Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Amstelveenseweg 83 1075 Amsterdam Nederland Kaart
31-3120675663

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Tokyo Ramen Iki begon haar eerste Ramen restaurant in Amsterdam en is volledig toegewijd om een 100% authentieke Japanese ervaring aan haar klanten te geven. Onze Japanese koks hebben zonder compromissen ;gewerkt om de beste lokale ingredienten te verwerken in originele Japanse recepten.

Tokyo Ramen Iki Ramen is gebaseerd op gezonde en exquisite kippenbouillon. Om ook de vegetarier een net zo prettige ervaring te geven, hebben onze koks ook een heerlijke vegetarische bouillon ontwikkelt.
Om uw bezoek een echt unieke Japanse ervaring te laten worden, hebben we een menu gemaakt met heerlijke voorgerechten, bijgerechten, desserts en drankjes, waardoor u zich in Tokyo zult wanen.

Meer informatie over restaurant Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Maandag t/m Vrijdag: 12:00 tot 15:00 & 17.00 tot 22:00 uur.
Zaterdag & Zondag: 12:00 tot 22:00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eten heerlijk! Smaakt heel goed. Bediening was vriendelijk niet heel vlot maar prima. Inrichting mag wat hipper en frisser.
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Medewerkers hebben het druk met de bestellingen die de deur uit gaan en zijn niet allert op klanten in het restaurant. Lang wachten op bestelling, geen aandacht, etc.
Folker Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het stonk er naar riool. Het eten was zeer matig. Hele vette bouillon. Bamboe uit blik, slechte ramen.
Het was er ook helemaal leeg, dus hadden het kunnen verwachten.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gezellig restaurant, niet te groot.
Eten voortreffelijk
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helaas was het eten minder dan verwacht. Ik ken veel betere ramen restaurants in Amsterdam. Soep was niet zo lekker van smaak. Ik heb eerder lekker gegeten bij Tokyo Ramen in Amsterdam centrum. Zelfs de gefrituurde kip smaakte raar. Niet goed gefrituurd, veel olie en de deeg was van binnen nat en klef? Nog nooit zo’n slechte gefrituurde kipstukjes gegeten. Inktvisballen (takoyaki) was ook niet goed van smaak. Kwaliteit is niet zo goed. Ik zal hier niet gauw terugkeren. Indien alle gerechten verbeterd worden, dan wil ik best een tweede kans geven. Jammer.
Romee L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Met de AH Restaurantbon gegeten. We werden vriendelijk geholpen. Twee kipgerechten als voorgerecht, waarvan één (gegrilde kip) smaakloos was en wat we hebben laten staan, de krokante kip was heel lekker.
Daarna twee chicken ramen die voortreffelijk waren. Misschien volgende keer iets minder noodles en iets meer groenten/kip. Nadat de ramen gebracht was, moesten we heel lang wachten tot we een nagerecht konden bestellen. De bediening was meer bezig met de Thuisbezorgd-bezorgers en deze bestellingen dan met de drie tafeltjes in het restaurant.
Nagerecht was teleurstellend.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hadden gereserveerd met AH Restaurantactie, Bedienend personeel wist niets van reservering, nog van bestaan actie. Uiteindelijk mochten we achter gaan zitten, wel half uur wachten. Zijn aan de overkant bij No. 95 gaan eten, waar we heel hartelijk zijn ontvangen en heerlijk hebben gegeten.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Veel gerechten konden niet worden geserveerd omdat ingrediënten op waren. Geen rijst, geen varkensvlees, geen ijs.....onvoldoende glaswerk enz.
Helen O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Niet zo sfeervol,veel in en uitloop van bezorgers.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker maar is zonder 50% deal aan de prijzige kant. Zolang deze deal geldt is het prima. Tafeltje was wat plakkerig net als de peper, zout en olie op tafel. Daar kan af en toe wel een doekje langs.
Mona S.
Was good!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Met relatief slechte al bestaande recensies, ging ik huiverig naar dit restaurant toe. Ja, het klopt dat het restaurant wat smerig is. Bij binnenkomst plakt veel en ruik je een frituurlucht. Nu dacht ik dat het een ramp diner zou worden, maar het tegenovergestelde bleek. De Takoyaki was net zoals ik hem in Japan ken en de Spicy ramen was echt overheerlijk!!! Als het
restaurant iets goedkoper zou zijn, zou ik hier vaker komen!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het eten was wel lekker maar niet bijzonder de soep heel eenvoudig en wat weinig. Kreeg de indruk dat er geen toevoer van verse lucht is en restaurant doet wat groezelig aan. Zon scheen door de ramen en waren best vies. Meubilair en kruidenpotjes kunnen ook schoner. Aardige bediening verder.
Floris A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Bediening was niet op de hoogte van de reservering. Eten was zeer matig en zelfs met de 50% deal te duur voor wat het was. De inrichting lijkt zo uit een failliet jaren 90 restaurant te komen. Afrader...