Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

proever-1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Wat kun je hier ongelooflijk lekker japans eten.Alles wordt gemaakt op het moment van bestellen.De bediening was correct en vriendelijk.Er is ruime keuze van a la carte tot menu en van sushi tot teppanyaki gerechten.Bedankt voor gezellige avond.Wij komen zeker nog eens terug.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijk gegeten hier na een dagje winkelen in Hilversum. Wij gingen voor het teppanyaki menu, de sushi wordt vers klaargemaakt op het moment van bestellen. Top, goed prijs-kwaliteit verhouding.
De service is prima, ietwat stuurs en misschien wat direct. Maar prima voor een avond lekker eten, wat alles goedmaakt. Klein minpunt is dat op de kaart zes pasteitjes worden aangeboden maar je vervolgens drie door midden gesneden pasteitjes krijgt. Maar dit terzijde, heerlijke sushi, heerlijke warme gerechten. Ik kom hier weer als ik weer in H'sum ben!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Wij hebben hier laatst gegeten met onze kinderen van 4 en 5 jaar oud aan de bakplaat. Erg leuk voor de kinderen en het eten was bovendien gewoon erg goed! Het Teppanaki menu is ruim voldoende en de keuze uit de vele lekkere gerechten gewoon goed. De biefstukrolletjes bijvoorbeeld waren heerlijk. Enig puntje van kritiek: de 4 coquilles (tegen bijbetaling van 4,-) waren er feitelijk maar 2. Ze waren doorgesneden. Het gerecht was zeker heel lekker, maar de bijbetaling stond niet in verhouding met de hoeveelheid coquilles.
Het klopt inderdaad dat ze vlot zijn met het vragen naar je drankbestelling, maar ik vind dat beter dan dat ik zelf de aandacht van een onoplettende ober moet trekken.
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Een heel leuk en knusse sushi restaurant met echte verse sushi dat letterlijk vanaf punt nul vers en persoonlijk voor je wordt gerold. Perfecte bediening en verrukkelijk eten!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Heerlijke sushi met verse ingrediënten! Handrolls gemaakt van verse nori en mooi opgemaakte sushi. Zeker een aanrader...
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Zeer aardig ontvangst. Het teppanyakki menu is heerlijk en voor de prijs van 25 euro meer dan goed. Komen hier zeker terug!
Chanthal .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Wij hebben hier tweede kerstdag gegeten en je kon kiezen uit drie verschillende menu's. Een vlees menu, een vis menu, of het wat duurdere gemengde menu. De laatste hebben wij voor gekozen. Als je iets niet lustte of wilde of dergelijke kon je dit gewoon doorgeven en werd het netjes voor je aangepast. De bereidde gerechten aan de plaat waren super, ook heel vers. En de sushi's en het nagerecht waren ook erg goed! Service prima, ondanks alle drukte. Locatie is qua bereikbaarheid/parkeren minder. Maar evengoed voor herhaling vatbaar!
Spruitjes .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Heerlijk eten aan de bakplaat. Voor 25,- euro pp heb je het teppan yaki menu met 6 gerechten, rijst, soep en groente. Het enige nadeel vonden wij dat ze elke tien minuten komen vragen of je wat wil drinken ook als je glas nog niet helemaal leeg is. Nu 2x gegeten hier en we gaan zeker nog een keer.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Het is de tweede keer dat we in dit Japanse Restaurant eten. Ditmaal hebben we gekozen voor Teppan Yakki. We zitten met anderen heel comfortabel rond de bakplaat waarachter een Chinese (!) kok met prachtig zwarte muts. We worden heel erg vriendelijk en voorkomend bediend. Het eten is vers en goed op smaak gebracht. De porties zijn toereikend. De prijs-kwaliteit is goed. Voor de jarige is er leuk cadeautje bij het vertrek. Wij komen vast en zeker terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Goed Japans restaurant met lekker klaargemaakte verse gerechten. We hebben Maki, Suzi, Sashimi, Yakitori en grote garnalen gegeten. Allemaal goed van smaak. De witte wijn (Chili) was heerlijk. En water gewoon in een karafje, zoals het hoort.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Heerlijk gegeten bij Tokyo vanavond. Vooraf mooi in een boot opgediende sushi, heerlijke jacobsschelpen in sake als vervolg. Vd ganba's waren het eetbare dedeelte vd kopjes heerlijk krokant gebakken. Knapperig als chips, maar vol van smaak. Heerlijke tong, tonijn. De rijst van tokyo is ook subliem. GeFlambeerde ossenhas als klassieke afsluiter. Tokyo heeft een behoorlijke wijnkaart. Bediening is zeer vriendelijk. Enige minpunt is dat uitgeleide doen er niet bij is. Je jas mag jezelf gaan uitzoeken. Daarover verder niet getreurd. Wij gaan er snel weer naarToe.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wij hadden gekozen voor een portie Sashimi vooraf, gevolgd door het Teppanyaki menu. De Sashimi was super vers en onovertreffelijk lekker. Het Teppanyaki menu bestaat uit 6 gerechten, waarbij je kan kiezen uit 7 x vlees en 7 x vis gerechten. De uiteindelijke volgorde bepaalt de chef en dat kan nogal eens verwarrend zijn. De gerechten werden goed bereid en smaakte heerlijk!

De bediening is prima en netjes verzorgd. Er werd ons voldoende aandacht geschonken. We hoefden maar even op te kijken en er kwam al iemand informeren wat onze wensen waren. Onze kok had wel iets meer communicatief mogen zijn. Bijvoorbeeld een kleine hint dat het gerecht gereed is.

Het restaurant is netjes en stijlvol ingericht. De gekozen kleuren zijn nogal donker. Er is voldoende ruimte rondom de bakplaat, wat een vrij gevoel geeft.