Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Van.wijkjes . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fantastisch nieuw decor. Open en licht. Het eten was altijd al goed en nu is de ambiance daarbij aangepast. Heerijk gegeten.
N_hoogendoorn . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super mooie entourage na hun verbouwing. Het eten is nog net zo goed als voorheen. Alleen jammer dat we voor het laatste eten erg lang moesten wachten op n beschikbare kok.
Verder onwijs genoten!
Hans G. Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteravond met de AH actie heerlijk gegeten in dit knusse Japanse restaurant. Menu was voldoende en van uitstekende kwaliteit en personeel uitermate klantvriendelijk en service gericht. Interieur kan wel wat moderner en begreep dat de helemaand augustus Tokyo gesloten is i.v.m. een grondige verbouwing. Veel succes en wij komen zeker terug.

HaGO
Iris O. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Boven verwachting goed!
Bediening was in orde, tempo van gerechten aanbieden was wel wat snel.
Ik kom zeker nog eens terug!
Joyce M. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Echt super lekker eten goede sfeer en top bediening zeker een aanrader voor wie lekker een hapje wil eten en met de ah actie ook nog eens goedkoop
Jos V. Gastronoom (45 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Tokyo. Bijzonder vriendelijk personeel. Vooraf de sushi´s, supervers. Daarna eendenborst, gamba´s, beefrolletjes, pasteitje, tongfilet, varkenshaas. Alles perfect op smaak en de nasi meer dan lekker. Voor een keurige prijs eet je hier echt heel lekker. Een dikke aanbeveling.
Elsbeth18 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We komen hier graag weer terug! Een feestje om hier te zijn en te genieten van de heerlijke gerechten van de teppanyaki plaat. Leuk om te zien hoe alles (kunstig) wordt bereid.
Alexandrajoppe . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We gingen voor de verjaardag van mijn vrouw. In de reservering heb ik gevraagd of er een kleine verrassing geregeld kon worden. Toen het tijd was voor het dessert, kwam er iemand met een bord ijs met vuurwerk er in. Helemaal top. De bediening was heel vriendelijk en zorgde goed voor ons. Het eten was fantastisch. We zaten aan een bak plaat en het was een hele goede ervaring. We gaan zeker nog terug.
Sachathielsch . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk met het gezin aan de bakplaat! Gezellige tafel, vriendelijke kok en keurige bediening. En het eten goed op smaak, meer dan voldoende en vers bereid.
Julia T. Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Teppan yaki menu voor €25 was weer prima, lekkere sushi. Sommige gerechten iets aan de flauwe kant, maar dat kan ook aan mij liggen. De show die bij de teppan hoort is altijd leuk.
Eetervaring . Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor herhaling vatbaar. Aan onze tafel zaten ook een aantal kinderen en daar spelen ze leuk op in dus ook geschikt met kinderen.
Paul497 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Fijne avond gehad! Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hadden het teppan yaki menu: 6 gangen (eigenlijk meer met amuse, soep, etc). En het was zelfs voor ons te veel. Alle gerechten waren erg lekker. Presentatie was prima, service snel en vriendelijk en de kok gaf een mooi showtje bij de bakplaat. Wij gaan vaker komen!
Kynastonjoah . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk vers bereid eten. Zowel de groenten als het vlees en de vis.
Menu van 25 euro is meer dan genoeg.
Een ervaring en ik kom zeker terug!
Tvanzwam . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een erg gezellig restaurant met erg lekker eten! Ook de bediening is top, zeer vriendelijk. Ik kom hier graag weer terug.
Berry.vaneck . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Kwaliteit van het eten is prima, we hadden gekozen voor het menu van € 25. Voor dit geld krijg je weinig eten, bij thuiskomst gelijk de kast ingedoken om nog wat te eten.
Mertine M. Fijnproever (9 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk aan de teppan yaki tafel gegeten. Goed tempo en regelmatig de check of we nog voldoende te drinken hadden. Ook over een gewoon glas kraanwater deed men niet moeilijk.
De kok had zichzelf best wel mogen voorstellen en ons welkom mogen heten aan zijn tafel. Kwam een beetje schuw en verlegen over zo. Ook zou het fijn zijn als hij een zout check zou doen. Even vragen of men zoutarm wil eten en er eventueel nog andere allergien zijn. Echter het eten was heerlijk (helaas wel wat zout).
Jaap H. Gastronoom (27 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Wij hebben bij Tokyo een menu voor €. 25,-- per persoon gekozen. Daarvoor kun je uit de kaart kiezen en mag je 2 sushi gerechten kiezen en 4 gerechten uit de teppanyaki kaart. Er is keus uit heerlijke vlees- en visgerechten. In dit menu is ook nog mio-soep en rijst begrepen. Alles smaakte fantastisch! Een heel erg goede kwaliteit voor een scherpe prijs. De bediening is accuraat en vriendelijk en het interieur doet warm en gastvrij aan. Kortom: een aanrader in het centrum van Hilversum.
Fiona H. Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten met zn allen. Het personeel is superlief en de kok is heel goed en grappig met de kids. het eten was heeeeeeerlijk, de jongens vonden de gamba's fenomenaal en ik vond de ossenhaas ook heeeeel lekker. lekker aan de plaat gezeten en lekkere witte huiswijn. hele erge fijn avond gehad.
Hiltjeberghuis . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was lekker alleen duurde het veel te lang voordat we iets kregen, daarna duurde het veel te lang tussen de gangen in. Ook het drinken opnemen en serveren duurde lamg en leek chaotisch. Ze konden de drukte niet aan, er was duidelijk een chef te weinig. Jammer want hierdoor komen we niet snel terug...