Toko Tropical

Reigerlaan 14 3136 JK Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toko Tropical

Ernst Jan K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij komen al vele jaren bij Toko Tropical. En het gaat nooit vervelen. De keuzes zijn ruim, dat is ook altijd ons grootste probleem, het is allemaal lekker. Altijd teveel dus. Maar dat komt wel op. De smaken zijn in balans. We hebben in meer dan 15 jaar nooit iets geproefd wat niet goed was, het is altijd OK. Gewoon lekker. En lekker makkelijk. Voor onze luie vrijdag of andere dag. De bediening mag wat ons betreft ook een lintje krijgen. Altijd vriendelijk, ook op de spitsuren proberen ze je zo snel mogelijk te helpen. En alles is vriendelijk geprijsd. Wij zijn hier niet weg te slaan.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Nadat we teruggekomen waren van vakantie hadden we geen zin om te koken. We zijn daarom naar toko tropical gegaan (12de plaats in de lijst van beste Indonesische restaurants). We waten er al een tijd niet geweest, maar alles was nog zoals vanouds. Ik wilde voor 5 personen eten. De medewerkster vroeg welke gerechten ik wilde en zij stelde toen combinatieschalen voor omdat dit voordeliger was(dat is nog eens klantgericht). De gerechten warden opgewarmd meegenomen en thuis gegeten. De echte Indonesische smaken waren weer prima. Voor 9 euro pp heerlijk gegeten en er was nog over.
Deanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Wij hebben 4 bakken roti gehaald, wij kopen normaal altijd bij deze winkel maar wij zijn 2 jaar geleden verhuisd naar hoogvliet, toevallig waren wij in de buurt en hebben dus 4 bakken roti aangeschaft.

Ooit was het eten hier heel goed maar nu zijn de bakken duurder er zit minder in (de bakken zijn kleiner en er zitten minder groenten in), en ook zat er een haar in mijn bak met roti en ook zijn de roti platen veranderd nu is het gewoon een mislukte pannekoek, de saus van de roti was ook niet lekker meer, het smaakte heel droog ondanks dat het saus zou moeten zijn, het smaakte naar kerrie poeder.

Mijn conclusie de prijs kwaliteit verhouding ligt zeer laag.

Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Toko Tropical bestaat al jaren en al jarenlang halen wij hier graag een Indonesische maaltijd af. De kwaliteit is altijd zeer goed, geen stukje vet of zware sauzen, alles tegen een schappelijke prijs. Ook met de Kerst een aantal keren de hele familie uitgenodigd om thuis bij ons te komen eten. Hebben toen bij de toko besteld. Alles werd aangeleverd een au bain marie bakken. Eerst werd onze eettafel in Indonesische stijl omgetoverd voordat de bakken werden geplaatst. Aan het eind van de avond werden ze ook weer opgehaald. Doe je dit voor minder personen dan kan je de au bain marie bakken bij de toko afhalen en de volgende dag leeg weer afgeven. Ideaal !!!! Wij raden deze zaak dus zeker aan.
Marie-José .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Er was een buffet geregeld voor een grote groep medewerkers van het bedrijf waar ik werk, dus over het decor kan ik niks zeggen. Van mijn collega's begreep ik dat het wel erg lekker was, helaas was de service voor uitzonderingen ver onder de maat. Ik had contact opgenomen met de vraag of ik met mijn allergieën:
1. Mee kon eten met het standaard buffet
2. Indien 1 niet mogelijk was, of er een aangepaste maaltijd mogelijk was
3. Indien 1 en 2 niet mogelijk waren, of er dan per ommegaande een reactie kon komen, zodat we iets anders konden regelen.

Er werd niet gereageerd, dus zelf maar gebeld. Reactie: nee mevrouw, u hebt zoveel allergieën, daar kunnen we helemaal niets mee.
Jammer dat men niet even zelf deze reactie heeft gegeven en bovendien ben ik er 100% van overtuigd dat ik een deel van het buffet zonder problemen had kunnen eten. Ik ben drie weken in Indonesië geweest en geen kilo afgevallen en heerlijk gegeten (voornamelijk lokaal).
Op zich snap ik wel dat men bang is om iets toe te zeggen wat men niet zeker weet waar te maken, maar dan is er toch de mogelijkheid dit te overleggen? De reactie was echter verre van klantvriendelijk en een opening om samen de mogelijkheden te bekijken was er helaas niet.
Zoals in mijn andere recensies te lezen is, is het eenvoudig om dit anders te doen. En het gaat natuurlijk om dezelfde allergie. Op verzoeken om nader te reageren is helaas geen antwoord ontvangen.