Toko Rasu

Amsterdamstraat 61 2711 ED Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant Toko Rasu

Dineren en winkelen tegelijk

Toko Rasu is een twee-in-een concept. Er wordt heerlijk Indisch gekookt en dat kan in de toko genuttigd worden of je neemt het mee naar huis, natuurlijk met kroepoek waar ook kinderen van smullen. In de ethic food shop vind je een groot assortiment aan allerlei Aziatische producten. Dus eet en winkel!

Meer informatie over restaurant Toko Rasu

Zaterdag 09:30 - 18:00

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Nasi Rames gehaald was prima van smaak. Alles had zijn eigen smaak, wat in andere toko's soms ontbreekt. Het vlees was ook niet vet, de sate mals alleen jammer dat er geen varkensvlees gerechten waren. Verder allemaal heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk je kon zelf het vlees en groenten uitzoeken. Door de nieuwe eigenaar heeft de winkel een fisse opknapbeurt gekregen.
Gewoon is proberen. Aanwinst!
Buddyhond .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heerlijke en smaakvolle gerechten. Zeker de kip cashewnoten is een aanrader! Heb al diverse keren maaltijden gehaald en altijd perfect en genoeg. Tevens kan je ook broodjes halen en onze favoriet is echt een broodje kip cashewnoten. Echt heerlijk!
Margoandrea .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Goede service en een rijke variatie aan gerechten. Pittig en minder pittig, zoet of zuur, allemaal lekker van smaak. Kortom voor ieder wat wils! Zelf heb ik de garnalen, kouseband en mihoen kip gegeten, alledrie echte aanraders! Handig is ook dat je meteen je boodschappen kunt doen. Winkelen en eten tegelijk in een prettige, verzorgde, moderne toko!