Toko Senang Hati

61-D Meerssenerweg 6222 AH Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toko Senang Hati

Samuel2013 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Heerlijk eten gehaald met de bon van social deal.
Eten was vers en alle ingrediënten waren duidelijk aanwezig.
Vriendelijke bediening.
Een toppertje!
Marlon W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Via Social Deal een voucher gekocht. De toko zelf is praktisch gelegen, maar ziet van binnen nogal wit en saai uit. Ik kreeg het gevoel alsof ik in een loods op een industrieterrein was beland.. Het personeel was vriendelijk, alleen moest de vrouw des huizes helaas tweemaal de werknemer er op wijzen dat ik "enkel social deal gerechten" kreeg en niet mocht kiezen.. Het eten zelf viel erg tegen, smaakloze rijst, vreemd smakende boontjes en ei met sambal (dat is geen indisch ei! Het vlees en de balletjes waren lekker, maar die balletjes leken niet vers en smaakte identiek aan de Sligro gehaktballetjes.. Geen aanrader, ook niet bij €9 voor 2 personen..
Lily_n .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Het eten smaakt naar meer en de portie is ook groter dan bij andere afhaal toko's. Dus qua prijs-kwaliteit is wel oké. Sommige gerechten zijn niet elders verkrijgbaar en daardoor lkkr authentiek! De bediening was heel vriendelijk en informatief. Zij mogen meer aan het decor werken (maar dat komt later nog heb ik begrepen) want nu is het nogal kaal. Wat ons bijzonder goed bevalt is de empal (rundvlees), ayam pedis, smoorballetjes en de vegetarische tofu gerechten. Wij komen zeker terug!