Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Tokyo

Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Het was er erg koud en vond dat wel wat jammer
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Gerechten mogen wat mij betreft wat spannender, sommige gerechten ware echt flauw. Verder goede service en leuke inrichting.
Marga B.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
We komen hier al jaren. Belangrijke troef is de kwaliteit van de producten (vis, vlees, etc). Bij de teppanyaki is de smaak sterk afhankelijk van de kok. Natuurlijk hebben wij onze favoriet. Helaas heb je daar geen invloed op.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Vanwege eerder bezoek aan de plaat, welke overigens ook prima was, ons nu uitsluitend op de sushi gestort. Opvallend goede sushi namelijk, was onze ervaring. Heerlijk! Erg genoten.
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Zeeeeer lekker gegeten vriendelijke bediening aleeeen het wachten tussen menugangen door was wel lang vooor de rest????????????????
Thieng-Uun H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
De ambiance is mooi maar het is niet erg gezellig. De bediening is erg zakelijk. De sushi is ok en de prijs/kwaliteitverhouding ook maar ik ken plekken waar ze betere sushi hebben. We moesten redelijk lang wachten ook al was het niet druk. Als ik een cijfer mocht geven wordt het een 7.5.
Carmen E.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alleen niet aan te raden op drukke avonden. Wij waren er op oudejaarsavond en ze konden de drukte niet aan, bestellingen vielen weg en je wachtte makkelijk drie kwartier op 1 klein gerechtje. Maar verder was het eten heel lekker!
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Mooie inrichting (sinds de verbouwing) en de kleine teppanyaki tafels zijn een prima toevoeging voor wanneer je met z'n tweeen bent.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk eten voor gunstige prijs! Aan te bevelen !!
Snelle bediening maar toch de tij krijgen.
Altijd vriendelijke bediening.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Goed en smakelijk menu gegeten. Sommige onderdelen blonken uit, maar over de hele linie een goed niveau.
Vriendelijke ontvangst en bediening. Een heel relaxte sfeer.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Sushi-time met vrienden. Heerlijk eten, lekker veel keuze. Prijzig maar niet té en prijs-kwaliteit verhouding zeer goed! Supervriendelijke bediening.
F C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, supervers! De vriendelijke bediening zorgt er voor dat je een heel fijne avond hebt. Een aanrader!
H W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Bij het raam is het erg koud. Verwarming ontbreekt. Wellicht dat ze hier iets aan kunnen doen! Tijdens het eten moet het behaaglijk zijn.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten . Het restaurant ziet er gezellig en fris uit .
De bediening is goed en medewerkers zijn erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar .
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Uit eten op maandagavond dus het is niet druk in Tokyo. 3 menu's + 1 sushi-eter. Kwaliteit is goed tot zeer goed. Tempo aangenaam rustig (3 uur gezeten). Een van de betere japanners waar we gegeten hebben.
Angie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk vers eten, goede service en fijne sfeer!
A. P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Top Japans restaurant. Gaan regelmatig hier eten. Het eten is lekker. Het is ons favoriete Japanse restaurant. Personeel is aardig.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik vind t een erg kind onvriendelijk restaurant. Ging er met mijn zoon (10jr) eten op een rustige maandagavond en wilde een menu van 28,80 euro dat bestaat uit zes gerechtjes delen met mijn zoon. Mocht niet. Ik mocht ook niet een los gerecht voor m bestellen en het menu waar hij dan van mee zou eten. Hij mocht er nog geen hapje van nemen! Ik moest een menu voor mezelf nemen en een menu voor hem (17,50) terwijl er echt bijna niemand in de zaak zat. Zou toch beter zijn als ze juist zouden stimuleren dat kinderen lekker meeproeven!
Beste Michelle,
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant. Wij betreuren het dat u er aan vervelende ervaring een heeft overgelaten, wat voortvloeit uit een misverstand. Wij hanteren inderdaad regels omtrent ons teppanyaki keuzemenu. Dit menu is niet om te delen, en wij verzoeken niet mee-etende gasten dan ook om minstens één los gerecht naar keuze te bestellen, uitgezonderd jonge kinderen uiteraard. Wij hebben u dit geprobeerd uit te leggen, waarbij de communicatie kennelijk fout is gegaan.

Groeten,
Restaurant Tokyo