieten van de Japanse keuken.
marije N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Wij hebben nu twee keer gegeten bij Tokyo, beide keren was het heel erg rustig. Dat vonden wij wel jammer want wij zaten als enige aan de tappan yaki. Het eten is van goede kwaliteit, absoluut. Bediening is wisselend, zeker als het rustig is, staan ze heel vaak aan je tafel. De entourage is wat sober, ze moeten het wat ons betreft echt van de kwaliteit van het vlees en de vis hebben.
proever-1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Wat kun je hier ongelooflijk lekker japans eten.Alles wordt gemaakt op het moment van bestellen.De bediening was correct en vriendelijk.Er is ruime keuze van a la carte tot menu en van sushi tot teppanyaki gerechten.Bedankt voor gezellige avond.Wij komen zeker nog eens terug.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijk gegeten hier na een dagje winkelen in Hilversum. Wij gingen voor het teppanyaki menu, de sushi wordt vers klaargemaakt op het moment van bestellen. Top, goed prijs-kwaliteit verhouding.
De service is prima, ietwat stuurs en misschien wat direct. Maar prima voor een avond lekker eten, wat alles goedmaakt. Klein minpunt is dat op de kaart zes pasteitjes worden aangeboden maar je vervolgens drie door midden gesneden pasteitjes krijgt. Maar dit terzijde, heerlijke sushi, heerlijke warme gerechten. Ik kom hier weer als ik weer in H'sum ben!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Wij hebben hier laatst gegeten met onze kinderen van 4 en 5 jaar oud aan de bakplaat. Erg leuk voor de kinderen en het eten was bovendien gewoon erg goed! Het Teppanaki menu is ruim voldoende en de keuze uit de vele lekkere gerechten gewoon goed. De biefstukrolletjes bijvoorbeeld waren heerlijk. Enig puntje van kritiek: de 4 coquilles (tegen bijbetaling van 4,-) waren er feitelijk maar 2. Ze waren doorgesneden. Het gerecht was zeker heel lekker, maar de bijbetaling stond niet in verhouding met de hoeveelheid coquilles.
Het klopt inderdaad dat ze vlot zijn met het vragen naar je drankbestelling, maar ik vind dat beter dan dat ik zelf de aandacht van een onoplettende ober moet trekken.
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Een heel leuk en knusse sushi restaurant met echte verse sushi dat letterlijk vanaf punt nul vers en persoonlijk voor je wordt gerold. Perfecte bediening en verrukkelijk eten!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Heerlijke sushi met verse ingrediënten! Handrolls gemaakt van verse nori en mooi opgemaakte sushi. Zeker een aanrader...
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
De sushi en sashimi zijn watertandend lekker. De sashimi smelt op de tong. Ook mijn Japanse vrienden waren enthousiast en dat zegt wat. Zelf ben ik niet zo'n fan van de teppanyaki plaat maar veel van mijn vrienden vinden het heerlijk. Kwaliteit is geweldig maar ik vind de smaken niet subtiel genoeg - maar dat is heel persoonlijk. Bij Tokyo is het heel leuk eten met kinderen. De show aan de plaat is leuk voor ze om te zien en het eten is heerlijk. En er is een speciale prijs voor kinderen dus het kost je geen rib uit je lijf. Ik zit zelf het liefst aan de rustige tafeltjes voorin het restaurant maar als er kinderen bij zijn dan moet je aan de plaat gaan zitten en heb je geen kind aan ze ;-)
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Zeer aardig ontvangst. Het teppanyakki menu is heerlijk en voor de prijs van 25 euro meer dan goed. Komen hier zeker terug!
sushifan123 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Vorig weekend heb ik Japans restaurant Tokyo weer eens bezocht als vaste sushi liefhebber. Ik was zeer positief verrast door hun vernieuwde Teppan Yaki Menu van 25 euro. Met deze nieuwe keuzemenu kan ik nu een combinatie van sushi en Teppan Yaki gerechten selecteren uit een groot aanbod van gerechten. Echt ideaal! Ik ben namelijk niet alleen gek op sushi, maar ook dol op Teppan Yaki. Ik heb eerst genoten van California Maki en Tokyo Maki, vervolgens Ossenhaas, Zalm en als laatst St. Jakobsschelpen voor maar 4 euro extra. Soep, gebakken rijst en groente werden erbij geserveerd. Ik kon 6 gerechten kiezen, maar 5 gerechten waren al ruim voldoende voor mij. De sushi was weer zoals altijd heerlijk. De rijst van sushi was vol van smaak. De chefkok maakte er een show van bij het klaarmaken van de Teppan Yaki gerechten. Het was een zeer geslaagde avond geworden. Ik vond het eten echt waard voor mijn geld!

Chanthal .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Wij hebben hier tweede kerstdag gegeten en je kon kiezen uit drie verschillende menu's. Een vlees menu, een vis menu, of het wat duurdere gemengde menu. De laatste hebben wij voor gekozen. Als je iets niet lustte of wilde of dergelijke kon je dit gewoon doorgeven en werd het netjes voor je aangepast. De bereidde gerechten aan de plaat waren super, ook heel vers. En de sushi's en het nagerecht waren ook erg goed! Service prima, ondanks alle drukte. Locatie is qua bereikbaarheid/parkeren minder. Maar evengoed voor herhaling vatbaar!
Spruitjes .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Heerlijk eten aan de bakplaat. Voor 25,- euro pp heb je het teppan yaki menu met 6 gerechten, rijst, soep en groente. Het enige nadeel vonden wij dat ze elke tien minuten komen vragen of je wat wil drinken ook als je glas nog niet helemaal leeg is. Nu 2x gegeten hier en we gaan zeker nog een keer.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Het is de tweede keer dat we in dit Japanse Restaurant eten. Ditmaal hebben we gekozen voor Teppan Yakki. We zitten met anderen heel comfortabel rond de bakplaat waarachter een Chinese (!) kok met prachtig zwarte muts. We worden heel erg vriendelijk en voorkomend bediend. Het eten is vers en goed op smaak gebracht. De porties zijn toereikend. De prijs-kwaliteit is goed. Voor de jarige is er leuk cadeautje bij het vertrek. Wij komen vast en zeker terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Goed Japans restaurant met lekker klaargemaakte verse gerechten. We hebben Maki, Suzi, Sashimi, Yakitori en grote garnalen gegeten. Allemaal goed van smaak. De witte wijn (Chili) was heerlijk. En water gewoon in een karafje, zoals het hoort.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Heerlijk gegeten bij Tokyo vanavond. Vooraf mooi in een boot opgediende sushi, heerlijke jacobsschelpen in sake als vervolg. Vd ganba's waren het eetbare dedeelte vd kopjes heerlijk krokant gebakken. Knapperig als chips, maar vol van smaak. Heerlijke tong, tonijn. De rijst van tokyo is ook subliem. GeFlambeerde ossenhas als klassieke afsluiter. Tokyo heeft een behoorlijke wijnkaart. Bediening is zeer vriendelijk. Enige minpunt is dat uitgeleide doen er niet bij is. Je jas mag jezelf gaan uitzoeken. Daarover verder niet getreurd. Wij gaan er snel weer naarToe.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wij hadden gekozen voor een portie Sashimi vooraf, gevolgd door het Teppanyaki menu. De Sashimi was super vers en onovertreffelijk lekker. Het Teppanyaki menu bestaat uit 6 gerechten, waarbij je kan kiezen uit 7 x vlees en 7 x vis gerechten. De uiteindelijke volgorde bepaalt de chef en dat kan nogal eens verwarrend zijn. De gerechten werden goed bereid en smaakte heerlijk!

De bediening is prima en netjes verzorgd. Er werd ons voldoende aandacht geschonken. We hoefden maar even op te kijken en er kwam al iemand informeren wat onze wensen waren. Onze kok had wel iets meer communicatief mogen zijn. Bijvoorbeeld een kleine hint dat het gerecht gereed is.

Het restaurant is netjes en stijlvol ingericht. De gekozen kleuren zijn nogal donker. Er is voldoende ruimte rondom de bakplaat, wat een vrij gevoel geeft.