Tokyo Cafe Scheveningen

Gevers Deynootplein 192 2586 CT Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tokyo Cafe Scheveningen

Moz .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Omdat ik een eerder leuk ervaring heb gehad met Japans eten, kon ik het hier
helaas niet terug proeven, het is net gemiddeld , algemeen was het vlak en
flauw, terug naar oud en vertouwende adressen.
Jansen111 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Onze eerste kennismaking met deze zaak. Na de eerste gang weggegaan. Het eten is erg vet en veel wordt gefrituurd in oud vet. Wanneer je van autentieke sushi houdt is dit geen aanrader.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
ma 27-1-'14 hier gegeten en erg vol weer naar buiten gegaan. Mijn tafelgenoot en ik besloten voor het deluxe-menu te gaan, waarbij je ook de wat exclusievere gerechten kan blijven bestellen zonder losse meerprijs. Bleek een goede keus te zijn geweest, want de gewone sushi's gaan snel vervelen, terwijl de exclusievere sashimi en de warme gerechten zonder problemen bij een nieuwe ronde nogmaals werden verorberd.
De service was zeer vriendelijk en behulpzaam (ook al kwamen wij laat, service tot het eind).
Het decor is functioneel, zonder koud te zijn.
Mlancee .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Met z'n tweeën weer eens sushi gegeten. De sushi is goed, beter dan de andere all-you-can-eat sushi restaurants. Ook de warme gerechten zijn goed bereidt, maar soms wat vet. Een echte aanrader is stewed pork, echt heerlijk.

Service laat een beetje aan de wensen over. Maar de dames aan tafel zijn wel vriendelijk. We missen een beetje het persoonlijke praatje. We komen er vaak genoeg.

Des al niet te min hebben we een heerlijke avond gehad. Je kunt rustig zitten en het decor is goed. Daarna nog even lekker over het strand gelopen.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Niet de beste sushi die ik heb gehad maar het was best lekker. De "Spicy Tuna Maki" was echt heerlijk pittig en ook de overige Maki en Nirigi waren erg goed bereid (ruime hoeveelheid vis en goede rijst)!

Het meisje was een beetje schuw en kon niet alles vertellen wat bepaalde sushi was. Echter was ze zeer vriendelijk, kwamen de bestellingen goed door en kwam alles snel op tafel. Het interieur in het eerste gedeelte van het restaurant zit er best mooi uit maar het tweede gedeelte was veel minder en de stoelen zaten erg los.

Buiten dat was de procceco die wie erbij bestelde dramatische goedkope meuk maarja misschien niet heel tactisch om bij een "Japanner" te bestellen ;-) Al met al voor de sushi zeker aan te raden.
Mim J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Beste All You can Eat in Den Haag!

Verrukkelijke sushi en met zorg gepresenteerd!
Personeel erg vriendelijk!

EEn dikke aanrader dus!
To_iens .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Verkeerde bestelling bij opname van tempura; na opnieuw bestelling is tempura erg slecht gefrituurd. Beef is erg taai. Service kan beter.