Toko Menteng

• Af te huren , Catering
6,6
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
wij hebben hier meerdere malen eten gehaald en het was voortreffelijk. Afgelopen week hebben wij een catering aan huis laten verzorgen voor 22 personen en het was meer dan genoeg en heel erg lekker. Goed verzorgd en fijne bediening
Daslekkerhe .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
hebben vanmiddag voor de tweede keer hier een nassi. rames gehaald. Smaken zijn prima rendang top net als de eerste keer helaas zijn de hoeveelheden vlees en groenten teleurstellend in tegenstelling tot vorige keer. Ze hebben een mooie prijs gewonnen maar heb het idee dat ze de porties maar kleiner gaan maken. Jammer we gaan het nog een keer proberen en hopen dat ze hier op gaan letten
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Vandaag voor de zoveelste keer wezen eten bij Menteng. Wederom genoten in ongedwongen sfeer van echt Indonesische smaken. Genoten van verrukkelijke gerechten die je helemaal zelf kunt samenstellen. Met ruime keuze uit tropische drankjes in blik. Misschien een idee om zelf gemaakte cendol in het assortiment op te nemen. Achteraf is de prijs net zo lief als de bediening. Wij blijven terugkomen!
Moesie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteren 12 aug.voor de eerste keer bij menteng eten besteld. Heb een rijsttafel voor 6 personen telefonisch besteld en heb het laten ophalen. Toen ik de bakjes/hoeveelheden zag dat ik kreeg schrok ik heel erg. Eten was op sate na net genoeg voor 4 personen!!!
Jammer Toko Menteng! want aan de smaakt zal het niet liggen want eten was heerlijk. Maar helaas hebben we toch nog extra eten ergens anders vandaan laten komen.
Voor 6 personen zat vlees in de normale restaurantbakjes. Zon bak zou voor max. 4 personen voldoende zijn. Voor 6 personen vlees in zo'n bakje doen is wel not done! En de spekkoek was supper dun ook dat viel behoorlijk tegen.
Jammer!!!!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij halen hier maandelijks eten voor ons gezin. Erg lekkere smaakvolle gerechten, vooral de kip cashew en rendang zijn bij ons favoriet. Altijd zeer vriendelijke bediening. Deze Toko is de beste in Voorburg en omstreken. Nu nog een grotere winkel :)
Wilco P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Je kunt maar 1 keer een eerste indruk maken. En die was teleurstellend. Vorige week voor 15 personen eten besteld. Telefonisch verliep het contact zeer moeizaam. Geprobeerd om van alles iets te bestellen en toen ik het 30 minuten later haalde bleek het 15 bakjes te betreffen met heel veel rijst en mihoen en heel weinig ontzettend droge rendang en een klein beetje kip cashew. Beladderd slecht voor 150 euro. De sate was overigens wel goed. Maar voor 150 euro heeft Menteng denk ik hard gelachen toen ik de deur uitging. Ze beseffen zich niet dat ze erg slechte reclame voor zichzelf maakten.
Beste Ernst,
Wij vinden het oprecht jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hebben geprobeerd u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als het druk is, is het voor ons moeilijk om uitgebreide telefonische bestellingen aan te nemen, maar daar mag u als klant uiteraard niet de dupe van worden. Wij trekken het ons erg aan dat u ontevreden was en willen dat graag goedmaken. Wilt u mij berichten op info@tokomenteng.nl dan kunnen we iets afspreken.
Tot slot nog het volgende en ik heb lang getwijfeld of ik dit moest schrijven: wij werken hard en doen voor iedere klant ons best. Daarmee is niet gezegd dat wij geen fouten maken. Feedback, ook via Iens is welkom, zodat wij kunnen blijven verbeteren. Maar met uw recensie, waarin u suggereert dat wij u moedwillig tekort hebben gedaan, en met de gegeven cijfers raakt u mijn team en mij persoonlijk erg hard. En dat vinden wij jammer.

Reactie van proever:

Menteng heeft mijn reactie goed opgepakt en heeft mij een tegoedbon gegeven met daarbij de opmerking of ik na het gebruik van de bon nog steeds achter mijn eerdere recensie zou blijven staan of dat ik hem kon heroverwegen.

Dat laatste kan ik deels. De losse gerechten zoals de rendang, de kip cashew en bv de sambal boontjes zijn heel erg lekker. De nasi rames smaakt ook goed alleen ben ik daar nog steeds van mening dat de verhoudingen scheef lopen. Iets te weinig vlees/groente in relatie tot de rijst/nasi/bami.

Maar al bij al een prima adres om eten te halen.
Sisi_V .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Als Aziaat in een Indofamilie ben ik héél kritisch op Indisch/Indonesisch eten buiten de deur. In 99% van de gevallen denk ik 'dat kan ik zelf stukken beter', laat staan oma. Ik weiger dan ook pertinent ind(ones) isch buiten de deur te eten. De enige toko waar ik nog kom is Menteng, de enige in de regio met écht goede gerechten!!! Ik rijd er kilometers voor om, en sta er soms een half uur voor in de rij (soms tot buiten!!), maar het is het meer dan waard!
De dames zijn altijd vriendelijk en vrolijk!!
Met recht de beste toko van Nederland!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Veel over gehoord. Maar ja, Indisch eten heeft altijd iets geheimzinnigs. De een vind het lekker. Dan weer vroeger was het beter. Goede onderbouwing ontbreekt vaak. Moeilijk af te gaan op de ervaringen van anderen. Dan maar eens zelf proberen. Heel attent personeel. Rustig. Vragen of het pittig moet of zoet. Lekker pittig dus. Nassie Koening. Gele rijst dus. Rendang, sambalgoreng boontjes met tahoe, en tempeh kering. Nou jongens dat was heel erg lekker. Pittig maar niet te. Sambal niet echt nodig, wellicht ook niet verstandig. Je mist dan al die heerlijke smaken en smaakjes.
Voor meerdere herhalingen vatbaar. Ik verheug me nu al op de volgende keer. Het is geen echt restaurant je kan er eten. Vandaar de 7 voor decor. Maar wel netjes. De meeste mensen en dat zijn er veel halen af.
Robbertjk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren Toko Menteng laten cateren bij onze sportclub. Alles keurig op tijd gebracht. Als snacks hadden we pisang goreng en pangsit. Uitstekend van smaak en vers gebakken. Hoogtepunt was de spekkoek. Die had ik nog nooit geprobeerd, maar was echt verrukkelijk. Smeuïg en smaakvol. De avond afgesloten met nasi en bami rames zoals we dat van ze gewend zijn. En dat alles voor een hele vriendelijke prijs. We hebben weer genoten, bedankt en tot de volgende keer!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Niet voor niets door Indoweb gekozen tot beste toko van Nederland! Heerlijke authentieke Indische gerechten voor een goede prijs. Probeer vooral de zoete kip met cahsewnoten en de rendang. Heerlijk!
ERNST0313 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Al enige jaren halen we Indisch eten bij deze toko. De reistijd nemen we voor lief. Een paar dagen geleden kochten we weer het een en ander. De gerechten voor de maaltijd waren vanouds. Doch de 10 snacks (lempers, risolles en pasteitjes) waren zeker naar Menteng maatstaven zeer matig.
Het zakje kroepoek dat we gratis kregen was smakeloos.
Jammer, voor de snacks gaan we niet snel meer naar Menteng toe
Beste Ernst,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden was over onze snacks. Kunt u mij iets meer vertellen over wat er aan mankeerde? Dat kan evt. ook via info@tokomenteng.nl. Gelukkig waren onze gerechten als vanouds. Wij doen hard onze best om op alle vlakken de beste kwaliteit te leveren. Uw commentaar helpt ons verder te verbeteren. Zou u nog kunnen toelichten waarom u onze service met een 6 en het decor met een 4 beoordeelt?
Heel veel dank voor uw moeite. Wij maken het graag goed met u.
Vriendelijke groeten,
Phyllis E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik begrijp niet,dat deze toko zulke hoge cijfers krijgt.De sate babi was zo slecht,grote brokken vlees,met vet en zenen.Het bakje waarin de sate zat,was gescheurd,zodat de saus eruit viel.
Ik zou hier nooit meer wat halen.

Beste Phyllis3,
Bedankt voor u feedback. wij nemen iedere recensie, positief en negatief, heel serieus. Spijtig dat onze sate babi niet aan u verwachtingen voldeed. Wij gebruiken alleen kwaliteitsvlees en hebben daar nog nooit klachten over gehad, maar het kan natuurlijk gebeuren dat u pech heb gehad. Als u ons nog een keer kom bezoeken, krijg u met veel genoegen een nieuwe portie sate. In een bakje zonder scheuren :). Ik ben er 100% zeker van dat het u gaat smaken!

Reactie van proever:

Het verbaasd mij,dat u nog nooit eerder klachten over de kwaliteit van het vlees heeft gehad.Wij eten heel vaak indonesisch,maar hebben dit niet eerder meegemaakt,maar toch bedankt voor uw reactie.
Mochtar K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Toko Menteng is voor ons authentiek Indonesisch eten. Het gevoel of mijn Indisch omaatje heeft gekookt. Passie voor eten. Daar is waar het om draait. De rendang is mijn favoriet.
Harro S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Ik kan niet over alle gerechten beoordelen, maar wat ik besteld heb is meer dan voortreffelijk. Een simpel gerecht, tahu (tofu) in saus (als beste, bij andere toko's gegeten, haalt niet bij die van toko Menteng), kipcashew en witte rijst met boontjes goreng. 1 soort vleesgerecht is voor mij voldoende.
Service is in orde, ondanks wanneer het druk is met afhalers, kreeg ik mijn bestelling redelijk snel.
Ruimte is wat klein, het pand is klein, uitbreiding zou mooi zijn als de eigenaar het pand boven ook erbij kan betrekken...
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ja, hoe kan het dat je tot zo een score komt!
Het eten smaakt geweldig en de mensen zijn vriendelijk. Maar ......

Sinds dat ze de status van beste Toko (afhaal) van Nederland hebben is er een vreemd verschijnsel gaande. De menuutjes zijn 'uitgekleed' nu i.p.v. twee vleesgerechten slechts één vleesgerecht en geen ei meer er bij etc. Alle gerechten zijn nu verandert en kariger geworden. Klaarblijkelijk wil de eigenaar nog sneller een grotere winst genereren. Je moet ook in de rij staan maar dat wordt al minder.

Nee, nadat we vanaf dag één een trouwe klant waren haken we hier nu definitief af.
Beste Toko Menteng, het ga u goed maar wij gaan wel ergens anders voortaan!
Het spijt ons erg dat u, als gewaardeerde vaste klant, een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Waarschijnlijk is er sprake geweest van een misverstand. Ons basisconcept is nog steeds dezelfde: witte rijst met 2 soorten vlees, 1x groente en 1 ei voor €6,50. De prijs is niet verhoogd en wij gebruiken nog steeds dezelfde bakje die wij altijd helemaal tot vol vullen.
Natuurlijk zijn wij erg blij met de verkiezing tot beste toko maar wij blijven bescheiden en hard werken om onze klanten tevreden te houden. Dat is ook wat ik mijn mensen instrueer. Gelukkig bent u nog positief over onze vriendelijke bediening en de smaak van ons eten, ook daarvoor doen wij dagelijks ons best om de bekende hoge kwaliteit te bieden.
Hopelijk wilt u ons nog een kans geven om dit misverstand te herstellen. Wij doen graag onze uiterste best om onze klanten te laten genieten van onze traditionele en met zorg bereide gerechten. Wij beloven u dat uw volgende bezoek weer een ervaring wordt zoals u van ons gewend was!

Reactie van proever:

In ieder geval dank voor de reactie. Het was ook niet de eerste keer dat het ons opviel dat het 'wat minder' werd maar wellicht is het dezelfde jongedame die klaarblijkelijk wat zuinig is met de gerechten en haar best doet om nog een extra portie te verkopen (hetgeen wij nu ook noodgedwongen deden). Nogmaals de smaak is subliem en we zullen wellicht in de toekomst nog een poging wagen maar het zal met een dubbel gevoel blijven. In ieder geval dank voor de reactie.

anf 2e reactie van restaurant:

Ik heb uw feedback besproken met mijn team. Wij proberen steeds beter te doen. Dankzij onze klanten zijn wij nummer 1, daarom is voor mij de klant altijd nummer 1. Dankuwel en hopelijk tot ziens.
TreesP .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zochten voor ons feestje naar een cateraar en kwamen uit op Toko Menteng. Deze Toko is ook nog de beste Toko van Nederland 2016.
Menu bestond uit allemaal lekkere gerechten waaronder sate babi en sate ajam en de sambal goreng udang met peteh was voortreffelijk.
Onze complimenten voor de geweldige catering. Van begin tot eind werden we heel goed geholpen.
Seno en team hartelijk dank voor de bijdrage van onze onvergetelijke dag!!!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Dit was echt héérlijk en authentiek Indonesisch etten. Zeker een aanrader en goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 klein minpuntje: het bijgerecht ketimoen (komkommer in zoet/zuur) viel wel een beetje tegen. Ketimoen hoort een zuurtje (azijn), een zoetje (suiker), een beetje pittig (rode peper) en beetje zout te hebben. Deze komkommer was alleen maar zoet (suikerwater). De azijn miste (of de verhouding klopte niet, het smaakte alleen maar zoet), ook zaten er geen stukjes peper (en voor het lekkere wat ui) in. Jammer, want het is een zeer eenvoudig gerechtje maar wel met de juiste componenten
Dankuwel voor uw complimenten en voor uw opmerking, ik heb besproken met mijn keukenteam.
Eduardus1962 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik kom al een tijdje bij deze toko, de smaak van het eten is geweldig. Wat heel jammer is dat nu op Indoweb deze Toko op nummer 1 staat er dingen lijken veranderen in negatieve zin. Op 25 februari haalde ik daar een maaltijd en thuis aangekomen bleek van de drie soorten vlees en 1 soort groente er droevig weinig was bij mijn maaltijd was gevoegd, drie stukjes Rendang niet helemaal gaar en vol vet, de paar stukjes kip waren rubberachtig met daaronder een dun laagje bami, de groente (taugé) niet meer dan een paar gram. Waar ik gewend wat makkelijk met 2 personen te kunnen eten was het voor 1 persoon al magertjes. Meest vervelend is nog dat ik direct dezelfde dag een mailbericht heb gestuurd (ik woon in Utrecht) en er niet eens de moeite is genomen te reageren. Ik hoop maar dat dit een incident is...
Dank u wel voor uw reactie. Het spijt ons heel erg dat wij niet de kwaliteit hebben kunnen leveren die u van ons gewend ben. Wij beseffen de verantwoordelijkheid van de nr. 1 positie en werken hard aan om die te houden. Door de drukte ben ik nog niet toegekomen aan het beantwoorden van u mail, dat zal ik binnenkort alsnog doen. Hopelijk bent u binnenkort weer in de buurt en mogen wij u weer van dienst zijn met de lekkerste eten en de vriendelijkste bediening.
Robin .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Voor het eerst hier geweest na te horen hebben gekregen over beste toko van Nederland te zijn geworden enig tijd geleden.
In een leuk straatje zittende toko met een decor wat te wensen overlaat, maar op zich wat tafeltjes met kijk naar buiten had het wel iets. Geholpen door zeer aardige dame.
Had gekozen voor de nasi rames, 3 soorten vlees, groenten en een ei voor 10,50.
De nasi vond ik hard van structuur, het zoete vlees taai en de kip met cashewnoten soppig.
Erg jammer. De hoeveelheid viel ook iets tegen.
Sorry voor u mindere ervaring, Misschien hebben wij door de overweldigende drukte niet de gebruikelijke kwaliteit kunnen bieden. Wij hopen dat u het nog eens komt proberen.
André T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wegens verjaardag van mijn vader hadden we eten opgehaald bij Toko Menteng. We hadden 2 Lontong Tjap Gome, Nasi Rames, 1 portie sate ayam & soto ayam besteld. De gerechten waren lekker en de smaak is nog authentiek. Gefeliciteerd voor hele team voor het behalen nr.1 beste toko van Nederland. Vriendelijke bediening, Kneus, leuk en ongedwongen sfeer. Een aanrader!