Toko Mammie

31-206407201

Meer informatie over restaurant Toko Mammie

Bvhout .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Haal 1x in de week eten bij toko mammie. Wat ik top vind is dat ze open zijn op maandag. De toko ziet er echt super uit echt onderscheidend vergeleken met de andere toko's. Het eten vind ik redelijk tot goed. In de smoor zit soms een wat taaier stukje. Heb gemerkt als je het goed opwarmt in de magnetron dat het dan niet het geval is. Ben erg blij met de toko in middenhoven.
Jorrit1234 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Vorige week eten gehaald, vriendelijke mensen en gewoon echt lekker eten.
Wat mij opvalt is dat alles er heel schoon en netjes uit ziet, gewoon goed!!
Proever34000 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het eten is echt slecht. Ik heb het twee keer geprobeerd, maar hier kom ik nooit weer. Het ruikt naar hondenvoer en de smaken zijn echt niet authentiek indonesisch. Veel pezen ook in het vlees, echt vies hoor. De service is kattig, en niet vriendelijk. Ik heb zelf een tijd in Indonesië gewoond en haal regelmatig nu ook nog Indonesisch eten, dus ik weet waar ik over praat. De houding en de kwaliteit zijn niet overeenkomstig wat ik uit ervaringen ken.