Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Overheerlijk! Elk gerecht was uitmuntend.
Gianfranco V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat was het heerlijk!! Geweldig genoten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het tempo van het maken en uitleveten van de verschillende gerechten aan de tapanyaki is te hoog.
Het eten is prima!
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Top
Mylène V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wij hebben regelmatig teppan yaki gegeten maar dit was de eerste keer dat alles klopte. Goede sfeer, fantastisch eten, goede bediening die alles in de gaten hield en een kok die alles heerlijk bereidde. De sushi en sashimi waren vers en werden leuk uitgeserveerd op een boot!
We komen zeker terug.
Feye V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We kozen de 2 menu's met de vele, lekkere hapjes. Dat was top! Het werd wel heel laat, het duurde namelijk wat lang. We kwamen om 1730, toen was het restaurant zo goed als leeg. Er kwamen steeds meer gasten en toen zat het rond 20:00 helemaal vol. We kregen toen niet zoveel aandacht meer. We vertrokken pas om 2100, 3,5 uur later, heerlijk gegeten en met een hele volle buik. Enige is dus dat het wat lang duurde....
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker gegeten, leuke show van de teppanyaki chef!
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk eten, top, sfeervol restaurant, bediening kan beter door sommige serveersters. Door tijdnood hebben we laatste ronde in allerijl weg zitten eten, terwijl we bij aanvang door de serveerster te horen kregen dat we het makkelijk zouden redden. Ook eerste drankje en menukaart werden na lang wachten pas aangeboden.
Toon O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was erg lekker en van hoge kwaliteit. Voor een leek op Japans culinair gebied als ik waren ze goed voorbereid, met een aantal combi menu's. Daarbij is het spannende dat de chef zelf de volgorde bepaalt.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben een heel leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Fijne bediening, top!
C R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Elke keer eten wij hier heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is hier top. Personeel is vriendelijk en we blijven hier fraag terugkomen.
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het is een mooie zaak en aardig personeel. De gastvrouw zei wel dat de afhaal erg druk was en dat t daardoor langer duurde?? Het eten is prima, zeker voor de prijs die je ervoor betaald.
Maar de kok gebruikt teveel zout en knoflook, zonde van de mooie producten. Neemt de smaak weg.
We gaan nog wel vaker daarheen.
Kiki-yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond hebben mijn dochter en ik hier prima gegeten, vriendelijke, nette service, een prettige ervaring. Ziet er van binnen leuker uit dan de buitenkant doet verwachten.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk eten, goede bediening, stijlvolle inrichting.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Voor de 3e keer bij Tokyo gegeten met mijn zoon. We nemen eigenlijk elke keer hetzelfde menu aan de Teppanyaki bakplaat. Heerlijk vers en met zwier bereid. Hard werken voor de kok met een volle tafel rondom. Volgend jaar weer doen tussen Sint en Kerst!
jdherdink .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met mijn verjaardag lekker gegeten,kwaliteit was prima.
Alleen moesten we zelf om de kaart vragen na 30min.
En was de tijd tussen de gerechten door wel lang.
Het ijs duurde zeker 45 min. Verder goede sfeer en
Mooi interieur. Goede kok van de bakplaat.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten! Alles was vers, mals, krokant, zoals het zou moeten zijn. Bediening was snel en heel vriendelijk terwijl het behoorlijk druk was (vrijdagavond). Inrichting is modern, beetje Japans en ook warm. Ik ben meestal vrij kritisch op de styling in restaurants maar ik kon hier niks vinden waar ik niet enthousiast van werd. Een 10 waard!
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Topavond, thumbs up!

Aandachtpunten: 1. De halve avond naast een vieze niet opgeruimde tafel gezeten.
2. Osaka menu is absoluut heerlijk, maar echt te veel. Laatste gerecht (hoofdgerecht?) ging er gewoon niet meer in.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het restaurant is pas helemaal verbouwt en het ziet er nu prachtig uit. Ik kan het iedereen aanraden!!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Voor de derde keer terug geweest om wederom heerlijk te genieten van het AH menu.
Gezelligheid en kwaliteit zijn voor Tokyo absolute U.S.P.