Toko Sawa Indonesian Food

9,4

Jouw recensie over het restaurant Toko Sawa Indonesian Food

Max D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super authentiek Indisch gegeten. Verse boemboe’s en lekkere sambal trassie. Een echte toko voor de liefhebber. Wel reserveren, 5 tafeltjes maar je kunt er ook halen. Aanrader is de rijsttafel voor 2, ruime porties en die Ikan (makreel), doe mij nog zo’n vis! ???????? Max
M.E. S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Na een aantal keren te hebben afgehaald, nu in de Toko gegeten. Rijsttafel was (logischerwijs) van dezelfde kwaliteit. Verse boemboe's, malse saté kambing, heerlijke zelfgemaakte sambal trassi. Leuk om daar ter plekke te eten, was druk, bediening vriendelijk en gastvrij.
Naast het afhalen voor grotere groepen thuis blijft het in de toko eten zeker erin.
ED C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bij toko sawa zijn de smaken top zoals het hoort te smaken volgens INDONESISCH recept
Ga hier zeker vaker eten helemaal topie
Anne Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Veel lof voor dit leuke eethuis! We liepen over de Frederik Hendriklaan en zagen Toko staan. Toko’s kennen wij van eten afhalen. Maar bij deze kan je ook ter plekke eten, er staan een paar tafeltjes en je waant je in een heus restaurant. Wat een verrassing, we zijn blijven eten en het was zo gezellig, net een knusse huiskamer. Het eten was uitmuntend lekker. We komen zeker terug.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten bij Toko Sawa is net alsof ik terug ben op Bali. Over al een geweldige service en fantastische sfeer in Deze gezellige tent
Sterk aanbevolen 10/10
Jacinta D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wéér zo heerlijk gegeten bij Toko Sawah op de Fred. Het eten heeft de echte goede smaak met o.a. Djeroek Purut. Werkelijk zalig! De bediening is heel goed en de eigenaresse is zo'n leuk mens! In de zomer is het goed toeven op het terras en te genieten van de immer gezellige Fred. Ook in de winter in kerstsfeer. Kortom zeer de moeite waard!
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hier kan je niet alleen heerlijk Indisch eten. Het leuke van Toko Sawa is de huiskamerfunctie. Eigenaresse Mirjam brengt de verbinding tussen de gasten en leven in de brouwerij. Zij maakt het bezoek aan de Toko tot een belevenis. Een plek om thuis te komen!
MirC .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wat een verademing om te eten in een toko waar alles echt helemaal klopt: het personeel is super aardig. De maaltijden gefinetuned met de perfecte samenstelling van boemboes. De sfeer doet echt Indonesisch aan. Echt een topper!
Sandy P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
De lekkerste pindasaus die ik ooit heb geproefd.. hun eten is goed gekruid. Niet te zoutig. De kipspiesjes waren ook erg lekker. Als een liefhebster van good food zou ik het erg aanbevelen. En de service is ook nog eens top!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Top toko. Mijn favoriete stekje voor een lekkere indische hap en service met een brede glimlach. Nu weer eens wat nieuws geprobeerd , de lamssate, heerlijke smaak en voldoende vlees. Lekker ook de huisgemaakte sambal.
BabsH .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ons favoriete restaurant. De kwaliteit van het eten is altijd goed sinds de paar jaar dat we hier komen. Niet voor niets staat deze Toko hoog genoteerd. En het is er schoon, ook belangrijk om te melden, want in sommige toko's waar we geweest zijn laat de hygiëne te wensen over. Onze favoriet is de sateh kambing en we zijn blij dat deze van schapenlam is en niet van geit. Goede keuze Toko Sawa. De kwaliteit en de smaak van geit zijn niet altijd optimaal als je ze niet op de houtskool barbecue maakt. Dus TOP jullie kambing van schaap van de grill. En die saus is om je vingers bij af te likken!!! De soto is heerlijk op smaak. En de Udang met petehbonen, echt heel lekker! Jullie hapjes, de risolles en pastei hebben een rijke vulling. pastei. De kinderen vinden de lemper met kip heerlijk. Ga zo door Sawa en mensen, proberen jullie het zelf eens.
OscarVisser .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ik kom zeker terug. Geweldige sate Kambing en overheerlijke Ikan Bali. Ideale kennismaking met de echte Indonesische keuken. Ondanks de gezellige sfeer zal ik een volgende keer afhalen. De rijssttafel zie er prachtig uit!
Klemann-Dankmeyer .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wat een fijne leuke plek. Men verwacht een afhaal toko, maar komt binnen in een heel knus restaurant. De locatie is klein, maar prima voor een Toko, die zich zeker kan meten als restaurant, want je kunt hier een complete rijsttafel eten. We zijn al meerdere malen geweest en komen graag terug. Het eten smaakt uitmuntend goed, echt Indonesisch zoals wij het (her)kennen van onze ouders uit Nederlands-Indië. Eigenaresse Miriam zwaait de scepter met verve. Niet voor niets dat deze Toko al een paar jaar in de Top 5 van Nederland staat!
Mickey En Charley C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten en heel gezellig, goede bediening, lekker eethuis gaan we vaker heen. ...........................................................
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Wij eten altijd heerlijk bij toko sawa echte authentieke smaken heerlijk vers ook voor afhalen een topper er is geen betere toko voor ons
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, ga zeker nog een keer terug. Ruime keuze en lijkt alsof je in een Indonesische huiskamer eet. Zeker een aanrader
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Rijsttafel voor tuinfeest van 20 personen besteld.
Verrukkelijk, ruime hoeveelheden voor een hele redelijke prijs.
Met zorg klaargemaakt, heerlijk vers en keurig verpakt op de afgesproken tijd opgehaald.
Voor herhaling vatbaar, aanrader!
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Meestal haal ik eten. Zij warmen het op. Thuis op het bankje heerlijk eten. Lieve mensen. Vlotte bediening. Laagdrempelig. Goede porties. Ruime keus en altijd vers! !
RoyJava J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Over Toko Sawa gehoord, dusse óp naar de Fred. Was goed weer dus op terras gezeten en héérlijke soto ayam gegeten! Opgegroeid in de jungle van Sorong, Papua Nieuw Guinea, en zwervende door de sawa's van Java, Bali en Lombok was het hier aangenaam vertoeven. Vriendelijk, behulpzaam en alert, dat is duidelijk toh? Lief tokootje, goed gesorteerd... duur? Sja, tis de Fred dus iets duurder inderdaad. De soto was niet direct op tafel, dus werkelijk met zorg gekookt, klaar gemaakt en geserveerd, terima kasih hoor, sampai jumpa lagi, tot ziens XXX
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Altijd gezellig als je hier even langsgaat voor wat lekkers. Of je nou vier maanden niet meer geweest bent, ze weten nog precies wie je bent. Heerlijke rendang om naar huis over te schrijven. Een bakje huisgemaakte sambal ook eens geprobeerd en dit raadt ik iedereen aan, lekker pittig. En dit alles voor wen schappelijke prijs