Toko Restu

31-206893994

Meer informatie over restaurant Toko Restu

Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
prima toko. uitgebreide keuze. staat wel een tafel met vier stoelen maar het is vooral een afhaalzaak. voor minder dan een tientje heb je een nasi rames compleet
Peche .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Niet voor het eerst, maar alweer hier genoten van heerlijk Indonesisch eten. De kwaliteit is constant goed. De smaak is authentiek, zoals ik die van huis uit gewend ben. Vandaag de nasi udek, de gado-gado en voor toe de wajik genoten. Het kon niet beter. De lemper van toko restu kenden we al; we nemen er altijd graag wat ingevroren mee naar huis. Ook de andere snacks zoals de pastel en de risolles zijn aan te bevelen. De meeste klanten nemen hun portie eten mee naar huis, jammer want in zo'n bakje raken al die heerlijke gerechten met hun eigen smaak met elkaar vermengd. Wij geven er de voorkeur aan het ter plekke te eten. Toko Restu is geen echt restaurant, meer een toko (winkel) waar je niet alleen eten koopt, maar ook ter plaatse kunt opeten. Niet in een romantische sfeer, maar zoals in Indonesië aan een formica tafel onder tl-licht. Ook wel authentiek dus.
Isabella G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Een éénpersoonsmaaltijd mihoen hier gehaald. Je keuze is niet uitgebreid, maar voldoende: "Pittig of niet pittig?". Niet pittig, voor mij. Ik kreeg boontjes, die lekker gekruid, nog net een beetje knapperig en inderdaad niet pittig waren, gestoofde kool (waar ik nog een hele kruidnagel in vond, oeps) en ik koos gestoofd rundvlees wat lekker mals en mager was maar net een tikje weinig smaak aan zat. De mihoen erbij was lekker.

Ik had er nog een kip risolles bij, maar die viel erg tegen: gevuld met een brij van onherkenbare ingrediënten. Ik heb graag een vulling waarbij ik de stukjes vlees en groente nog kan onderscheiden en kauwen. De smaak was ook wat flauw. Die sla ik dan ook volgende keer over.

Over het geheel genomen, de groente is niet te gaar, het vlees niet te vet zoals bij sommige andere toko's. De verhouding mihoen/overige gerechten had iets meer richting overige gerechten mogen gaan, de schepjes vlees en groente waren aan de kleine kant, de portie mihoen wat groot.
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Toko Restu, is een afhaaltoko met zitgelegenheid voor 8 personen. Op de eerste plaats wanneer je ook zit gelegenheid hebt dan moet je zorgen dat het dan ook een gezellige eethoekje moet zijn. In de toko staan ook bakolie cans wat mij heel erg stoorde tijdens het eten. De nasi ramas wat ik bestelde bestond uit nasi goreng, telor opor, sayur lodeh, ferkadel, tauge ketchap, rendang en saté. De nasi goreng smaakte totaal niet naar Indonesische nasi goreng. Het was naar mijn idee instant rijst met een sausje en het smaakte heel flauw. Het bordje met de nasi ramas smaakte in totaliteit flauw. Er mag best wel meer kruiden bij. De service, klantvriendelijkheid en interesse is door de drukte erbij ingeschoten. Er valt nog veel te winnen voor Toko Restu.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wat is het meest essentiële onderdeel van de Indonesische (Aziatische!) keuken, juist ja rijst. De rijst van Toko Restu was afgelopen vrijdag simpel gezegd niet te vreten. Helaas was het afhaal anders hard ik deze harde smakeloze bende direct teruggestuurd naar de keuken. Het stoofvlees was van okay kwaliteit maar ook geen aanrader. Wat een ongelooflijk kat in de zak was dit.
Hannan A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Prima afhaalrestaurant. Ik eet hier al jaren. Het is er schoon en de prijzen vallen (in vergelijking met andere toko's) reuze mee. Bami, nasi met 2 soorten groente en zoete kip neem ik altijd. Af en toe een snack erbij en die zijn ook echt een aanrader. Bediening is vriendelijk. Absoluut een aanrader. Jammer dat ze niet bezorgen, want dan had ik daar zeker gebruik van gemaakt!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Eten is absoluut prima, met name de bijgerechten en pasteittjes/lempers etc zijn vers en goed. Keuze is helaas niet heel ruim.
Service is nogal star (verplichte gerechten) of soms zelfs wat onvriendelijk.
Bijgerechten kun je vaak niet in je Rames combineren, en moeten apart afgerekend worden (op gewicht) en verhouding gerechten / rijst kan beter, waardoor het al met al een behoorlijk dure toko is.
TrixTrees .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Decor functioneel (de verzameling wajangpoppen groeit gestaag); wij halen hier meestal eten af en met ons veel meer buurtbewoners. De dames runnen de zaak met veel betrokkenheid en zijn altijd vriendelijk. Prijzen goed, kwaliteit al jaren stabiel. Wij kiezen altijd vegetarisch, maar ook de vlees en vis gerechten zien er fris uit. Huisgemaakte empeng en sambal zijn een aanrader.
Babygenie .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Oms favoriete Indische afhaalrestaurantje. Je kunt er ook eten, maar dat is wel erg karig: één tafeltje onder het tl-licht. Het eten is prima, een enkele keer is de rijst iets te droog geworden. Ze hebben daarnaast een zeer ruime keus aan indische snacks, en alleen voor hun frikadel kom ik er al. Een aanrader.
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Twee rames speciaal met Rengdang en Boemboe Bali. Nasi en bami gewoon goed, niets op aan te merken, sajoer ook niet. Net als het ei lekker. Beide rundvleesgerechten fraai flauw van smaak. Lang genoeg gesuddert, maar te weinig smaak. Ik vind dat wel het belangrijkste van de hele maaltijd, daarom een zes. Helaas deed ze pinda's op een van de rames en dat kon niet vanwege allergie. Dat hadden we niet gezegd, en kregen zonder een probleem een nieuwe. Verder erg vriendelijk, dus een 8. Indoneische kroket erg lekker. Lemper is Ok.