Toko Si-Pentje

9,2

Jouw recensie over het restaurant Toko Si-Pentje

Joris D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ik woon er letterlijk om de hoek en kom er al sinds hun opening zo 2 a 3 keer per maand. Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat er iets aan het eten mankeerde. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar afgezien van het feit dat het misschien niet het meest knusse restaurant is hebben de mensen die hier een slechte review over het eten hebben gegeven waarschijnlijk een keer ongelooflijke pech gehad in een drukke periode o.i.d.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren na een dagje strand eerst langs Si-Pentje gereden. Wat een geweldige toko is dit. Wij nemen altijd losse bakjes mee. Wat je ook neemt, alles is even lekker! Een super schone en verzorgde zaak en super vriendelijk personeel. Het is maar goed dat we 80 kilometer verder wonen want anders zouden wij er elke dag te vinden zijn!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij komen er regelmatig en alles is even lekker en vers bereid maar de satė cambing is toch wel heel SPECIAAL!!!! Het is een hele mooie schone zaak en het personeel is allemaal even vriendelijk.Echt een aanrader????????
ChristieZoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, lekkere drankjes in een prettige sfeer. Vriendelijke bediening en goede prijzen. Ook hebben ze goed rekening gehouden met mijn vele allergieën waardoor ik met een gerust hart al eens bij ze terug ben gegaan. Ook fijn telefonisch contact vooraf en hebben ze spontaan een tafel voor ons gereserveerd. Dat is fijn want het is een populaire zaak, en terecht!
Qtje .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Omdat ons huisrestaurantje niet meer zo smaakte als vroeger maar eens gaan kennismaken. Wat we prettige zaak. Vriendelijk en service gericht dat is fijn. Maar het gaat natuurlijk om de kwaliteit van het eten..... Zo heb ik het alleen nog maar in Indonesië gegeten! Super.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Echt authentiek indisch eten. Gesmuld van de sateh en de kip cashew. De nasi goreng is ook overheerlijk. De bediening is uiterst behulpzaam en vriendelijk.
wij komen hier snel terug.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een nette, schone toko met 2 tafels. Hun specialiteit: Sate gambing, vers gegrilld op de houtskool. Superlekker! En de Nasi Bungku, ingepakt in bananenblad. Heerlijk gerecht. Zeker terugkomer!
reshreshresh .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Paar keer eten gehaald bij de Toko en nog nooit teleurgesteld. Vaak is het druk, maar dat is altijd een goed teken. Rond etenstijd is het vooral druk, maar dat vind ik niet erg, omdat je er ook wat van terug krijgt en ik smikkel altijd van de krupuk. Het eten geeft je een thuisgevoel. Personeel is ontzettend aardig . Die ene Dennis is leuk met klanten en lekker vlot. Verbazingwekkend dat ze niet nr. 1 zijn geworden dit jaar. Volgende keer neem ik een heerlijke rijsttafel mee!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Mijn collega gaat hier regelmatig iets lekkers halen. Je kunt hier natuurlijk niet spreken van een restaurant, het is een afhaal toko. Wel opvallend schoon.
Aardige bediening. We namen Nasi Bungkus ( in bananenblad) en aten dat thuis op. Flink pittig, grote portie. Het bananenblad geeft inderdaad een subtiele extra smaak. Over hoe echt Indisch smaakt, kun je blijven twisten, maar dit smaakte in ieder geval goed.
Dee V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik vind het helaas zeer middelmatig bijna slecht te noemen , de melebi was taai , de nasi erg droog , ook de vlees bij de nasi speciaal erg taai en droog . De risolles pittig was niet pittig maar wel lekker , helaas de sate was goed maar de sateh saus veel te zoet , ik vroeg welke keuken Sumatraans maar ik vind het meer oost javaans door de zoetigheid . Misschien had de kok zijn dag niet , maar ik vind het onder de middelmaat . Niet wat ik verwacht had niet om nog eens voor terug te komen . Het is er wel erg schoon .
YUKI K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Normaal gingen we naar een andere toko in de buurt maar nu wij al een tijd geleden toko Si pentje hebben ontdekt willen wij nergens anders meer halen. Wat smaakt het altijd heerlijk. De sate wordt denk ik gegrilld dus smaakt het heerlijk . De rendang en de kip met cashew smaakt ook altijd heerlijk.
Heel veel gerechtjes al geprobeerd en elke keer zo genoten. Prijs is niet duurder dan andere toko's. En natuurlijk ook heel belangrijk is dat de mensen zo ontzettend aardig zijn. De eigenaar altijd zo vriendelijk en tijd voor een praatje. Hebben al veel mensen aangeraden hier indisch af te halen.
Mikael A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Onderweg naar huis wilde ik snel even wat afhalen. Deze toko werd mij door mijn collega`s aangeraden dus nam ik een kleine omweg om bij deze toko langs te gaan. Wat ik dus heb begrepen is dat deze toko Sumatraans-Indonesisch is en was zeer benieuwd.
Het is een vrij kleine zaak, prima om af te halen natuurlijk.

Thuis aangekomen met Nasi speciaal, het eten was nog warm maar helaas was de nasi wat droog en het vlees wat taai, de smaak was overigens wel oke. Mijn collega`s waren zeer te spreken over deze zaak, maar ik had wat beter verwacht.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor het eerst een rijsttafel afgehaal had hoge verwachtingen maar het was bijzonder slecht smaak is matig absolute teleurstelling zeker niet voor herhaling vatbaar wie dit als beste heeft beoordeeld was zijn smaakpapillen kwijt mij Een raadsel hoe dit als veste is beoordeeld maken hoge verwachting zeker niet waar positief puntje alles netjes verpakt daar is dan wel tijd ingestoken
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
We hebben hier voor het eerst, omdat het zo goed staat aangeschreven bij Iens, Nassi Rames Speciaal gehaald. Het gebruik van kruiden was goed, maar wat gebruiken ze een enorme hoeveelheid olie om de gerechten klaar te maken.
We hebben de maaltijd langzaam opgewarmt in de microwave oven. Toen we gingen opscheppen dreef alles in een enorme hoeveelheid olie. Onder in het bakje lag echt een dikke laag olie.
Nee hier keer ik niet naar terug.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijke gegeten, bami met lekkere kipsate die zo te proeven gegrild was, pittig besteld en dat was het ook zeker maar niet te overheersend. Ruim voldoende en zeker voor herhaling vatbaar!
Garcia070 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het lijkt wel of sinds het RTVWest onderzoek, het hier altijd druk is. En terecht.

Heerlijk eten, vooral leuk om het mee te krijgen in een opgevouwen bananenblad. Aanrader voor in de buurt en omstreken.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Een vriend vertelde mij dat Si-Penje een goede indische toko is, kom zelf uit wassenaar dus toch maar eens proberen, inderdaad heerlijk gegeten echt een aanrader
ga daar zeker meer heen top!!!
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
De eerste paar keer als je hier eten haalt was ik dolgelukkig. Gewoon een hele goede indo. Nu hier vier keer gegeten te hebben en ook andere Haagse toko's bezocht te hebben vallen me verschillen op. De sate en pindasaus zijn fantastisch! Niet te evenaren. De bami/nasi varianten zijn ook lekker. Het enige wat me tegen begint te staan is dat ze voor veel bijgerechten toch veel olie etc lijken te gebruiken. Waardoor het een wat vette maaltijd wordt . Jammer, hoeft niet denk ik met zulke top koks in huis.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Na aanleiding van een publicatie op Indoweb waar de beste 50 toko's van Nederland in 2015 in vermeld stonden naar de nummer 1 in Den-Haag getogen . Alhoewel het pas 14:00 uur was werden we door iedereen hartelijk ontvangen en geadviseerd bij onze keuzes al wilden we onze favoriete gerechten vergelijken met zoals we ze bij andere toko's tot nu toe hadden geproefd.
Al het eten ziet er erg smakelijk en vers uit , echter de porties zijn aan de wat magere kant en ook is het jammer dat als je ter plekke wilt opeten gewoon allemaal bij elkaar in een plastic bakje gepropt wordt en wordt opgewarmd en het vervolgens met plastic bestek moet opeten. Daar laten ze dus echt wat steken vallen. Over smaken valt te twisten en eens temeer is weer duidelijk geworden dat een grecht uit 4 verschillende toko's op 4 verschillende manieren wordt klaargemaakt . Gaan we die vervolgens vergelijken , in ons geval de Rendang , Terong Bladoo en Kip Cashew , dan hebben we deze gerechten elders toch wel lekkerder gegeten.
Toko Si-Pentje is verder een kleine simpele maar schone zaak met 1 grote tafel waar je desgewenst aan kunt eten , zij het in plastic en met plastic. Men is echter uitermate vriendelijk .
De prijzen liggen echter wel wat aan de hoge kant. Waar je elders bij bijv. een nassi goreng speciaal voor 3 groentegerechten mag kiezen en 2 vlees , is dat hier slechts 2 groente en 1 vlees tegen wel nagenoeg dezelfde prijs. Al met al wel een aanrader om eens geprobeerd te hebben maar of dit echt de nummer 1 van Nederland is trek ik sterk in twijfel.
Christiaan S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Deze toko staat bekend als nummer 1 van den haag. Persoonlijk vind ik dit absoluut niet verdiend. De lontong compleet met kip cashew en smor was niet bijzonder lekker. Eigenlijk niet eens een voldoende. Sompige kip cashew die hard en sponzig was. En de rest was een soort prakje geworden. Terwijl ik het gelijk heb opgegeten. Zelfs warm mee genomen.