Toko Pandora

6,8
Voordelig
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Als je hier op de drempel van etenstijd komt, hoef je niet in de rij te staan om je keuze te maken. Gewoonlijk neem ik hier een kleine 'rames'. Als basis nasi goreng, maar gele rijst, nasi putih of bami is ook mogelijk. Daarbij twee vleessoorten en drie 'groentes'. Dat laatste kan ook een eitje ('telor') of tofu zijn. Deze keer pittige kip, pittig rund, boontjes, een eitje en ketimun (komkommer in zoetzuur). Allemaal heerlijk. Toch vallen de scores voor deze maalijd en dit etablissement niet al te hoog uit, en wel hierom: gerechten worden niet vers bereid, maar met een magnetron opgewarmd, de winkel (toko) annex eethuisje komt nogal rommelig en niet al te schoon over. Met een vies tafeltje (wordt ook niet opgemerkt als opgewarmde eten gebracht wordt) als beste bewijs... Ook de grote pot met kroepoek op tafel, waar door Jan en alleman met ongewassen handen in gegraaid wordt, is niet het toonbeeld van hygiene. Toch blijf ik hier graag komen: met de smaak en de prijs is immers niets mis. Voor ruim onder een tientje de man (incl. blikje frisdrank) eet je hier een voedzaam maaltje!
Loanto .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het eten is niet echt smaakvol. Ze geven je wel veel, het bord is helemaal vol. Maar het is best een rommelig toko, het straalt niet echt schoon en de bediening is vriendelijk maar niet echt snel. Je moet best lang wachten.
Wat opvallend is dat veel eten vooral de snacks liggen gewoon buiten de koelvitrine de hele dag, het is niet goed om te eten zeker als het warm is.
deSnob .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Pandora is een favoriet waar ik al jaren regelmatig lunch of eten meeneem voor 's avonds. Het stelt eigenlijk nooit teleur. Want het menu is al jaren hetzelfde, maar ook al jaren echt heel lekker.
Favoriets is de zoete tempeh, peteh boontjes, pakoi, peulen met tofu en de taugé. De rendang is prima, maar met zoveel heerlijke groenten, hoef ik geen vlees te eten en daarom eet is voornamelijk vegetarisch bij Pandora.

De reden dat ik geen tien als cijfer geef, is omdat het eten standaard wordt opgewarmd in de magnetron. Ik zou het graag eens vers en warm uit de pan eten.
Reij .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Een buffet voor 60 personen besteld. Goed gevarieerd eten, ruime porties, keurig op tijd geleverd. Buffet van uitstekende kwaliteit. Een aanrader!!
SymphoNick .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Indisch eten, ruime keuze en dat voor een hele goeie prijs. Of je nu hete kip, smoor of rendang neemt met daarbij een ruime keuze aan groente....het smaakt heerlijk..!
Ook de snacks zijn prima, dus twijfel niet.....Pandora de nummer 1 toko...gewoon gaan.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Niet de eerste en laatste keer dat Ik Indisch haal in Toko Pandora, met afstand de beste Toko in de wijde omgeving, Een rijst tafel voor 2 personen bevat voldoende variatie in gerechten en smaak, de hoeveelheid is ook ruim voldoende, iets wat niet in alle Toko`s standaard is, met de uiterst vriendelijke bediening achter de flinke koel vitrine, maakt het tot een plek om graag terug te komen.
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
We hadden wat te vieren. Dus naar Pandora. Het blijft de beste Indonees van Hoofddorp. Zoveel lekkere onderscheidende smaken. Ik had wéér de pittige kip en het pittig rund, de Peteh bonen, sambal goreng boncis en telor. Vandaag extra: de knoflook sambal. Man, die was heerlijk! Value for money. Wat we niet op konden kregen we mee in een bakje. De volgende dag nog een keertje smullen!
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Met een groep van 7 hier gegeten. Simpele toko met zeer uitgebreide keuze aan assortiment. Ik heb me laten verrassen door aan te geven dat zij zelf de keus mochten doen. Echt een aanrader! Vooral de prijskwaliteit-verhouding is perfect!!!

Liem_ts .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wij hebben als kookclub van 50+ een catering voor 20 personen laten verzorgen. Een uitgebreide menu voor een vriendelijke prijs. De toko heeft als plus een ruime keus van meer als 10 soorten vlees en ca. 20 groenten, waar menige toko's jaloers op mogen zijn. Voor het pakket eten samenstellen doen zij niet moeilijk, alles staat ter beschikking. Voor een gering bedrag wordt deze warm gebracht, uitgestald en verzorgd, na het eten het eten werden de pannen netjes opgehaald en afgevoerd. Iedereen was vol lof over de smaak, de rijkelijke hoeveelheid geef menigeen de gelegenheid een tweede portie op te scheppen. Zelfs daarna gingen velen met gevulde bakjes naar huis. Denny heeft als enkeling al het werk voor de aflevering gedaan, fantastisch. terecht dat zij in de site Indoweb e.a. hoog geschoord hebben. GILDE KOOKCLUB, Alphen aan den Rijn.
Miecky .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Was uitgenodigd om daar te gaan eten. Het was in één woord heerlijk. Eindelijk weer eens echt authentiek Indonesisch eten.
Het drinken haal je zelf uit de koeling en bij de balie kies je wat je wilt eten. Er wordt vriendelijk uitleg en advies gegeven en de prijs is zeer redelijk.
Het restaurant gedeelte is klein en eenvoudig. Het is dan ook meer een (zeer drukke) afhaal Toko.
Al met al een èchte aanrader !

Tintoos .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Werd weinig uitgelegd wat de bedoeling was . Bleek dat je eenbasis moest kiezen, 2 soorten vlee en 3 soorten groenten. Werd op bord gedaan en dan in magnetron. Smaken waren goed, maar alles zo op een bord oogt niet zo lekker.
J R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
We waren getipt dat Pandora de beste toko van de regio is dus de verwachtingen waren hooggespannen. Het was nog vroeg toen we aankwamen maar er stond al best een flinke rij voor de counter. Op deze toonbank was een duidelijke uitleg geplakt wat en hoe je kunt bestellen, voor de rest is het aanwijzen… We bestelden twee grote bakken Rames en daarbij nog diverse snacks.
Mijn bami met rendang , kip en o.a. peteh was perfect, verse ingredienten, goed gekruid en niet te pittig. Mijn partner at lontong met kip en aubergine en ook deze was heerlijk. Van de snacks waren de lumper en risolles heerlijk maar de roti kukus was helaas muf. Jammer want verder was het prima goed dus toch een 8 voor het eten. Ook de bediening was vlot en vriendelijk.
Mas_bule .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Echt Indonesisch eten voor een betaalbare prijs. Een kleine nasi rames besteld (7 euro) waarbij je zelf 3 soorten groenten/tahu/tempe kunt aangeven en twee soorten vlees. Hoewel men zei dat het een kleine nasi rames is de portie erg groot. De smaak was erg goed. Ik begrijp ook niet dat sommige mensen hier een cijfer 5 geven. Niet voor niets verkozen tot een van de beste toko's in Nederland en al jaren in de top. Het interieur sinds kort geupgrade en nu ook gezellig. Naast het eten is er altijd gratis kroepoek, koffie/cappucino/thee. Echt een aanrader en wij gaan hier nu regelmatig heen.
Dennisamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Aangezien deze toko was verkozen tot de beste van Nederland heb ik vol verwachting afgelopen zondag rond 19.15 uur twee mini rames gehaald. De nasi was op en de zoete kip ook. Aangezien wij niet van heel pittig eten houden daarom maar, op aanraden van de dame achter de balie, gekozen voor milde kip gecombineerd met de zoete rund. De milde kip bleek later behoorlijk pittig te zijn evenals de rund. (misschien dat de dame het verkeerd begrepen had maar het was echt te heet!) Hierna 3 groente gerechten erbij gedaan. Deze waren smaakloos, evenals de sompige bami. De witte rijst, die ipv de nasi werd genomen was wel ok. Qua kwantiteit valt niets op te merken want de porties zijn prima maar we waren wel enigszins teleurgesteld over de kwaliteit. Ik heb in ieder geval wel eens beter gegeten....
Annee81 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Het eten is perfect en veel voor je geld.
Heerlijk vers veel keus vriendelijke mensen.
Als je blijft eten kan dat prima maar simpele tafels weinig aankleding.
Maar dat verwacht ik dan ook. Het is er vaak erg druk maar je wordt toch vlot geholpen door meerdere mensen achter de balie.
Echte aanrader ook om warm of koud mee te nemen.
Soto (soep) gaat in prima verpakking mee dus zonder lekken thuis.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Wij rijden regelmatig vanuit Hilversum naar onze favoriete toko in Hoofddorp. Men zegt wel eens
"wat van ver komt is lekker" en hebben het er graag voor over om een stuk te rijden. Aangezien wij graag andere gelegenheden uitproberen hebben wij afgelopen zondag ook deze toko bezocht. De zaak ziet er schoon en verzorgt uit. Er zijn een aantal tafeltjes waar op dat moment een aantal mensen zaten. Niet heel gezellig ingericht en niet uitnodigend om heel lang te "tafelen".
De dame die ons hielp was bijzonder vriendelijk. De smaak van de gerechten was prima. Ik was blij verrast dat ze ook een gerecht van petehbonen hadden. Bij sommige maaltijden miste ik de pit. De groentegerechten waren uitermate vers.
Al met al goed eten voor een uitstekende prijs.
Bvdz .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Wij bestellen 2x per jaar een uitgebreid buffet bij toko Pandora voor 40 man. De service is perfect en het eten is heerlijk! Daarnaast halen wij ook nog regelmatig in de toko zelf eten. Ook daar is de service vriendelijk en het eten veel en uitgebreid.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Omg!!!! De beste toko ever.... Waanzinnig t eten. Mensen/ service super. En de prijzen, ongelooflijk, ik kan er niet voor koken??? Ben een enorm verwende eter, maar dit is echt goed. Leuk om te melden dat er vele Indonesische mensen zelf, inclusief t hele gezin komen eten. Maar dit is HEERLIJK. Een aanrader mensen. EET SMAKELIJK. Maar t blijft persoonlijk natuurlijk.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Hoi, Ik ben van een pracht school uit Hilversum waar voor Toko Pandora afgelopen zaterdag het eten heeft verzorgd op een geweldige wijze. Het was een hele grote klus (900) personen van eten voorzien op locatie, maar ze hebben voortreffelijk werk geleverd. Danny en Sandra en al jullie collega's nogmaals dank namens de reünisten en de school .
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Het blijft een ongelooflijk feest om hier te eten. De indeling is gewijzigd en er is geen bier meer te koop. Maar het eten onveranderd super. Nieuw voor mij waren de garnalen in een voortreffelijke bumbu met citroengras. Ook de overige gerechten; pittige kip, bonenkoekjes en atjar, vers en smaakvol. Het is wel druk met afhalers. Terecht, het is gewoon te lekker, maar het is het wachten méér dan waard!