Tokyo

Havenstraat 1 1211 KG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tokyo

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meer informatie over restaurant Tokyo

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Toon O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was erg lekker en van hoge kwaliteit. Voor een leek op Japans culinair gebied als ik waren ze goed voorbereid, met een aantal combi menu's. Daarbij is het spannende dat de chef zelf de volgorde bepaalt.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben een heel leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Fijne bediening, top!
C W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Elke keer eten wij hier heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is hier top. Personeel is vriendelijk en we blijven hier fraag terugkomen.
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het is een mooie zaak en aardig personeel. De gastvrouw zei wel dat de afhaal erg druk was en dat t daardoor langer duurde?? Het eten is prima, zeker voor de prijs die je ervoor betaald.
Maar de kok gebruikt teveel zout en knoflook, zonde van de mooie producten. Neemt de smaak weg.
We gaan nog wel vaker daarheen.
Kiki-yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond hebben mijn dochter en ik hier prima gegeten, vriendelijke, nette service, een prettige ervaring. Ziet er van binnen leuker uit dan de buitenkant doet verwachten.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk eten, goede bediening, stijlvolle inrichting.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Voor de 3e keer bij Tokyo gegeten met mijn zoon. We nemen eigenlijk elke keer hetzelfde menu aan de Teppanyaki bakplaat. Heerlijk vers en met zwier bereid. Hard werken voor de kok met een volle tafel rondom. Volgend jaar weer doen tussen Sint en Kerst!
jdherdink .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met mijn verjaardag lekker gegeten,kwaliteit was prima.
Alleen moesten we zelf om de kaart vragen na 30min.
En was de tijd tussen de gerechten door wel lang.
Het ijs duurde zeker 45 min. Verder goede sfeer en
Mooi interieur. Goede kok van de bakplaat.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten! Alles was vers, mals, krokant, zoals het zou moeten zijn. Bediening was snel en heel vriendelijk terwijl het behoorlijk druk was (vrijdagavond). Inrichting is modern, beetje Japans en ook warm. Ik ben meestal vrij kritisch op de styling in restaurants maar ik kon hier niks vinden waar ik niet enthousiast van werd. Een 10 waard!
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Topavond, thumbs up!

Aandachtpunten: 1. De halve avond naast een vieze niet opgeruimde tafel gezeten.
2. Osaka menu is absoluut heerlijk, maar echt te veel. Laatste gerecht (hoofdgerecht?) ging er gewoon niet meer in.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het restaurant is pas helemaal verbouwt en het ziet er nu prachtig uit. Ik kan het iedereen aanraden!!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Voor de derde keer terug geweest om wederom heerlijk te genieten van het AH menu.
Gezelligheid en kwaliteit zijn voor Tokyo absolute U.S.P.
Annita V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat is het restaurant mooi geworden na de verbouwing zeg! Een mooie verlichting en prachtige inrichting. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! Voor een 3 gangen menu super uitgebreid met lekkere dingen tussendoor!
Gebakken rijst, misosoep, ingelegde groente, top!
Fijne bediening!
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Als je van Japans houdt is Tokyo gewoon de beste, super sushi, tepanyaki is ook heerlijk! Restaurant is verbouwd en is echt super mooi geworden, eigenaren zijn altijd vriendelijk en werken hard!
Met AH actie gegeten en was heerlijk en meer dan genoeg, aanrader!!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Mooie nieuwe aankleding van het restaurant ziet er weer helemaal uit van deze tijd! Eten was helaas iets minder. De ossenhaas stukjes waren veel te zout waardoor je niks meer van het vlees zelf proefde. Het vlees was wel erg mals dus jammer dat het zout zo overheerste. De sushi van mijn partner was wel lekker en vers bereid.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede service, fijne plek. Prettig om met z'n 2en een tafeltje te hebben en niet bij een groot gezelschap te moeten zitten. Wat ons betreft mag het hoofdgerecht (nasi, groente, ossenhaas van de plaat) bij elkaar geserveerd worden, ipv na elkaar.
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
afgelopen zaterdag was het restaurant volledig uitverkocht met als resultaat, weinig attentie van het 'gehaast'' bedienend personeel, Er werd gewerkt met een AH menu wat zeker niet onze voorkeur heeft. Het menu was zeer basis en weinig spannend.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
top restaurant met perfecte bediening. Heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er na de verbouwing erg mooi uit. Leuk dat je nu met kleine groep ook aan de plaat kan zitten.
annemart S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
zeer vriendelijk en gastvrij. proper en schitterende vernieuwde inrichting. voortreffelijke keuken. wij komen graag terug!