Toko Ramee

31-206622025

Meer informatie over restaurant Toko Ramee

Cilly W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Sinds ik hier kwam wonen 1985 koop ik bij Toko Ramee. Als Ned. indische ben ik erg blij met het assortiment en vooral met de huisgemaakte lempers en risolles, de kentang, kwee lapis, echt nergens zo lekker en vers te koop. Misschien omdat de keuken zo oorspronkelijk Indisch is, dat enkelen denken er iets vreemds aan te proeven, maar heus zo hoort het te smaken! Dit vind je nergens anders. Meestal is de smaak aangepast aan de Nederlandse smaak. Ik ben heel erg blij met het echte Indische eten van Toko Ramee, zoals mijn oma het maakte, hoop nog lang te komen halen!
Radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Dat hier alleen maar negens worden gegeven klopt van geen kant. Ik woon in de buurt en toko Ramee stond op mijn lijstje om te proberen. Bijsmaak aan het eten (alles behalve vers). Alleen het eitje was lekker en de kroepoek. Moesten flink betalen voor drie personen, ik kom hier niet meer.
Bernice N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Hier fiets ik regelmatig voor om want ik woon niet in de buurt. De lekkerste toko van Amsterdam. Altijd vers en niet duur, vooral niet als je je eigen rijst kookt. Beetje ketoembar erbij en smullen maar.