Tokyo Ramen Iki

Stadsplein 18 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-31204415244

Over het restaurant Tokyo Ramen Iki

Tokyo Ramen Iki begon haar eerste Ramen restaurant in Amsterdam en is volledig toegewijd om een 100% authentieke Japanese ervaring aan haar klanten te geven. Onze Japanese koks hebben zonder compromissen ;gewerkt om de beste lokale ingredienten te verwerken in originele Japanse recepten.

Tokyo Ramen Iki Ramen is gebaseerd op gezonde en exquisite kippenbouillon. Om ook de vegetarier een net zo prettige ervaring te geven, hebben onze koks ook een heerlijke vegetarische bouillon ontwikkelt.
Om uw bezoek een echt unieke Japanse ervaring te laten worden, hebben we een menu gemaakt met heerlijke voorgerechten, bijgerechten, desserts en drankjes, waardoor u zich in Tokyo zult wanen.

Meer informatie over restaurant Tokyo Ramen Iki

Dagelijks geopend: 12:00 tot 21:30 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tokyo Ramen Iki

Skippy100 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Vandaag gegeten in Tokyo Ramen Iki. Helaas was het eten niet echt bijzonder. De ramen was niet echt lekker. Er zit teveel noodles in de soep en te weinig groete/vlees. Maar het belangrijkste is dat de bouillon niet lekker is is. Ook de romige bouillon is niet heel erg lekker. We hadden daarnaast de edamame, deze is wel ok. Echter de shrimp Fry tempura is gemaakt van prefab garnalenpasta en dat is jammer. De sausjes zijn wel echt lekker. Ook hadden we de springrolls, ook niet echt bijzonder. De porties zijn wel lekker veel en de bediening is een 10. Prijzen zijn niet goedkoop voor wat je krijgt. We lazen achteraf dat er al meer mensen waren die dergelijke reviews achtergelaten hadden. Ik hoop voor het restaurant dat ze er iets aan gaan doen, want wij komen niet meer terug.
Clint N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Enorm lekker gegeten, moeilijk aardige bediening. Hier kom ik zeker nog een keer terug!
Carlina M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Leuke tent. Erg lekkere Ramen. Goede service. Er werd goed met de kids geschakeld en goed advies over eten!
Catelijne W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
We hebben allebei de Nouk Ramen Soup besteld, 1x vegetarisch en 1x Spicy Chicken (spicy-niveau 1). Soep was lekker pittig, ben blij dat ik niet voor de spicy-level 2 of 3 ben gegaan. De vegetarische soep was ook lekker, veel groenten erin.
Het is alleen even wennen hoe je het op eet, maar voor de rest leuke en lekkere ervaring!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Doordat personeel onderbezet leek, ging dat ten koste van de service. Echter personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker.
Lennie D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Net geopend. Ze doen hun best maar het is een zooitje. Alles gaat fout, maar het ergste is dat het eten zeer matig is. Zo gaan ze het niet redden.
David H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Eén van de Shoyu ramen is veels te zout ivm de andere smaken die wij hadden genomen. De rest van de ramen en bijgerechten waren wel lekker.