Toko Mitra

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Toko Mitra

Ton B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik zie hele negatieve opmerkingen voorbij komen,mij nooit tegengevallen,de indische keuken wordt hier goed benaderd dat het tegenvalt is persoonlijk en heb je geen verstand van de indische keuken
G B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Slechte ervaring met de bediening: wij hebben ruim 20 min gewacht tot iemand de bestelling zou komen opnemen. Ze keken ons wel steeds onvriendelijk aan, waarna we eindelijk contact hadden met een jongen met staart en vroegen of we konden bestellen. Hij zei dat het te druk was en dat we geduld moesten hebben!!! Pardon! Mensen die later binnen kwamen hadden allang hun eten gekregen.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten gehaald hier.
Bami met sambal goreng vlees (pittig) en rendang (mild)
Was echt lekker.
Hier ga ik zeker vaker eten halen.
Een echte aanrader, en vriendelijk personeel.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vanavond heb ik met een vriend bij Toko Mitra gegeten. Op het menu stond onder andere Nasi Rames, maar dan kon je de verschillende gerechten niet zelf uitkiezen. Ik heb witte rijst met smoor (7), sajur lodeh (7), 2 stokjes saté met saus (6), kippensoep (8) en een pisang goreng (6) gegeten. Het eten stelt niet zo veel voor, ik zal hier niet zo snel terugkomen. Bij het eten een glas water voor 1 euro.
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Om te beginnen; voor de sfeer/decor moet je hier niet heen gaan. Geen muziek en jarig aangekleed, maar dat stoorde mij niet. Ik had een pasteitje, broodje bapao en een kippensoep. Het pasteitje was oké, het broodje bapao was echt niet lekker, eerder opnieuw opgewarmd dan gestoomd, zelfs een broodje thuis uit de magnetron smaakt lekkerder. De soep was het lekkerst maar ook niet geweldig. Veel taugé en kip weinig andere dingen. Mij zien ze niet meer terug.
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vandaag nog geweest! Zelf kom ik niet bij Mitra om te eten. Ik haal het eten bij Mitra vrijwel altijd af. Lekker thuis allerlei kleine gerechtjes op tafel neerzetten. Het personeel is super vriendelijk! Echte aanraders zijn de Sambal Goreng boontjes, Sambal Goreng Tahu en de Ayam Ketjap.
noavd .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
wij komen hier regelmatig en nemen dan allemaal heerlijk kleine gerechtjes.

er is volop keus voor zowel de vleesliefhebbers als vegetsariers.

de sfeer uitstraling is wat gewoontjes,maar gezellig genoeg om er heerlijk te eten na een dagje winkelen
NoaJacobs .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Ik ben onlangs getrouwd en wij wilden graag een Indonesische rijsttafel aan onze gasten aanbieden. Na uitgebreid onderzoek bij meer dan 6 verschillende Indo's in verschillende steden (Utrecht, Breukelen, Zoetermeer etc) hebben wij volmondig gekozen voor Mitra. Zij waren met kop en schouders beter dan de rest! Eindelijk rundvlees zonder vetrandjes, de rijst is echt goed droog klaargemaakt, de pittige makreel is heerlijk en ik hou niet van zo van Tempeh, maar bij Mitra was deze ook echt lekker. Ze zijn alles komen brengen in Woerden en ze hebben ook alles weer opgehaald, dus kwa service zit het ook goed! Vol lof voor deze toko die ook al 30 jaar draait en dat is natuurlijk niet voor niets.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Heb hier weer Bami Goreng Ramas Special gehaald.
Dat is bami met Redang, een halve ei belado, dambal goreng tahu, sambal goreng boontjes, sadur Ladeh, 2 droge gerechten en 2 stokjes sate,
Ik kan hier 2 dagen van eten. Het is echt heerlijk.
Ik zit in een scootmobiel en de medewerker liep zelfs mee naar de lift.
Heerlijk eten en prima service.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Eten gehaald bij Mitra. Het eten is altijd goed,vers, heel Indisch. Mijn Indische familieleden komen zelfs uit Den Haag voor Mitra. Iets duurder wellicht, maar dat is het zeker waard.
Voor de gezelligheid ga je er niet eten; ongezellig en functioneel. Voor de lunch gaat het op zich wel.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Wij zijn al jaren vaste klant bij Toko Mitra. Ook dit keer voor zes man een verscheidenheid aan gerechten besteld. De sfeer was prettig en ook de service was uitstekend. De smaak van de gerechten daarentegen is niet meer zo lekker als ooit is geweest. De Sayur Lodeh was flauw, de Ikan Bali, normaal gesproken mijn favoriete gerecht, was aan de droge kant. De smoor had ook pittiger gekund. De Atjar Ketimun was ook minder kruidig en fris.
Kortom de prijs-kwaliteit verhouding is niet meer wat het lange tijd is geweest, en dat is echt jammer.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Heb hier Bami Goreng Ramas Special gehaald.
Het was echt veel, bami, sambal goreng boontjes, en veel meer.
De service was ook heel goed, heel vriendelijk.
Ik ga hier zeker weten terugkomen.
Je kan je eten daar eten of ophalen.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Alsof je in Indonesië ergens diep weggestopt in een winkelcentrum een restaurantje bezoekt, zo ligt ook Toko Mitra erbij in hartje Utrecht. Een soort grote kantine met koelvitrines en wat geïmproviseerde Indische versieringen. Je komt er alleen voor het eten. Bord leeg is weggaan. Het zit er wel vaak vol met Indische mensen, dus dat eten belooft wat goeds. Wij doen een late lunch. De kaart is al jaren hetzelfde en biedt weinig vernieuwing. Geen weekschotel of meekoken met het seizoen bij Mitra, dat is wel jammer natuurlijk. We gaan voor de Risolles Pedis, een gefrituurd flensje met een runderragout. Best lekker, beetje pittig en goed op smaak. De Soto Ajam ziet er mooi uit en heeft ook een goeie, geconcentreerde smaak waarin het citroengras goed te proeven is. Simpel bord soep met een eitje en tauge. We besluiten met een Pisang Goreng, die wat cake-achtig is, maar prima. Cassis en cola uit een blikje. Volgende keer de Rames-schotels uitproberen. Gezellig is het er niet, tl-verlichting, koelvitrines, een wat smoezelige keuken. Het schoonmaakapparaat voor de vloer staat gewoon in het restaurant geparkeerd. Je moet er een beetje de charme in zien die de meeste restaurantjes in Azië hebben en dan is Mitra een leuk tentje met vriendelijk personeel waar je voor weinig een bord eten kan krijgen.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Beetje kil, grote vitrines, best wel veel volk. Het gaf me wel een snackbargevoel. Niet echt de sfeer die ik bij een Indonesisch restaurantje en toko verwacht. Een kaart waarop ik de rijsttafels mis. Wel kun je natuurlijk allerlei gerechten los bestellen, maar toch. Een gemis. De bami rames speciaal, ik denk laat ik maar het duurste pakken, is eigenlijk best wel karig. Veel bami maar weinig erop. Een brei eigenlijk. Het smaakt wel maar ik mis iets. Geen sfeer, gewoon een drukke snackbar. Jammer.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Eerlijk gezegd begrijp ik het enthousiasme over deze zaak niet zo. Ik heb hier vandaag voor net geen tien euro, wat ik toch behoorlijk aan de prijs vindt, een nasi goreng rames besteld. Daarvoor krijg ik maar 1 soort vlees en 2 flauwe groentes met een half ei, nog wat tAHoe en frietjes (die slap worden in de magnetron bij het opwarmen). Bij zo ongeveer elke andere Indonesiër krijg je voor dit bedrag minimaal twee soorten vlees en krijg je er ook nog kroepoek en sambal bij. Dat ontbrak hier ook. De nasi was trouwens ook erg flauw. Het personeel in de winkel was niet aardig en ik zou ook niet snel in die kelder gaan eten. Al met al ben ik zwaar teleurgesteld. Volgende keer haal ik weer Indonesisch bij de snackbar bij mij om de hoek. Voor minder geld veel lekkerder eten.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Lekker gegeten hier van de week, ik nam Nasi Goreng met gebakken banaan. Mijn tafelgenoot nam Gado Gado en Bami Goreng. De gerechten smaakten erg goed en de prijs viel ons ook hartstikke mee. Verder is het personeel vriendelijk en komen de gerechten ook snel op tafel. De inrichting is wat minder, maar die tuinstoeltjes hebben ook wel wat, het is wel origineel. Zeker een aanrader als je tussendoor even snel een hapje wilt eten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Ik kom al bijna 10 jaar zeer regelmatig bij Mitra en het eten is me nog nooit tegengevallen. Verreweg het beste adres in heel Utrecht voor een Indonesische maaltijd. Wel vond ik de gado gado die ik had afgehaald tegenvallen: saai en bijzonder weinig. Prijzen zijn zeer schappelijk.
Ingritje .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Haal hier al jaren maaltijden om thuis op te eten, ik verheug me altijd weer op de bami rames goreng met het pittige rundvlees. Alles wordt in huis gemaakt, niets komt uit een pakje of zakje of kant-en-klare boemboe. Volop personeel om alles te bereiden in de keuken en de klanten te helpen. De smaken zijn fantastisch, wat je ook neemt. Mijn tip is dan ook om eens een maaltijd te proberen of een feestje aan te kleden met heerlijke hapjes..
VanMiddelkoop .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Gewoon een heerlijke smakelijke nasi goreng speciaal gegeten, alsof mijn moeder het zelf gemaakt heeft. Ga zo door, ik kom zeker terug om iets anders te proberen.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Deze keer de Gado-Gado (€6,75) uitgeprobeerd: erg lekker met verse groenten en bamboo-scheuten. Ruime porties! De bediening werkt snel en is correct in het afrekenen aan de kassa.
De keuze aan gerechten is ruim: door de uitgebreide keuze op de menukaart kun je iedere keer iets anders uitproberen. Jammer dat door de kille verlichting de sfeer negatief beïnvloedt wordt, aangezien er wel gewerkt is aan aankleding middels grote kasten met Aziatische produkten.
Voor het lekkere Indonesiche avondeten of de lunch blijf ik terugkomen!