Tokyo Kitchen

• Af te huren
Voordelig
Mjlberkhout .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer goed, de vis is echt superzacht en vers. De rijst veel beter dan ik vaak heb geproefd bij andere Leidse sushitenten en alles ziet er erg mooi uit. Meer dan genoeg in mijn ogen. Genoeg sojasaus en wasabi. Top!
Yiyao W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De beste authentieke japanse tent in Leiden, behalve sushi ook andere lekkere gerechten die je mag bestellen, maar een dag van tevoren. Daarnaast heerlijke japanse wijn, saus en kleine hapjes. De verhouding tussen prijs en het eten is zeer aantrekkelijk. De kok en zijn vrouw zijn ook heel aardig. Een aanrader!
Olav S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijke authentieke Japanse gerechten, gemaakt door een vriendelijk Japanse kok en zijn vrouw. Verder hebben ze Asahi bier, Sake, Thee etc. en een heleboel leuke en lekkere Japanse sauzen en gebruiksvoorwerpen. Daarnaast kan je ook Japanse gerechten bestellen die niet op de menukaart staan, maar dat moet je wel 1 dag van tevoren bestellen. De Japanse toko van de stad.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De beste sushi van Leiden! Aardig Japans stel maakt hele goede en verse sushi. Voor ons altijd genoeg. Probeer ook de curry, ramen en okomomiyaki. Aanrader!
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Karig!! Bestelling van 33 euro geplaatst, het is amper genoeg voor 1 persoon. De sushi zit amper iets in, meer rijst dan vis of dergelijke. Bestelling duurde erg lang. Klachten worden hier niet serieus genomen! Bij sushi bento krijg ik altijd waar voor mijn geld en proef ik echte verse sushi inplaats van een hap rijst!
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Tokyo Kitchen is naar mijn mening een absolute 'hidden gem' onder de vele afhaalzaakjes in Leiden en zonder twijfel een aanwinst voor deze stad. Het eten wordt vers en ter plekke bereid door één van de vriendelijke Japanse medewerkers en het aanbod is zeer ruim te noemen. Naast een breed assortiment Sushi is er ook voldoende keuze voor mensen die niet dol zijn op deze Japanse specialiteit.. Miso soep, Onigiri, Ramen Noodles en zelfs een grote varieteit aan typisch Japanse zoetigheden zoals verse Mochi en rolcake met groene-thee smaak.. Keuze genoeg en alles smaakt heerlijk!

Wat ik ook erg bijzonder vind zijn de vele gerechten die niet direct op de menukaart te vinden zijn, maar een dag van tevoren besteld kunnen worden. Dit zijn vaak traditioneel Japanse specialiteiten die je niet zo snel tegenkomt bij vergelijkbare afhaalrestaurants en zeker de moeite van het vooraf- bestellen waard zijn.

Een absolute aanrader!
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Lekkerste sushi uit Leiden. De sushi wordt met zorg bereid. Een goede prijs voor de sushi. Haal graag mijn sushi hier af.
Eattastelife .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Tokyo Kitchen is naar mijn mening het beste Japanse afhaalrestaurant in Leiden en omstreken. De chef is Japans, dit in tegenstelling tot de andere Japanse restaurants in Leiden, die worden gerund door Chinezen. Het is duidelijk dat de eigenaar van Tokyo Kitchen hart voor zijn zaak heeft en het aanbod is gevarieerd: naast heerlijke sushi verkoopt hij huisgemaakte snacks & koekjes, ijs, Japanse producten en bijgerechten. Een echte aanrader voor de liefhebber van Japan en de Japanse keuken!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Wij denken dat Tokyo Kitchen de lekkerste sushi van Leiden heeft.
Leuke variaties, alles vers gemaakt. Er is beperkt plaats om te eten, het is meer om af te halen of te laten brengen.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Dit sushi afhaal restaurant voelt als een klein stukje Japan in Nederland. De sushi is fantastisch: heerlijk vers en bereid waar je bij staat. De prijs is laag: voor 15 Euro heb je al een enorme schaal. Echt een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Misschien wel de beste sushi van Leiden meer afhaal dan restaurant maar je kunt het daar wel eten. Zeker bij mooi weer. Originele gerechten van een jong Japans stel. De special van de dag is heel fijn. Zij maakt ook zelf Japanse koekjes. Aanrader