Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Tokyo

Angie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk vers eten, goede service en fijne sfeer!
A. P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Top Japans restaurant. Gaan regelmatig hier eten. Het eten is lekker. Het is ons favoriete Japanse restaurant. Personeel is aardig.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik vind t een erg kind onvriendelijk restaurant. Ging er met mijn zoon (10jr) eten op een rustige maandagavond en wilde een menu van 28,80 euro dat bestaat uit zes gerechtjes delen met mijn zoon. Mocht niet. Ik mocht ook niet een los gerecht voor m bestellen en het menu waar hij dan van mee zou eten. Hij mocht er nog geen hapje van nemen! Ik moest een menu voor mezelf nemen en een menu voor hem (17,50) terwijl er echt bijna niemand in de zaak zat. Zou toch beter zijn als ze juist zouden stimuleren dat kinderen lekker meeproeven!
Beste Michelle,
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant. Wij betreuren het dat u er aan vervelende ervaring een heeft overgelaten, wat voortvloeit uit een misverstand. Wij hanteren inderdaad regels omtrent ons teppanyaki keuzemenu. Dit menu is niet om te delen, en wij verzoeken niet mee-etende gasten dan ook om minstens één los gerecht naar keuze te bestellen, uitgezonderd jonge kinderen uiteraard. Wij hebben u dit geprobeerd uit te leggen, waarbij de communicatie kennelijk fout is gegaan.

Groeten,
Restaurant Tokyo
H W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima restaurant, wij komen daarom ook al meer dan jaar.
Marlous H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, hele goede en gezellige service. Mooi restaurant, kortom helemaal top. Een aanrader!
S.c.attema A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke sushi gegeten bij Tokyo. Voor herhaling vatbaar!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mooie porties en heerlijk verse vis.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Super leuke ervaring, bediening, sfeer en eten waren top, 1 min puntje, de goedkope houten eetstokjes maar dat weerhoudt ons niet om nog eens terug te gaan.
Pepijn K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Goede prijs, lekker eten, zeer vriendelijke service. Tijdens de spits moet je soms wachten op het eten of de rekening. Het is de moeite waard. Lekkere en verse sushi.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijke verse sushi, keurige zaak en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten komen zeker nog eens terug
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekend bediend. T was een gezellige avond.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Al eens eerder hier per ongeluk terecht gekomen doordat de A27 tot diep in Breda stil stond. Toen de lekkerste sushi ooit gegeten. Die ervaring wilde ik vrouwlief ook geven. De combinatie van de allerlekkerste sushi en briljante combinaties in Tepan Yaki (tongfilet is geweldig!) maken dit restaurant in één klap tot een favoriet.
Toeteke T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening. Lekker en goed eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Restaurant zag er sfeervol, schoon en verzorgd uit.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vaker geweest teruggekomen omdat het beviel. Mooie zaak goed service, lekker eten en niet te duur.
De reservering via Iens niet helemaal goed gegaan, niet goed doorgekomen. Stond geen reserveringbordje en kwamen uiteindelijk niet bij raam te zitten terwijl plek wel vrij was. Maar al met al prima gegeten.
Ewout J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben genoten, heerlijke gerechten en vriendelijke service. Tav de wijnen, eerlijk is eerlijk we zijn wellicht verwend. Maar iets meer spanning of variatie? Maar dat heeft de pret allerminst mogen drukken. Bedankt.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Vriendelijke bediening buiten de Tokyo menu's kan je ook in het Teppa Yaki keunzemenu zelf jouw gerechten samenstellen. Wij hebben heerlijk gegeten. Super echt doen
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super lekker gegeten en een heel mooi restaurant. Hier wil ik zeker nog een keer eten!
Laurent V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten van hele goede kwaliteit met attente bediening.
sachathielsch .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met de nieuwe indeling bij sommige bakplaten is het eten intiemer en gezelliger geworden. Met 3 vrienden heerlijk kunnen bijkletsen in deze opzet. Eten is gewoon goed in combinatie met de ambiance een lekker avondje uit met de mannen.