Toko Sensu

31-203626803

Meer informatie over restaurant Toko Sensu

Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Toko Sensu heeft een uitgebreide kaart met onder andere Sushi. Ik heb enkel een sushi menu (Party for Two) afgehaald. Hier was ik uiterst over te spreken, het menu kent voldoende variëteit en wordt vers bereid. Godzijdank geen mayonaise in de sushi verwerkt, smeer dat maar lekker op de frikadel. Echter, volgens mij delen weinig mensen mijn mening hier in Nederland. Tot slot nog een gratis Asahi biertje gekregen voor tijdens het wachten. Volgende keer maar de rest van de kaart verkennen!
Truusje V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Sensu is een afhaal- en bezorgrestaurant, dus het decor is iets minder belangrijk. Er worden Vietnamese en Japanse gerechten geserveerd. Ik heb uitsluitend gekozen voor Vietnamese. De kiploempia's (2 stuks) waren heerlijk en duidelijk zelf gemaakt, de bijbehorende smaakte helaas chilisaus niet zelfgemaakt. Dit gold ook voor de Nems, twee in rijstpapier gebakken loempia's gevuld met kip, groenten en vermicelli. Verder heb ik twee 'salades' genomen, goi cuon tom en goi cuon ga. Deze in rijstpapier gerolde ongebakken loempia's (4 stuks), gevuld met witte vermicelli, omelet, pinda's, groenten, en garnalen respectievelijk kip, waren verrukkelijk: verrassend fris en zeer smaakvol. De erbij geserveerde vissaus (3x dezelfde) was wat waterig; ook de smaak van lime, die deze saus nodig heeft, ontbrak. Kortom, op de sauzen na, was de kwaliteit van de gerechten super. De prijzen zijn redelijk, en mijn bestelling werd binnen een half uur bezorgd. Eten bij Sensu is zeker voor herhaling vatbaar. En gezond!
Arna P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het was heerlijk!!
Ik eet vaker sushi en via via was ik hier terecht gekomen.
De bezorging was heel erg snel en je krijgt echt waar voor je geld.
Echt een aarader!
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Alle sushi waren heerlijk en werden vers gemaakt. Hier kom ik vaker. Ze doen nu mee aan Groupon en heb gelijk wat boxen bested.