Toko Vonn

6,9
6,4
BVoorman88 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat een enorme teleurstelling. Eten laten cateren voor 20 personen. Het was veels te weinig. Voor 12 personen aan gerechten ongeveer. Iedereen moest heel weinig opscheppen. Wel heel veel nasi koening en als het nou lekker was het eten was flauw. 350 euro is veels te duur voor wat je krijgt. Volgens de eigenaresse hebben wij ook nog korting gekregen. Belachlijk ik laat Toko Vonn nooit meer cateren.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Meer een afhaal-toko dan een restaurantje in een hoekpandje in Heemstede. Twee keer Rames menu (twee keer vlees, twee keer groente en een ei) genomen. Op verzoek werd één vleesgerecht vervangen door garnalen (+ 1,25 euro). Thuis aangekomen het eten in de magnetron. Erg lekker en hoog op smaak. Prima groente, prima vlees, lekker pittig. Qua prijs misschien iets de bovenkant, maar een goed adres voor afhalen.
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Zoals altijd uitstekend Indische afhaal. Af en toe is de kip iets droog maar voor de rest niks op aan te merken. De Indische dames achter de toonbank bemoeien zich maar al te graag met wat ik wel of niet lekker zal gaan/moet vinden, net zoals mijn Indische oma.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Het is maar een klein eettentje met 2 tafeltjes, en het moge duidelijk zijn dat 98% van alle klanten hier eten komen afhalen. Zo ook ikzelf, want ik kwam hier om voor 3 personen wat af te halen. Het meeste gekozen "menu" zal hier toch wel het Rames Menu of Rames Speciaal zijn, want dan heb je wat mogelijkheden aan vlees en groentes. ik koos zelf ook voor 2 maal het Rames Menu. Met daarbij een keuze uit witte, gele of gebakken rijst en gebakken bami. Koos voor gele rijst en gebakken bami en koos voor 2 runder gerechten (pittige kokossaus en pikante balisaus) en 2 kipgerechten (licht pikante kerriesaus en zoete ketjapsaus). Voor de groente koos ik ook voor 4 verschillende: Sambal Goering Boontje, Urap (gemengd in kokos), Tjap Tjoy en Orak Arik (roergebakken in sesamolie). Ook nam ik nog een apart bakje Udang Santen (hele pittige garnalen in kokosmelk). Natuurlijk nog een zakje pikant droog gebakken tempé.
De dames achter de toonbaan zijn vriendelijk, efficient en snel. OK, voor een afhaal-toko zijn de prijzen redelijk hoog, maar de kwaliteit en de smaak is daar dan ook naar. En met wat ik allemaal meegenomen had, hadden we met z'n 3-en genoeg te eten. Dus een dikke 7 voor de verhouding kwaliteit/smaak. Indien men nog meer keus zou hebben met dezelfde kwaliteit had het zeker een 8 geworden
Zandvoort123 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Mooie schone zaak met werkelijk heerlijke gerechten. Daar ik zelf vegetariër ben kan ik hier ook voldoende vegetarische gerechten bestellen. Mijn favoriete gerechten zijn de tempés. Altijd als ik in debuut ben rijd ik langs Toko Vonn.
Robijn023 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Heerlijk eten, prima toko, kom er al jaren en minstens 1 keer per week. Altijd vers eten goede porties. Bediening zeer vriendelijk.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Super de super
Hoogtijd, nasi rames menu was zeer hoog van smaak
De verhouding rijst/vlees + de rest kan je zelf beïnvloeden
door eenvoudig aan te wijzen wat en hoeveel rijst resp. vlees
Deze eerste maal zal zeker een vervolg krijgen als weer komen oppassen op onze kleinkids
Ab Frentzen
ProeverSnoeper .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
We halen regelmatig bij Toko Vonn en het is allemaal erg lekker. Het nasi rames menu heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding, alleen is de verhouding rijst en vlees/ groenten af en toe wel wat scheef met erg veel rijst.