Toko Sawa Indonesian Food

9,1

Jouw recensie over het restaurant Toko Sawa Indonesian Food

Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Rijsttafel voor tuinfeest van 20 personen besteld.
Verrukkelijk, ruime hoeveelheden voor een hele redelijke prijs.
Met zorg klaargemaakt, heerlijk vers en keurig verpakt op de afgesproken tijd opgehaald.
Voor herhaling vatbaar, aanrader!
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Meestal haal ik eten. Zij warmen het op. Thuis op het bankje heerlijk eten. Lieve mensen. Vlotte bediening. Laagdrempelig. Goede porties. Ruime keus en altijd vers! !
RoyJava J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Over Toko Sawa gehoord, dusse óp naar de Fred. Was goed weer dus op terras gezeten en héérlijke soto ayam gegeten! Opgegroeid in de jungle van Sorong, Papua Nieuw Guinea, en zwervende door de sawa's van Java, Bali en Lombok was het hier aangenaam vertoeven. Vriendelijk, behulpzaam en alert, dat is duidelijk toh? Lief tokootje, goed gesorteerd... duur? Sja, tis de Fred dus iets duurder inderdaad. De soto was niet direct op tafel, dus werkelijk met zorg gekookt, klaar gemaakt en geserveerd, terima kasih hoor, sampai jumpa lagi, tot ziens XXX
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Altijd gezellig als je hier even langsgaat voor wat lekkers. Of je nou vier maanden niet meer geweest bent, ze weten nog precies wie je bent. Heerlijke rendang om naar huis over te schrijven. Een bakje huisgemaakte sambal ook eens geprobeerd en dit raadt ik iedereen aan, lekker pittig. En dit alles voor wen schappelijke prijs
Remko Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Waarderingen van onder de 5 lijken me in alle redelijkheid bij dit restaurant niet mogelijk. Mensen met "bad feelings" dan wel zuurpruimen. Niemand maakt mij wijs dat er tussen de vele lovende ervaringen alleen maar veelvreters en kritiekloze consumenten zitten en geen fijnproevers ...
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vanavond wéér heerlijk gegeten bij Toko Sawa! Rijsttafel voor 2 deze keer. Er was netjes rekening gehouden met de wensen mijn vegetarische tafelgenote! Alles vers, smaken prachtig in balans, de kunst van de eenvoud én de liefde waarmee de gerechten zijn bereid maken het eten hier tot een feestje in je mond! Heerlijke gastvrije, ongedwongen & vriendelijke bediening; Tot heel snel!
Charley E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Echt een aanrader! Kom er zeker 1x per week, zo lekker! Vaak haal ik het eten af maar in de toko zelf eten is ook heel gezellig! Lieve mensen!
Manoah B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten is heerlijk.
De service door het super vriendelijke personeel is uitmuntend.
Geweldige sfeer.

ik zou er wel elke dag willen eten ????
Noa V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Overheerlijk buiten gegeten op het gezellige terras (midden op 'de fred') van toko Sawa.
Samen met mijn buurvrouw hadden we de rijstafel sawa speciaal genomen, alles zeer vers en prachtige smaken en zeer uigebreid.
Vriendelijk personeel ,wij zijn fan!
OscarVisser .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten! In een informele sfeer. Net of je thuis bent. Leuke bediening en saté kambing om nooit te vergeten. Ik kom zeker terug
Jacinta D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Oh wat was het weer heerlijk bij Toko Sawa!
Het eten is werkelijk verrukkelijk met de juiste smaak. Ik als Indo kan het weten.
De bediening is zeer prettig. Terras buiten subliem op de gezellige Fred.
In een woord tjempol!
Manuel R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Echt de lekkerste toko van Den Haag en waarschijnlijk van Nederland. En niet onbelangrijk, er wordt geen Ve Tsin in de gerechten gebruikt!
Tieke .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hoog waren de verwachtingen gezien de plaatsing op indoweb. De teleurstelling was groter.
Nasi goreng bleek weinig goreng maar rijst met een soort tomatenpuree uit de magnetron. Alle gerechtjes ,behalve de saté saus gaan de magnetron in.
De soto ajam werd vandaag aangeprezen op Facebook als versgemaakt. Echter slappe wat bittere bouillon, veel taugé , glasnoodles , 3 stukjes kipfilet, een ijskoud halfeitje, kommetje koude gebroken witte rijst en een madame jaunet puree.
€ 9.90 was de prijs.

Onderdeel van de rames bleken diepvries sperziebonen sambal, kipfiletstukken in een soort Italiaanse tomatensaus.
De redang was kruidig en hierdoor smaakvol .
Hoogstwaarschijnlijk door de lokatie maar de prijs kwaliteit verhouding stond niet in verhouding.
Personeel is vriendelijk en werkt hard echter mist leiding. De eigenaresse koos er voor bij een overvol restaurant en afhaal om in haar eentje op het terras te gaan zitten.

Eenmalig bezoek.
Ik vertrouw nooit meer dit soort lijsten. Den Haag heeft zoveel betere toko's
ontluchting .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
al veel te lang niet meer hier geweest. gelukkig troffen we weer dezelfde sfeer aan. en deze keer nasi rames en tahoe telor besteld en gekregen. smaak was heerlijk en de borden (vooral de tahoe telor) zagen er prachtig uit! we hebben weer genoten!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij hebben gisteren bij Toko Sawa de rijsttafel speciaal gegeten. Het was heerlijk! Ieder hapje smaakte goed. Erg gezellig en de afhaal in de zaak stoort helemaal niet. We hadden een jubileum te vieren en alles was lekker en goed. De bediening is attent en uiterst vriendelijk. Ook een persoonlijke noot. Wij komen hier zeker terug! Een aanrader als je van Indisch eten houdt. Ikan Bali, udang met peteh bonen, saté kambing, erg smakelijk.
Henk en Inge
jovoogd .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Tafel was te klein voor de heerlijke rijsttafel! Er bleven maar heerlijke gerechten komen ... Indisch zoals het hoort. Gewoon witte rijst is het lekkerst en past beter dan bami of nasi. Sate kambing was voortreffelijk, alles was goed.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten in deze echte Haags-Indische Toko aan de 'Fred'. Vooral de sateh kambing vond ik meer dan lekker. Wat opvalt is de gezellige sfeer in dit kleine restaurantje, iedereen heeft het zichtbaar naar z'n zin. Een aanrader voor wie zin heeft in een avondje iets anders. En wat ons betreft prima geprijsd.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een van de kleinste restaurants die ons meenemen naar een eerlijke Indische keuken. We hebben met 7 personen aan een lange tafel gegeten en het was uitstekend in orde. Vriendelijke bedeining en heerlijke gerechten!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik heb veel Indische restaurants in Den Haag e.o. geprobeerd, dit was ondanks de goede beoordelingen één van de mindere. Een specialiteit konden ze bij de bestelling niet noemen. Het zag er inderdaad niet aantrekkelijk uit zoals het was uitgestald: nasi goreng oranje gekleurd, nasi koening met te veel koenjit... Qua smaak: vlak, zelfs als het gerecht pittig moest zijn. Bereiding niet smakelijk.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Dinsdag hier weer wezen afhalen. Het lijkt erop sinds de eerste keer dat ik hier kwam de porties steeds groter worden, daar wordt een mens blij van. Daging smoor lekker zoet en mals met lekkere bami met pittige boontjes en een heerlijke eitje. Het is even dringen want het is hier altijd gezellig druk. Knoflook kroepoek die je zeker eens geprobeerd moet hebben! Pittige mag van mij wel pittiger, maar dit doet niet onder aan de goede smaak an het eten hier en de altijd vriendelijke dames.