Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Amstelveenseweg 83 1075 Amsterdam Nederland Kaart
31-3120675663

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Tokyo Ramen Iki begon haar eerste Ramen restaurant in Amsterdam en is volledig toegewijd om een 100% authentieke Japanese ervaring aan haar klanten te geven. Onze Japanese koks hebben zonder compromissen ;gewerkt om de beste lokale ingredienten te verwerken in originele Japanse recepten.

Tokyo Ramen Iki Ramen is gebaseerd op gezonde en exquisite kippenbouillon. Om ook de vegetarier een net zo prettige ervaring te geven, hebben onze koks ook een heerlijke vegetarische bouillon ontwikkelt.
Om uw bezoek een echt unieke Japanse ervaring te laten worden, hebben we een menu gemaakt met heerlijke voorgerechten, bijgerechten, desserts en drankjes, waardoor u zich in Tokyo zult wanen.

Meer informatie over restaurant Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Maandag t/m Vrijdag: 12:00 tot 15:00 & 17.00 tot 22:00 uur.
Zaterdag & Zondag: 12:00 tot 22:00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi
6,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tokyo Ramen Iki - Amstelveenseweg

Andre V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker maar is zonder 50% deal aan de prijzige kant. Zolang deze deal geldt is het prima. Tafeltje was wat plakkerig net als de peper, zout en olie op tafel. Daar kan af en toe wel een doekje langs.
Mona S.
Was good!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Met relatief slechte al bestaande recensies, ging ik huiverig naar dit restaurant toe. Ja, het klopt dat het restaurant wat smerig is. Bij binnenkomst plakt veel en ruik je een frituurlucht. Nu dacht ik dat het een ramp diner zou worden, maar het tegenovergestelde bleek. De Takoyaki was net zoals ik hem in Japan ken en de Spicy ramen was echt overheerlijk!!! Als het
restaurant iets goedkoper zou zijn, zou ik hier vaker komen!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het eten was wel lekker maar niet bijzonder de soep heel eenvoudig en wat weinig. Kreeg de indruk dat er geen toevoer van verse lucht is en restaurant doet wat groezelig aan. Zon scheen door de ramen en waren best vies. Meubilair en kruidenpotjes kunnen ook schoner. Aardige bediening verder.
Floris A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Bediening was niet op de hoogte van de reservering. Eten was zeer matig en zelfs met de 50% deal te duur voor wat het was. De inrichting lijkt zo uit een failliet jaren 90 restaurant te komen. Afrader...