Toko Pandan

Erg rustig
Erg kort
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Echt Indonesisch is het nooit geweest. volledig aangepast aan de nederlandse markt maar oke, het viel in eerste instantie niet tegen.. onlangs nog een poging gewaagd wat uitliep op een regelrechte teleurstelling.. de prijzen zijn met 20 % gestegen maar wat vooral opvalt is de kwaliteit van het eten en de confrontatie met de medewerker.. in een woord slecht te noemen.. zooo zonde.. ik hoop dat ze dit zelf op tijd in gaan zien
Annie682 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
toen deze toko 2 jaar geleden open ging was het heerlijk haalde 2x per week af..

nu was slecht zeg bah niks smaakt meer goed alleen de noodles uit een zakje....

Lemper is smaaklos vlees is of droog of te vet rijst smaakt vies ei is oud!

heb het nog maar keer opnieuw geprobeerd dacht het is een fase meer nee nooit meer voor mij !
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij komen hier wel vaker om een rijsstafel te halen, zo ook afgelopen zondag. Tja, de bediening was redelijk chagarijnig, en dat is wel vaker de laatste tijd. Ook is het eten een stuk duurder geworden en is het niet meer wat het was. Toch zondag, omdat het zo lekker dichtbij zit, nog een keer gehaald, maar het was teleurstellend. Zo jammer die stukken vet in het vlees. Het voelt niet prettig in je mond als je gewoon een stuk vet in het vlees voelt zitten, dus dan alles maar op de rand van het bord. Gezien de prijs is dat natuurlijk geen optie. Zo jammer, wat is daar aan de hand. De volgende keer gaan we toch echt verderweg een rijsttafel halen.
Lombok13 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben hier 2 keer eten besteld om thuis op te eten, beide keren erg teleurstellend. Wat je ook bestelt (sambal boontjes/tahoe/vegetarische rames), het heeft allemaal dezelfde eenheidssmaak, net als je wel ziet bij Chinees afhaaleten, dat ook altijd dezelfde fabrieks/eenheidssmaak heeft. Het lijkt wel alsof het uit de groothandel komt, niet zelf gemaakt is. Heel jammer.
De bediening was de ene keer onvriendelijk, de laatste keer juist weer heel vriendelijk, dat varieert dan wel.
RonDor .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Dit was altijd één van onze favoriete Indonesiers, het omrijden van een uur meer dan waard. Maar de laatste rijsttafel was slap, klef en smakeloos. Niets van de "spetterende" Javaanse smaken. De Pedis gekozen gerechten waren niet eens pittig. Erg jammer. Advies: blijf bij de fantastische Indonesische keuken en doe geen concessies aan de Hollandse smaak.

De zaak zag er overigens schoon uit en de bediening was geweldig (wat de teleurstelling thuis alleen maar groter maakte)
Hélène D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wij waren heel teleurgesteld over wat we gegeten hebben. In tegenstelling tot voorgaande keren, toen we heel blij waren dat dit nieuwe adres er was gekomen in Uithoorn. Maar van die heerlijke geurige gerechten van toen is niet veel meer over. Het was vettig, zout en alles smaakte een beetje hetzelfde. Bovendien was de keuze om circa 1900 uur nog maar beperkt. Echt heel jammer.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Voor het eerst eten hier gehaald, kan je vertellen dit is een blijvertje !!!
Heerlijke gerechten, zeer ruime porties en vriendelijke bediening voor een keurige prijs !
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Ik kom altijd met de auto langs deze toko en gisteren heb ik voor het eerst hier 2 halve rames gehaald; eentje met mihoen en de andere met nasi. Kip met cashewnoten, ei en boontjes sajoer - lekker pittig. Het was lekker! Wat een leuke verrassing! Het leuke is dat deze toko meer "eten" heeft en niet veel supermarkt, terwijl dit in het algemeen andersom is. De bakjes waren lekker vol en ik voelde me welkom in de toko. De volgende keer gaan we de rijsttafel voor 2 personen proberen ;-0)
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Wat een geweldige toko is dit. Echte indo. Er hangt een hele vriendelijke sfeer als je binnenkomt. Alles is schoon en en chef en in de keuken (heb namelijk even gekeken) was alles super schoon. Ze maken daar alle gerechten echt helemaal zelf, niet met kant en klare producten.

Wij hebben de complete rijsttafel voor 2 gehaald en het was echt van top kwaliteit. Sommige gerechten waren ook echt pittig, want dat hoort ook zo. (25 euro voor 2 personen)

Loempia's en pasteitjes worden daar ook zelf gemaakt. De chef kan echt goed zelf koken. Ze doen overigens ook catering. Zo ben ik ook bij ze gekomen. Omdat ze catering hadden gedaan bij goede vrienden van ons. Keurig verzorgd en eerlijke gerechten.

Is een kleine omweg waard.

Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Omdat het een Toko is hebben wij eten gehaald. Wij willen graag veel smaken proeven en vragen zodoende altijd van de gerechten een kleine portie. Ook bij deze Toko luisterde men hier niet goed naar en wilde de medewerker de bakjes zo vol mogelijk stouwen. (Doe dat nou toch niet) Jammer dat men probeert zoveel mogelijk te verkopen terwijl wij juist veel verschillende gerechten willen proeven. Het eten op zich was prima. Lekkere kipsaté met goede satésaus. Verder hadden we zoete kip en 2 soorten Rendang waarvan 1 er wat vet bevatte. Dat vind ik niet prettig. Pittig eitje was ook prima en de bami gewoon superlekker met knapperige kool er door. We gaan hier zeker nog eens halen, tot nu toe een aanrader!