Toko Semarang

Meer informatie over restaurant Toko Semarang

• Af te huren , Catering
Aat G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Prima advies van de Indische zussen die deze zaak runnen en ook zelf in de keuken en achter de toonbank staan. Wij hebben daar paar keer zelf eten gehaald en ook voor een grotere groep thuis laten brengen. Heel goed van samenstelling en smaak, lekker warm (ook bij thuisbrengen) en hartstikke veel. Van de rijsttafel eet je gewoon twee dagen. Leuke en lekkere zaak, aanwinst voor Zeist !
Maartenvandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Wij halen hier regelmatig een kleine of grote maaltijd, en eten daar met tweeën van. Je mag idd je maaltijd zelf samenstellen, mede op basis van de goede adviezen van de vriendelijke dames. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. En niet super-chic of trendy. Zoals een toko hoort te zijn.
David1246 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Toko Semarang heet nu Toko Senang. Het eten was heerlijk, echt voor herhaling vatbaar!
Super gezellige en leuke dames achter de bediening.
Gerard En Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
we halen regelmatig een voor ons makkelijk maaltijd zoals het door semarang wordt bereidt lukt het ons zelf nooit , het eten is altijd vers keuze voldoende , je kan je maaltijd geheel naar smaak samenstellen .
De service is prima de eigenares heeft er duidelijk plezier in en adviseert als je dat wilt.
kortom een aanrader.
David D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Een must voor de Zeistenaar met liefde voor de Indonesische keuken. De smaak van de groentegerechten kan zich meten met de heel goede Indonesische restaurants in de grote steden.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Midden in Zeist ligt een alleraardigst klein tokootje. Een vitrine met de gerechten en een tafel met een aantal stoelen voor als je in de toko wil eten. Achter de vitrine een aardige Indonesische mevrouw. Ik bestelde een rijsttafel voor een persoon. Ik was al blij dat dat kon en dat ik niet, zoals op veel plaatsen, afgescheept wordt met een berg Nasi Rames. Keurig apart verpakte gerechten bestaande uit een nasi of bami (verschillende soorten) hoofdgerecht, een tahoegerecht, een tempehgerecht, twee vleesgerechten, twee groentegerechten, een telor, en een stokje sáte. Daarbij krupuk, serundeng en een bakje zoetzuur. Voor alle gerechten waren verschillende keuzes mogelijk.
Verwacht geen specialiteiten of liflafjes, maar gewoon eerlijk Indisch eten, zoals het hoort. Prima dus.