Toko Poesaka

Meer informatie over restaurant Toko Poesaka

6,9
M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Echt heerlijk gegeten hier! Kwalitatief hoogwaardige gerechten. Vooral de hapjes uit de (ook afhaal) toko zijn hoogwaardig te noemen. Wat betreft de toko is dit veruit de beste in Den Haag v.w.b. de lumpers en (kip)risolles.
SymphoNick .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
In deze toko betaal je veel geld voor een klein bakje eten. De hete kip smaakte nergens naar, en de smoor was ook niet geweldig. Verder was de bediening echt slecht en arrogant.
Eens maar nooit meer!!!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Dit is, met afstand, de beste toko van Den Haag! Een publiek geheim in de Vruchtenbuurt. Alle gerechten zijn even smakelijk. Het restaurantgedeelte is niet echt gezellig. Meer zakelijk. Het is dan ook meer een toko waar je gaat afhalen. Dat ontdekken steeds meer mensen uit de wijk, maar ook van ver daar buiten. De kwaliteit is altijd goed. Constante kwaliteit dus! Ik ben dolenthousiast! Aardige bediening is ook een pluspunt. Een minpunt? Ik kan het niet ontdekken!
Robert1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Deze toko was jarenlang ons vaste afhaaladres. Deze keer het restaurant geprobeerd. Heerlijk!
Voldoende grote porties, heerlijke sateh kambing en babi. Zelf had ik de Nasi Lemak bestaande uit diverse gerechtjes. Echt een aanrader. De Szecuan Kai, krokant gebakken kip met peper en zout was uitstekend evenals de Peking eend.
Helaas ook twee minpuntjes: er zaten te weinig garnalen in de mihoen singapore van mijn tafelgenote, en het bier is niet van de tap. Maar kwalitatief een uitstekend restaurant, wat decor betreft helaas wat op een uitzendbureau lijkt. Wij blijven hier wel terugkomen, in ieder geval in het afhaalgedeelte!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Heerlijk gegeten in het restaurantgedeelte.
Het menu Poesaka was overheerlijk en verfijnd. De martabak met geitevlees was superlekker en ook de tjendol was de lekkerste ever!!! Ook fantastische service. Echt een aanrader.
Lemon4all .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Niet echt een restaurant, al is eten ter plekke wel mogelijk, maar meer een geweldig goede afhaaltoko. De openingstijden zijn recentelijk wat verruimd, dat is een goede zaak want vroeger stonden we nog wel eens voor een gesloten deur. Maar nu kunnen we er regelmatig terecht. Uitstekende Indonesische gerechten, bijna altijd op hoog verfijnd niveau. Probeer eens de rendang, ajam ritja, ajam ati, blado ... te veel om alles op te noemen. Ter plekke opwarmen en meenemen, of thuis in de magnetron, en je hebt een geweldige rijsttafel voor een hele mooie prijs.