Toko Sarin

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Toko Sarin

Eva J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteren eten gehaald bij Toko Sarin. Ik had een Bami Rames en mijn vriend een roti lam speciaal.
Het vlees bij de Rames was echt vreselijk slecht, het rundvlees bestond bijna helemaal uit vet en zenen. Niet naar binnen te krijgen. De kip was taai. De sajoer boontjes stonden waarschijnlijk al erg lang in de bak, waren papperig en flauw. Dit was een slechte kopie van Bami Rames, met vlees van de kiloknaller aanbieding waarschijnlijk. De roti lam was ok, de portie was normaal - klein, niet wat je verwacht als je extra betaalt voor een portie 'speciaal'. Hier gaan we echt nooit meer afhalen, dan maar wat verder rijden naar een goeie Toko.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Regelmatig haal ik bij deze toko wat af en de laatste keer heb ik daar even snel wat gegeten. Het is niet heel gezellig zitten, want je zit midden in de keuken, maar dit bevestigd wel dat de producten continue vers worden gemaakt. Ze hebben zowel Indonesisch als Surinaams. Beide maaltijden en broodjes zijn goed. Het stel dat de toko runt zijn erg vriendelijk en staan de hele tijd te koken.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Vanmiddag Indonesisch eten gehaald. Mihoen met bijgerechten.
Het smaakte allemaal wat zompig, te gaar dus. Degene die mij hielp, stond tussendoor met een collega te praten. Het eten was enkele jaren geleden van betere kwaliteit.