Toko Toet

• Af te huren , Catering
6,5
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De oma van mijn partner kwam jaren geleden al bij Toko Toet. Dat was de aanleiding om na een dagje strand hierheen te rijden om wat gerechtjes mee te nemen om te proeven. De toko ziet er schoon en verzorgd uit. Er staan een paar tafeltjes om ter plekke te kunnen eten. Het is echter niet de plek om uitgebreid urenlang te tafelen. Een lange vitrine toont een veelheid aan gerechten. Al het eten ziet er uitnodigend uit. De groenten zijn vers en smaken prima. Zo ook de rendang. Voor mij persoonlijk mag het wat meer pedis. Maar dan. Ik had ook Ayam Blado besteld. Per stuk 1,10 euro. Thuis bleek dit slechts een kipkluifje te zijn dat met bot 33 gram woog. Omgerekend betaal je dus 3,35 euro per ons voor een stuk bot met een beetje kippenvlees. Dit vind ik echt niet kunnen!
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een ouderwets -positief bedoeld - indonesisch afhaalrestaurant. Ikzelf zou er vanwege het decor nooit gaan eten, maar de 6 tafels zitten om etenstijd toch heel vaak vol.

De kwaliteit van het eten is goed, maar niet uitzonderlijk. Net als de prijs-kwaliteit verhouding.

Wij aten de Nasi Goreng Djawa extra. Goede gebakken rijst aangevuld met naar keuze twee soorten vlees en evenzovele groente gerechten.
Jettyklijnsma .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Er zijn twee Toko's waar ik al heel lang naartoe ga. De 1e kwam ik al met mijn Indische moeder en dat was Toko Toet. Het eten is er nog steeds heel goed. Het is niet echt een restaurant om te gaan eten. Meer om af te halen. Maar het is er heel erg lekker!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Ruime keuze in gerechten; alle bekende gerechten uit de Indonesische keuken. Het eten is met zorg bereid op authentieke wijze. Van sommige gerechtjes denk ik wel dat ik ze zelf lekkerder kan maken, desondanks is het om van te genieten, zeker als je zelf geen tijd/zin hebt om Indisch te koken. Het personeel is ontzettend vriendelijk en je voelt je er echt welkom.
Zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Heel relaxte en gezellige sfeer, alsof je aanschuift bij een familie. Veel mensen komen eten afhalen, maar wij hebben aan een van de tafeltjes gegeten. Dan ook bestellen aan de counter, maar als je daarna nog iets extra's wil hoef je niet in de rij. Ze helpen je goed bij het kiezen uit alle gerechten. De kipsate vind ik echt waanzinnig lekker.
Decor is heel basic, maar de sfeer maakt alles goed. En het is heel leuk om iedereen binnen te zien komen om eten af te halen. Echt een leuke tent met goed eten!
Victorine .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
We hadden van te voren gereserveerd voor de lunch en dat was nodig want het zat al behoorlijk vol. Er zijn maar weinig tafeltjes en de volgende keer vraag ik een tafeltje niet bij de deur want daar zit het niet helemaal prettig. Het is eigenlijk een afhaalrestaurant. Maar het eten is voortreffelijk, zoals de Indische keuken hoort te zijn. En de bediening uitermate vriendelijk. We komen zeker terug.
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Heerlijke ajam pangang meegenomen. Lieve mensen achter de counter. Het decor is niet aantrekkelijk. Maar volgens mij vinden ze dat niet erg. Hun focus ligt op het meenemen.
Jan Erik N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Mijn moeder (geboren in Surabaya) at al in deze Toko (toen nog aan de overkant) sinds 80 jaar!!! Altijd vriendelijk mensen met een lach en humor! Heerlijk eten, ook om mee te nemen. Tahoe Telor met gemengde sauzen, gele rijst, lekker mangosapje en Tjendal toe! We hebben al meermaals gebruik gemaakt van hun catering voor Het Zeeheldentheater bij grotere feesten: iedereen vond het altijd heerlijk!
Jan Erik Noske (directeur Zeeheldentheater Den Haag)
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Deze Toko is al jaren gevestigd op de Beeklaan. Wij hebben er voor gekozen om eten af te halen. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Goede smaakcombinaties, groenten beetgaar. Vlotte bediening. Als u, net zo als wij, even geen zin hebt om te koken en in de buurt bent is deze Toko een aanrader
Juul7 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Op aanraden van meerdere kennissen bij toko Toet afgehaald.
Er stond een lange rij maar omdat de service snel was heb ik niet lang hoeven te wachten en ik vond het ook wel een goed teken dat de toko op een doordeweekse dag zo druk bezocht werd. Omdat ik geen kennis van de Indonesische keuken heb, liet ik iets door het vriendelijke personeel samenstellen en dit is zeer in de smaak gevallen! alle gerechten waren mooi op smaak al hadden de pittige gerechten wel wat pittiger gemogen. De leftovers heb ik de volgende dag als lunch naar kantoor meegenomen. Wij hebben er een nieuw afhaaladresje erbij!
Frankbroek .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Super aardige mensen!
Voortreffelijk eten !
De toko is bedoeld om eten af te halen en is natuurlijk geen restaurant, het is leu daar te eten en te zien wat er allemaal aan oud haags/indisch volk voorbij komt. Het decor is vreselijk.
Lvl91 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Fantastische toko die vooral bedoelt is om af te halen maar waar ook ter plekke gegeten kan worden. Veel verschillende gerechten van goede kwaliteit! Met name het gebakken rundvlees, de rendang, de kerry-eieren en de tempeh in ketjap zijn heerlijk! De nasi Kuning smaakt ook echt naar gele feestrijst. Ook verkopen ze er lekkere sambals, lempers en desserts! De beste van Den Haag!
Chloé H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Hier even snel gegeten, ik woon in dezelfde straat en had zin in Indisch. Ik ben met de Indische keuken opgevoed en als je van je familie uit zo veel en lekker Indisch eten gewend bent, verwacht je dat ook van een toko die hoog staat aangeschreven bij vele mensen. Helaas was het niet wat ik verwacht had. De rendang was prima maar de kokos was te overheersend. Ook de Atjar Ketimun was niet zoals het hoort te zijn. De Nasi Goreng was overigens wel lekker.
Omdat je er ook kan afhalen is het niet echt gezellig om er even te zitten rond etenstijd. Er stond een behoorlijke rij wel, misschien de volgende keer ook afhalen.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Omdat ik in de buurt woon en de reputatie van deze toko ken wilde ik hem zelf ook wel eens uit proberen. De saté lontong was voortreffelijk. De rendang heb ik wel eens beter gehad om eerlijk te zijn.

De bediening was uitermate vriendelijk, alles was mogelijk. Dit was toch wel een grote pré. Ik ga hier vaker zeker afhalen, maar de zaak is veel te ongezellig (zelfs voor een toko) om daar zelf te eten.
Berry P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Natuurlijk wanneer je weer in de buurt komt wonen van de Beeklaan altijd even kijken hoe het is gesteld met Toko Toet. Dat doe je natuurlijk met saté, dus ik heb een saté lontong besteld en gegeten. Daarbij heb ik een portie kip cashewnoten besteld. De saté was redelijk, zat wel iets van een grillsmaak aan maar kan echt beter. De saus was onberispelijk en smakelijk. De kip cashewnoten zag er lekkerder uit dan het smaakte, het smaakte namelijk nergens naar! Jammer. Op naar de volgende toko.