Toko Toorop

Meer informatie over restaurant Toko Toorop

Voordelig
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Beste indonesische toko van Rotterdam, super bediening en lekkerste pure Indische gerechten die ik ooit buiten het land zelf heb mogen proeven. daarnaast proef je en voel je en zie je de eerlijkheid en liefde die er in het eten en de zaak is gestoken! echte aanrader !!
Georg71 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij zijn buurtbewoners van Toko Toorop. We hebben hier al vaak afgehaald en gegeten. Altijd met tevredenheid. Een variatie in gerechten van groentes tot erg pittige gerechten. De 2 koks zijn vriendelijk en zo ook de inrichting van de toko. We voelen ons altijd welkom.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Toko met een paar zitplaatsen. Erg relaxte sfeer aardige kok en dame in de bediening. De bami en nasi rames was oké maar niet meer dan dat. Vlees was best taai. Sate was erg zwart en taai. Rekening viel mee maar ik zou niet meer terug gaan.
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Voor de eerste keer eten afgehaald bij Toko Toorop. We bestelden de nasi rames vegetarisch, bami rames vegetarisch en daarbij een bakje grote garnalen en saus van peteh bonen. Goede porties, redelijke prijzen, maar bovenal erg goed eten! Gerechten zijn goed gekruid, vers en er wordt gebruik gemaakt van originele, goed combinerende kruiden. Absoluut lekker en een goede aanrader om Indonesisch af te halen of een snelle hap te doen. Restaurant is leuk/ hip aangekleed en heeft wat tafels, maar is niet echt een ruimte om uitgebreid te gaan dineren. Service is langzaam, maar ik geloof dat dat komt omdat er niet in de magnetron wordt opgewarmd, dus dat is eigenlijk wel goed nieuws!
Marije Den Hartog .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ontzettend leuke Toko ontdekt in Blijdorp! Het is klein restaurantje en de koks staan zowel in de keuken als in de bediening, wat gelijk en laagdrempelige en leuke sfeer geeft. Leuke inrichting, je waant je meteen in een Indonesische Warung: Mooie tafelkleden, leuke exotische spullen in het restaurant zonder dat het afleidt van waar je voor komt: Heerlijk Indonesisch eten! Je kan er ook afhalen. Dat hebben wij gedaan: De Nasi rames met als extraatje buikspek. Het extraatje was erg lekker maar absoluut niet nodig want je krijgt veel soorten gerechtjes die stuk voor stuk vol van smaak zijn. We hebben nog lang niet alles geproefd, dus we komen zeker nog een keer terug!