Toko Sien Sien

Meer informatie over restaurant Toko Sien Sien

6,9
Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het staat niet op het menu maar als je het vraagt maken ze een perfecte nasi Singapore voor je klaar, ook de moksi meti (met Fa sjong) is voortreffelijk en dat allemaal voor een erg vriendelijk prijsje. Een professionele en aardige bediening, deze toko hoort bij de top 10 van Den Haag.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Af en toe haal ik hier iets als ik in de buurt ben. Eenvoudige zaak waar je snel lekker Surinaams eten kunt halen. Hier en daar wel Chinese invloeden, maar het smaakt goed. Mijn favoriete: de broodjes met kerrie-ei mmmmm! Deze zaak is qua inrichting helaas niet echt gezellig om uitgebreid te gaan tafelen, maar je kunt wel een snel broodje blijven eten als je wilt.
Ton1970 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Super lekkere Surinaamse broodjes en andere gerechten tegen scherpe prijzen.
Je kunt het meenemen of ter plaatse eten.
Vriendelijke bediening in een eenvoudige maar frisse zaak!