Tokyo Lounge

Duur
Lang
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben lekker gegeten. Maar de service was uitermate teleurstellend. De gerechten kwamen erg laat en niet gelijk. Daarnaast hebben we schandalig veel moeten betalen voor het water wat ons als kraanwater werd aangeboden.
Se .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
In verband met een verjaardag wezen eten. Wij hebben heerlijk gegeten en de gerechten zijn heerlijk van smaak.
Men heeft al bordjes voor zich en de gerechtjes komen op relatief grote bordjes waardoor men soms zelf moet stapelen. Redelijk voldoende keuzen. Als men trek heeft in Japans en men is in Tiel dan is het een aanrader.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
op de grote hanglamp een kale bedoeling, eten gaat veeeeeeel te grote portie's, een stukje zalm was al bijna een filets sushi ook allemaal veel te groot matig van smaak het ijs toe smaak alles behalve naar sesamijs vrouw had roomijs dat smaakte vrijwel het zelfde.
nee het was aardig druk maar op zo'n maniet verliezen ze veel klanten.
meisje wat ons bediende was erg aardig bij elke ronde ontbrak er wel iets de andere dame denk de eigenaresse mag wel iets vriendelijker zijn.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Met ons tweeën 'shared dining' gedaan. De kok schotelde ons van alles voor. Superverse vis, krokante rijstrolletjes, geroosterd vlees, sappig, goed gekruid. Een mooi palet van de Japanse keuken. We werelden goed bediend, alleen de toelichting ging iets te snel. Prima muziek, de inrichting mag wel een update hebben.
Anemoon37 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bij Tokyo Lounge kun je erg lekker eten! Persoonlijk vind ik de Tokyo Lounge roll erg lekker! Overige sushi zijn ook goed en warme gerechtjes ook. De akoestiek is echter niet ideaal, want je moet soms erg je best doen om elkaar te verstaan. Medewerkers zijn vriendelijk en heel servicegericht.
Karlijn G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De sashimi zalm smaakt melig, de sashimi tonijn bevat weinig tot geen smaak, de nigiri bevat véél te veel rijst en voor een fles water wordt €4,50 gerekend. Er zijn zeker ook gerechtjes die wel redelijk oké zijn, maar dat weegt niet op tegen de eerder genoemde zaken. De sashimi MOET gewoon goed zijn in een sushi- restaurant.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Op een maandag is er niet veel open, maar bij Tokyo Lounge was zonder reserveren nog voldoende plek. Wel behoorlijk aan de prijs voor dit concept, maar het eten was heerlijk.
Danique Z.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Van alle sushi restaurants waar ik tot nu toe ben geweest is Tokyo Lounge toch wel de enige die zich onderscheidt van de rest. Eten is kwalitatief echt heel erg goed. De sushi is heerlijk. Het enige wat ik van dit restaurant jammer vind is dat je een klant blijft. Ik kom hier maandelijks en hoewel het personeel erg vriendelijk is, is enige blijk van herkenning is jammer genoeg ver te zoeken. Toch blijft dit mijn favoriet!
Eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Kwaliteit van het eten is redelijk tot goed. Personeel te onervaren, er worden veel fouten gemaakt met de bediening. Het decor vond ik te rood en te donker. Als je goed kijkt zie je dat het niet erg schoon is.
An Ne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
De sashimi en de sushi zijn er heerlijk. Er is echt aandacht aan besteed.
De vleesgerechten zijn vaak kleine stukjes en kleine porties.
De huiswijnen zijn prima en wordt geschonken in mooie glazen.
Na 3 ronde besteld te hebben, komen ze niet meer uit hun zelf vragen of je nog wat wilt bestellen. Is dat nou all you can eat?
De ruimte is prima, maar niet echt bijzonder.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Na alle kritiek op sushi restaurants in Nederland, is dit toch een lichtpuntje. Hier kun je uitstekend sushi eten voor een vaste prijs. De keuze is enorm. Ook een niet visliefhebber kan hier heerlijk eten. Producten zijn vers en dat proef je.

Onbegrijpelijk alleen de exorbitant hoge prijs voor een chique uitziende fles water, die ze eigenhandig vullen met kraanwater.

Esther N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk met mijn man gegeten. Aanraders zijn de sashimi van zalm en van aangegrilde tonijn, de zeewier salade, de gamba's met gegrilde groente en de entrecote rolletjes. Ook de Verdejo huiswijn was erg lekker. Enige puntje van aandacht is dat het erg donker is in het restaurant (zwarte muren en plafond) en dan ook nog de kaart op zwart papier. Maar dat mag de pret niet drukken. We komen hier wel vaker en zullen dat ook blijven doen.
Bibi21973 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Goed restaurant met vlotte bediening en mooi opgemaakte gerechtjes. Goede sushi. Absoluut voor herhaling vatbaar. Wij wonen niet in de buurt anders zouden wij vaker komen.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
We kozen als groep voor het menu waarbij de kok ons verraste en we de gerechten deelden met elkaar. Er werden heerlijke sushi en sashimi's geserveerd. Koude en warme gerechten wisselden elkaar af. Ze kwamen in shifts na elkaar, dat was heel prettig. Alles was supervers en van uistekende kwaliteit, de porties waren van goed formaat. Wat ik belangrijk vond was dat de gerechten op de juise temperatuur werden geserveerd, zodat de smaak zich ten volle kon ontplooien. De bediening was vriendelijk. Het is een restaurant zonder opsmuk, zelfs een tikje kaal. De muziek was aangenaam. Een restaurant op zeker nog eens terug te komen.
Gérard V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
15 juni als verjaardagscadeau bij Tokyo Lounge wezen eten, niet gereserveerd maar plaats genoeg.
Verwezen naar een tafeltje direct bij de deur, of als alternatief achter in de zaak , laatste optie gekozen.
Was even geleden dat wij hier zijn geweest, zaak is sinds de opening niet veranderd en ademt de sfeer van vergane glorie qua inrichting, zeker in het 'bovengedeelte'.
Slechte verlichting , temperatuur te hoog en kleuren combi van een nachtclub, tijd voor een kwastje.
De gerechten zijn goed maar niet bijzonder, verhouding prijs - kwaliteit mager zesje.
Voor ons is uit eten gaan een belevenis, deze was gisteren niet ok, wachttijden te lang, ongemotiveerd kortaf personeel, men draait hier op de automatische piloot.
We hebben ook nog een liter plat water besteld , willen we best voor betalen maar dan uit een gesealde fles...nu wordt €4,75 in rekening gebracht voor een uit de kraan gevulde fles.
Voortaan een deurtje verder.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Onverwachts hier gaan eten op dinsdag, was plek genoeg.
De warme gerechten waren heerlijk van smaak doorgebruik van knoflook. Sushi was ook erg lekker. En bediening was vriendelijk.
Zeker een aanrader.
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Ben hier samen met mijn vriend wezen eten en er was keus genoeg..Jammer was dat wij achterin de zaak neergezet werden en dat het daar vrij donker is..We hadden niet gereserveerd, daar er op de site stond dat dat niet verplicht was..Al met al vind ik de opzet prettig..onbeperkt met 3 items pp..dat is mijn inziens ook genoeg daar ze niet werken met ronde's.Zeker voor herhaling vatbaar,zeker omdat het in de buurt is.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Eind augustus weer bij Tokyo Lounge gegeten. Het eten was zoals altijd erg lekker. Maarrr....We bestelden een fles water zonder prik. De fles werd geserveerd zonder dop wat mij deed vermoeden dat het gewoon kraanwater was. Dat vermoeden werd aan het eind van de avond bevestigd bij het afrekenen toen ik daar een hele reeks dezelfde flessen zag staan. Ik heb toen rechtstreeks gevraagd of dat kraanwater was. Ja, maar het werd wel gefilterd, was het antwoord.
Nou, gefilterd of niet, ik vind het een blamage als je voor een fles kraanwater van 0,75 liter €4,75 durft te vragen.
Ofwel je serveert voor dat bedrag echt mineraalwater. Of je serveert kraanwater en maakt dat dan ook duidelijk en vraagt daarvoor een schappelijke prijs. Deze gang van zaken vind ik een restaurant als Tokyo Lounge beslist niet passen. Vandaar het lage cijfer voor service.
Wiepke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Met een groep vriendinnen het verrassingsmenu genomen. Twee van ons liever geen vis - geen enkel probleem. Super verse vis, mooie afwisselende gerechtjes, goede uitleg en mocht je na het menu nog ruimte hebben voor een extra ronde van je favoriete gerecht dan mag dat ook nog. Lekker nagetafeld met een lekker glas wijn. Super avond en we komen zeker terug!!
Merelmik .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Super lekker eten, alles ziet er mooi en verzorgd uit.
De bediening is over het algemeen prima.
Wat ik erg jammer vind is heterogeen van wierook binnen.
Je ruikt dat zo erg dat het het eten overheerst.