Toko Sil

Voordelig
Erg rustig
Lucius .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag eten gehaald bij Toko Sil. Het eten is perfect en waar voor je geld. Veel keuze, heerlijk en vers. Vriendelijke personeel en schone winkel. Je kunt hier ook blijven eten, waar ze op elke tafel een trommel met gratis kroepoek hebben neergezet,
Wat we echt lekker vinden is de Terong blado - gebakken aubergine in pikante-saus, heerlijk. De daging smoor is ook heerlijk, vlees is mals en de gerechten zijn echt smaakvol.
Echt een AANRADER om hier te eten of eten af te halen. Voor ons is Toko Sil de lekkerste toko in Hoofddorp.
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Hier eten wezen halen een tijdje terug.

Het eten:
Goed van smaak, bakjes worden royaal gevuld tot dat bijna de deksel er niet meer op past.

Ook handig dat er een paar tafeltjes zijn om daar te kunnen eten.

Dit vind ik op het moment de beste Indonesische toko van Hoofddorp.
Loanto .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Na een tijdje weer gegeten in deze toko. Echt een aanrader. Heerlijke Indonesische gerechten, smaakvol. Vooral de lekkere en krokante eigen gemaakte sambal goreng tempé, echt lekker. Ze hebben ook heerlijke Terong blado, gebakken aubergine in pikantesaus.
Verder was de bediening vlot, de personeel erg vriendelijk.
Decor is niet echt bijzonder. Maar het eten is de belangrijkste. Alle gerechten zijn lekker en vers. Wij komen hier zeker weer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Laatst een portie rijst gehaald, klein bakje zonder verdere gerechten. Ik mocht ruim 3€ afrekenen. Een beetje aan de overdreven kant gezien de hoeveelheid en de prijs. Ik ga daar dus niet meer heen voor zo'n bakje gemak.
Jammer, want eerdere bezoekjes waren altijd wel ok.
Istefan89 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Het eten bij Toko Sil is prima. Haal er regelmatig afhaalmaaltijden na een drukke dag als we geen zin hebben om te koken.

Bediening is erg vriendelijk en vlot.

Decor is niet bijzonder / onderscheiden, maar is gezien de afhaalmaaltijden minder relevant.

Kortom aanbeveling om hier je eten te halen.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Wij halen al jaren ons Indonesische eten bij Sil. We vinden het heerlijk, vrij neutraal maar wel de echte smaken. Service is prima, de winkel heeft genoeg voor de liefhebber om zelf te koken. Ook de catering is uitstekend verzorgd.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Het is een typische afhaal toko. je kan er ook eten maar niet heel gezellig. Het is een toko waar je ook dingen kunt kopen om zelf gerechten te maken maar fantastisch lekkere afhaal gerechten!! Wij komen hier al heel lang en het eten is fantastisch!!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Decor is die van een echte toko. De mensen die er werken zijn helemaal top, vriendelijk, beleefd en ook vakkennis. Volgens sommigen zijn de gerechten wat vlak, dat kan best, ik eet meestal niet zo heet. de kwaliteit van de gerechten is top en daar gaat het om!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Keurige Toko met vriendelijk personeel die meestaql ook kennis genoeg heeft om een liefhebber wat aan te raden.
Maar de smaken zijn meestal wat rustig, beetje vlak misschien wel.
Niets mis mee voor een keer gewoon toko eten maar daarom niet de top tent voor ons als het over Toko gaat.
Inrichting prima, niets aan de hand, niet echt om feestelijk te gaan zitten - zoals het hoort bij een toko ;)
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Na alle goede recensies hebben we afgelopen week donderdag hier eten gehaald en catering voor ons feest op zaterdag besteld.

Toen we kwamen de rij was (om 18.00 uur) lang tot op de deur maar het eten was het wachten waard.

Goed geprijsd en en uitstekende smaken.
De personele zijn erg vriendelijk.

Ons feest was zeer geslaagd mede dankzij het buffet en catering van Toko Sil. Het buffet staat op tijd op tafel en alle onze gasten hebben heerlijk genoten en gegeten. Toko Sil krijgt er zeker nieuwe klanten bij want iedereen heeft het visitekaartje van de toko meegenomen. Dat zegt genoeg.
Bedankt Toko Sil. Tot de volgende keer.
Loanto .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Het eten is echt heerlijk. Alle gerechten zijn lekker en smaakvol. Je proeft het, echt lekker en vers.
Zeer vriendelijke en goede bediening.
Deze toko is altijd schoon en fris.
Wij komen hier regelmatig en wat ons opvalt is er altijd gezellig druk rond etenstijd. Echt aan te raden om hier te eten of eten af te halen.
Antonwebema .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Toko Sil heeft afgelopen zondag Indonesische catering voor ons feest verzorgd. Ze komen op tijd, binnen half uurtje staat er voor ons een heel mooi Indonesisch buffet op tafel.
Alle gerechten zijn goed warm en vers voorbereid. En het eten is echt heerlijk; allemaal van Bami goreng & Mihoen goreng, Daging Smoor & Daging Rendang en Sayur Lodeh & Orak Arik. Alle onze gasten hebben echt lekker gegeten en genoten. Compliment van iedereen. Aan het eind van de dag hebben ze alle lege bakken weer op tijd opgehaald. Goede service.
Waar voor je geld. Echt een aanrader voor de liefhebbers van Indonesische eten. We zijn erg tevreden. Bedankt toko Sil.