Toko Menteng

6,7

Jouw recensie over het restaurant Toko Menteng

Mustafa S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Knusse toko met veel keus aan heerlijke gerechten. We komen hier al jaren en het is ons nog nooit tegengevallen. Bravo Menteng!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik heb toko menteng al voor de 3e keer nu catering laten verzorgen voor mijn evenement. Geweldig! Meer kan ik er niet over zeggen. Het eten is gewoon zo lekker. Top zaak!
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik haalde hier altijd graag rijsttafel Menteng voor 2 personen, dit kostte 22 euro totaal. Nu kost hetzelfde ineens 19,50 euro per persoon. Bizar, ik vind het bijna oplichting, voor mij in ieder geval de laatste keer geweest, ik zoek wel een andere toko. Jammer
Surya J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Het menu heeft een ruime keuze aan lekkers. Het Personeel was erg aardig. Kom hier zeker een keer terug.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
al een tijdje opzoek naar een goeie toko... vriendin van mij gaf me toko menteng als tip.. en het was heerlijk.. rendang smaakt zo als die moet smaken en de bami goreng was ook heel goed! binnenkort maar een catering regelen bij jullie
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik kom regelmatig in deze vestiging en het filiaal in Wassenaar. Helaas was vandaag de Nasi Rames Menteng een flop. De rijst was plakkerig. De porties vlees waren minimaal en de kwaliteit was teleurstellend. Het vlees was taai en niet smaakvol. Jammer genoeg is ook de prijs met 9,5% verhoogd. Meer betalen voor een kleinere portie van matige kwaliteit. Het kan niet waar zijn. Op basis van het voorgaande krijgen jullie zeker geen topnotering in de verkiezing beste toko van Zuid Holland. Hier is volop werk aan de winkel!
Beste heer Hooymans,

Jammer om te horen dat de rames laatst niet was zoals u gewend bent van ons.
Wij nemen onze recensies erg serieus goed of slecht en wij zullen er werk van maken. wij zullen dit met onze collega's in de keuken bespreken om te kijken waar het fout is gegaan en om dit in de toekomst te voorkomen.

we hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze toko's

met vriendelijke groet,

Brian Lie
Bedrijfsleider Toko Menteng.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk eten! al jaren mijn favoriet en ook die van mijn ouders.
de fietstocht door de regen was het zeker waard.

Mensen van Menteng tot de volgende keer !!!!!
Nadya L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Altijd lekker en makelijk die Rames menu's ondanks de drukte was ik best wel snel aan de beurt.
Rendang en Cashew waren weer heerlijk!! volgende keer maar die boerenkool proberen ben benieuwd!!

Ga zo door Menteng :) !
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vandaag 2 bakjes Nasi rames hier gescoord.
We komen hier al jaren, maar ook wij hebben de kwaliteit en kwantiteit van het eten enorm achteruit zien gaan. De prijzen zijn daarentegen fors gestegen.
Bedroevend kleine porties met veel koolhydraten en heel weinig groente en vlees. Staat niet in verhouding. Ook niet erg bijzonder van smaak, vlak en kip beetje zurig.
We zijn niet van plan om hier nog terug te komen. Jammer, Menteng was een van onze favorieten.
tbrui .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor de eerste keer in Wassenaar eten gehaald, nasi rames. Redelijke smaak, maar niet bijzonder en.....veel te weinig!! Een beschamend beetje sajoer. De toko lijkt inderdaad de weelde van de goede waarderingen niet aan te kunnen.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond bestelling 3 rijsttafels besteld en afgehaald,Bleek van alles niet geleverd.Gebeld en men geloofde ons niet.Pas na hen toe (2 keer) met foto als bewijs, was natuurlijk alles op sate ed.Jammer, want de bestelprocedure telefonisch met Elly voorafgaand was prima.Tja, de poties worden steeds kleiner,nu ook in Wassenaar .Duidelijk geval van groeistuipen.Afelopen 10 jaar veelvuldig geweest en gezien dat het verval door groei is ingezet.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
wij hebben hier meerdere malen eten gehaald en het was voortreffelijk. Afgelopen week hebben wij een catering aan huis laten verzorgen voor 22 personen en het was meer dan genoeg en heel erg lekker. Goed verzorgd en fijne bediening
daslekkerhe D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
hebben vanmiddag voor de tweede keer hier een nassi. rames gehaald. Smaken zijn prima rendang top net als de eerste keer helaas zijn de hoeveelheden vlees en groenten teleurstellend in tegenstelling tot vorige keer. Ze hebben een mooie prijs gewonnen maar heb het idee dat ze de porties maar kleiner gaan maken. Jammer we gaan het nog een keer proberen en hopen dat ze hier op gaan letten
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Vandaag voor de zoveelste keer wezen eten bij Menteng. Wederom genoten in ongedwongen sfeer van echt Indonesische smaken. Genoten van verrukkelijke gerechten die je helemaal zelf kunt samenstellen. Met ruime keuze uit tropische drankjes in blik. Misschien een idee om zelf gemaakte cendol in het assortiment op te nemen. Achteraf is de prijs net zo lief als de bediening. Wij blijven terugkomen!
moesie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteren 12 aug.voor de eerste keer bij menteng eten besteld. Heb een rijsttafel voor 6 personen telefonisch besteld en heb het laten ophalen. Toen ik de bakjes/hoeveelheden zag dat ik kreeg schrok ik heel erg. Eten was op sate na net genoeg voor 4 personen!!!
Jammer Toko Menteng! want aan de smaakt zal het niet liggen want eten was heerlijk. Maar helaas hebben we toch nog extra eten ergens anders vandaan laten komen.
Voor 6 personen zat vlees in de normale restaurantbakjes. Zon bak zou voor max. 4 personen voldoende zijn. Voor 6 personen vlees in zo'n bakje doen is wel not done! En de spekkoek was supper dun ook dat viel behoorlijk tegen.
Jammer!!!!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij halen hier maandelijks eten voor ons gezin. Erg lekkere smaakvolle gerechten, vooral de kip cashew en rendang zijn bij ons favoriet. Altijd zeer vriendelijke bediening. Deze Toko is de beste in Voorburg en omstreken. Nu nog een grotere winkel :)
Wilco P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Je kunt maar 1 keer een eerste indruk maken. En die was teleurstellend. Vorige week voor 15 personen eten besteld. Telefonisch verliep het contact zeer moeizaam. Geprobeerd om van alles iets te bestellen en toen ik het 30 minuten later haalde bleek het 15 bakjes te betreffen met heel veel rijst en mihoen en heel weinig ontzettend droge rendang en een klein beetje kip cashew. Beladderd slecht voor 150 euro. De sate was overigens wel goed. Maar voor 150 euro heeft Menteng denk ik hard gelachen toen ik de deur uitging. Ze beseffen zich niet dat ze erg slechte reclame voor zichzelf maakten.
Beste Ernst,
Wij vinden het oprecht jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hebben geprobeerd u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als het druk is, is het voor ons moeilijk om uitgebreide telefonische bestellingen aan te nemen, maar daar mag u als klant uiteraard niet de dupe van worden. Wij trekken het ons erg aan dat u ontevreden was en willen dat graag goedmaken. Wilt u mij berichten op info@tokomenteng.nl dan kunnen we iets afspreken.
Tot slot nog het volgende en ik heb lang getwijfeld of ik dit moest schrijven: wij werken hard en doen voor iedere klant ons best. Daarmee is niet gezegd dat wij geen fouten maken. Feedback, ook via Iens is welkom, zodat wij kunnen blijven verbeteren. Maar met uw recensie, waarin u suggereert dat wij u moedwillig tekort hebben gedaan, en met de gegeven cijfers raakt u mijn team en mij persoonlijk erg hard. En dat vinden wij jammer.

Reactie van proever:

Menteng heeft mijn reactie goed opgepakt en heeft mij een tegoedbon gegeven met daarbij de opmerking of ik na het gebruik van de bon nog steeds achter mijn eerdere recensie zou blijven staan of dat ik hem kon heroverwegen.

Dat laatste kan ik deels. De losse gerechten zoals de rendang, de kip cashew en bv de sambal boontjes zijn heel erg lekker. De nasi rames smaakt ook goed alleen ben ik daar nog steeds van mening dat de verhoudingen scheef lopen. Iets te weinig vlees/groente in relatie tot de rijst/nasi/bami.

Maar al bij al een prima adres om eten te halen.
Sisi_V .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Als Aziaat in een Indofamilie ben ik héél kritisch op Indisch/Indonesisch eten buiten de deur. In 99% van de gevallen denk ik 'dat kan ik zelf stukken beter', laat staan oma. Ik weiger dan ook pertinent ind(ones) isch buiten de deur te eten. De enige toko waar ik nog kom is Menteng, de enige in de regio met écht goede gerechten!!! Ik rijd er kilometers voor om, en sta er soms een half uur voor in de rij (soms tot buiten!!), maar het is het meer dan waard!
De dames zijn altijd vriendelijk en vrolijk!!
Met recht de beste toko van Nederland!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Veel over gehoord. Maar ja, Indisch eten heeft altijd iets geheimzinnigs. De een vind het lekker. Dan weer vroeger was het beter. Goede onderbouwing ontbreekt vaak. Moeilijk af te gaan op de ervaringen van anderen. Dan maar eens zelf proberen. Heel attent personeel. Rustig. Vragen of het pittig moet of zoet. Lekker pittig dus. Nassie Koening. Gele rijst dus. Rendang, sambalgoreng boontjes met tahoe, en tempeh kering. Nou jongens dat was heel erg lekker. Pittig maar niet te. Sambal niet echt nodig, wellicht ook niet verstandig. Je mist dan al die heerlijke smaken en smaakjes.
Voor meerdere herhalingen vatbaar. Ik verheug me nu al op de volgende keer. Het is geen echt restaurant je kan er eten. Vandaar de 7 voor decor. Maar wel netjes. De meeste mensen en dat zijn er veel halen af.
robbertjk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren Toko Menteng laten cateren bij onze sportclub. Alles keurig op tijd gebracht. Als snacks hadden we pisang goreng en pangsit. Uitstekend van smaak en vers gebakken. Hoogtepunt was de spekkoek. Die had ik nog nooit geprobeerd, maar was echt verrukkelijk. Smeuïg en smaakvol. De avond afgesloten met nasi en bami rames zoals we dat van ze gewend zijn. En dat alles voor een hele vriendelijke prijs. We hebben weer genoten, bedankt en tot de volgende keer!