Toko Muji/Afhaal & Catering

6,9
Voordelig
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijke afhaal Indonesier. Alle gerechten die ik heb geproefd (en ik ben er een paar keer terug geweest inmiddels) zijn heerlijk. Aanrader voor de niet zo grote eter is de halve portie. Een bakje heerlijk rijst/noedels met vlees en groenten en een eitje voor nog geen 6 euro! Schappelijke prijs en goede kwaliteit. Aanrader!
Vanitas .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren een maaltijd afgehaald. Heerlijk en echt een aanrader. Het eten is niet duur en bijzonder goed. Bovendien zijn de porties ruim. Bijzonder lekkere sate en satésaus. Eigenaar is bijzonder vriendelijk en geeft graag uitleg over de gerechten.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Erg lekkere verse producten, de man legde goed uit wat alles was en hoe het werkte. Qua decor. Het is wel echt bedoeld als afhaal restaurant. Des al niet te min, heerlijk gegeten.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Toko Muji. Zeer betaalbaar, 9 euro!, verzorgd en schoon. Geweldige Rendang en groenten. Jammer dat ik in Leiden woon en niet in Amsterdam.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Hier komen wij vrijwel wekelijks! Waarom? Het eten wordt gemaakt door iemand met Indonesische roots en dat kun je proeven. Authentieke smaken met een twist. Lekker pittig en veel keus. Ongelooflijk vriendelijke man. En iedere keer een feestje om het thuis te mogen opeten. Prijs kwaliteit zeer goed. Wij zijn blij met deze Indonees in de buurt!
Imer1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vrij regelmatig haal ik hier eten en het is absoluut een van de betere Indonesische afhaal in deze buurt. Het aanbod is redelijk groot en fijn is dat je zelf kunt samenstellen. Laat je niet afschrikken door de minder goede recensies, want deze toko is zeker meer waard dan een 6,9!
Eelke K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Helaas, het viel het erg tegen. Het ziet er netjes uit maar eten was slecht. Vlees was taai en slecht gekruid. Ik heb het weggegooid.
Fijnproever_ams .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Gisteren voor het eerst gegeten daar, samen met een Indonesische vriend van mij. Was echt heerlijk! Hij heeft milde en pittige gerechten en je krijgt een flink bord vol! Service is ook toppie. Gaan zeker terug en heb meteen ook een hele rijsttafel voor 15 man besteld voor een feestje dat ik binnenkort heb.
Verda S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
We hebben hier een paar keer afgehaald om het een kans te geven en verschillende dingen te proberen. Ik was elke keer niet heel erg onder de indruk...

Eten is in mijn beleving minder gekruid en heeft een niet prettige nasmaak..
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
we hebben een portie bami goreng met kip en groente gekocht voor 9,95 de bami kip en de groente hadden een niet lekkere nasmaak het leek er sterk op dat het eten niet vers was wij hebben bijna alles moeten weg gooien.

Niet echt een aanrader dus
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Vandaag was Jet eerste bezoek aan Toko Muji en het was goed bevallen. De toko zag er goed verzorgd uit, het was er schoon en het eten was goed gekoeld. Het is mogelijk je eigen gerecht samen te stellen, waarna het vervolgens in de toko of thuis opgewarmd kan worden. Het eten smaakte erg goed tegen een zeer nette prijs. Deze toko is zeker aan te raden voor een lekkere Indonesische hap.