Toko Mitra

Zaterdag 09:30 - 17:30
Zondag Gesloten
Nettie L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Donderdag 1 nov hier voor het eerst gegeten. Het was alsof ik weer in Indonesie was! de ongedwongen sfeer, het etende publiek de vriendelijke bediening en het geweldige eten. Hier ga ik vaker eten. Prijs kwaliteit verhouding ook prima! Eten met liefde gemaakt zoals het hoort.
René S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Na hier meerdere keren redelijk goed gegeten te hebben vanwege de echte Indonesische specialiteiten, heb ik de laatste keer een Lontong Compleet besteld (€9,80). Deze combinatie van garnalen, kip, samengepakte rijst en groenten in een smeuige kokossaus smaakte heerlijk! Echt een aanrader, onder andere voor mensen die Thaise invloeden kunnen waarderen. Prima prijs/kwaliteit.
Als drankje heb ik de Es Klapa Muda (jonge kokos in rozensiroop, €2,35) uitgeprobeerd: smaakte fris en zoet bij het redelijk pittige gerecht.
De bediening werkte goed door, maar het voelde aan als lopende-band-vriendelijkheid tijdens spitsuur (17.00-18.00uur). Je komt hier niet om uitgebreid te tafelen.
Qua decor is het niet gezellig ingericht.
Het Toko-gedeelte met uiteenlopende produkten in de vitrine en in de voorraadkasten (rechts achterin het restaurant) ziet er hygienisch uit.
Adjesworld .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Echt een familiebedrijf waar het hart klopt. De gerechten zijn authentiek en de smaak is te evenaren met de smaak van Indonesië.

Wij hebben bij Toko Mitra op donderdagavond rond 17:00 gegeten. Het was er 'spitsuur', ondanks de drukte kon de bediening het handelen.

De Tjendol en Es Klapa Muda zijn lekker verfrissende zoete drankjes. Een aanrader.

Kom hier vooral voor de lekkere authentieke gerechten. De prijzen van de gerechten zijn goed qua porties en zéker de verskwaliteit.

Inrichting van het restaurant is schoon en verzorgd, alleen mis het de warme en knusse Indonesische/Aziatische interieur.