Toko Patja

• Catering , Terras
6,3
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Enige malen hier gegeten, maar deze keer was het ronduit slecht. Het was op zaterdagavond duidelijk spitsuur en alle tafels waren bezet, dus het eten maar meegenomen. Misschien maar beter ook, want als ik in de zaak had gegeten, dan had het toch echt teruggegaan en had ik niet betaald. Ik had nasi rames met 2 soorten vlees, waaronder rendang en 2 soorten groenten. Ik kon geen smaken onderscheiden en er zat zelfs een Maggi smaak aan. Nou mankeert er niets aan Maggi in sommige gerechten, maar niet in Indonesisch eten. Het eten is vervolgens in de vuilnisbak beland. Ik hoop dat het een eenmalig missertje was.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zeer vriendelijke gastvrouw christie en haar zoon en man helpen je altijd met alle geduld en medewerking. Eten is echt heerlijk en voor nog geen e8 krijg je al een bordje Indisch eten. Prijs kwaliteit echt heel goed!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Supervriendelijke bediening in dit minuscule eethuisje waar je voor weinig geld kunt eten. De porties van de twee verschillende menu's zijn groot, het eten is redelijk maar wel jammer dat het wordt opgewarmd in een magnetron, maakt het toch net even minder smaakvol. Maar zeker voor deze prijs niks te klagen.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Heb afgelopen dinsdag bij deze Toko gegeten. Het concept is dat je uit twee menu's kan kiezen (menu klein: 1x vlees, 1x groente, menu groot: 2x vlees, 2x groente) en daar kan niet van worden afgeweken. Dat vond ik al wat apart, want de keuze maak je uit een grote vitrine met een groot aantal al bereidde gerechten erin. Volgens mij zou je dan gemakkelijk flexibel moeten kunnen zijn in wat je graag op je bord zou terugvinden.
Het eten zelf viel mij echt tegen: ook voor in de magnetron opgewarmd eten (dat wist ik van te voren) was het onder de maat. De gerechten hadden te weinig smaak en het vlees was erg taai.
Jammer, want de bediening is zeer vriendelijk.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Prijs kwaliteit is erg goed.
Vriendelijke bediening.Heel fijn dat we zelf konden uitkiezen uit een grote vitrine 2xgroente 2xvis of vlees en ei samen met bami of nassi en dat voor €. 11.95
Kallie19 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Het eten is echt geweldig. Heerlijke variatie en te veel keuze! Alles smaakt prima. We gaan regelmatig met z'n vieren, met verschillende wensen, maar iedereen is steeds zeeeeer tevreden.
Bediening is gezellig en vriendelijk. Altijd vrolijke gezichten.
Ik heb nu alweer zin.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Heerlijk eten voor +/- 10 euro p.p.
Javaanse keuken, vooral de garnalen in een soort sambal saus is mij goed bevallen. Het eten wordt wel in een magnetron opgewarmd, maar dan nog is het eten erg smaakvol.
Vriendelijke bediening, informeel. Decor, tja het is een toko met een mogelijkheid om te eten. En daarvoor voldoet het decor prima.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Lekker Indonesisch eten met goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is ook vriendelijk. Inrichting is wat simpel en eten wordt via een magnetron opgewarmd, maar voor die prijs mag je daar niet over klagen. Ook fijn dat je er kunt afhalen.