Toko Madjoe

Meer informatie over restaurant Toko Madjoe

Jouw recensie over het restaurant Toko Madjoe

Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gisteren Nasi Rames, met extra groenten gerechten gehaald voor een groep van acht familieleden. Alles was zonder uitzondering met zorg klaargemaakt en héél erg lekker. Vooral de Balado Terong was een wonder van goed uitgekozen smaken.

De staf van Toko Madjoe is zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen snel nog een keer!
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vandaag 20 juli 2017 hier o.a. bami ramas gehaald. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij erg is tegengevallen. Gezien de gehanteerde prijzen mag je toch een veel betere kwaliteit verwachten. Deze toko is zeer prijzig! Ik lees uit de vorige recensies dat dit de beste toko moet zijn in Amstelveen. Ben het hier absoluut niet mee eens. Natuurlijk smaken verschillen, maar er zijn absoluut betere toko's. Verder vind ik, vooral de oudere dame, achter de toonbank zeer sacherijnig, er kan werkelijk waar geen lachje vanaf.
Bite Me .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Mijn smaak qua Indonesisch eten. En.. ze hebben cumi cumi!! En de cumi cumi smaakt ook nog 'zoals het hoort'! Ik ben nog niet eerder een afhaal Indo tegengekomen die dit aanbiedt. Verder lekkere smaak maaltijden zoals ik het gewend bent. Aanrader.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Inderdaad de beste toko van Amstelveen. Inmiddels 2x afgehaald en pittig is echt pittig! De saté kambing is fantastisch, precies zoals het hoort.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Bij deze toko komen wij al jaren en elke keer weer heerlijk. Ook nu weer top de sate is een echte aanrader. (voorzichtig opwarmen).
lombok13 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hebben nasi rames en maiskoek afgehaald om thuis op te eten. Welke soort groente je ook kiest bij de Nasi rames, het smaakt allemaal nergens naar.
De maiskoek was oneetbaar taai.
Een keer maar nooit weer.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor ons de beste toko in Amsterdam en omstreken. Zoals eerder geschreven is de sate kambing echt van topkwaliteit. Daarnaast zijn de maaltijden echt top, wel wat prijzig maar de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Liever een paar Euro meer betalen en goed eten. Op vrijdag hebben ze een grote pan saoto ajam staan, een Indonesische kippensoep met allerlei ingredienten erin, zoals rijst en ei, vergeet niet vooraf te bestellen want de pan is zo leeg. Ik geef het decor een 6 want het is afhaal, er is echter wel 1 tafel waar je wat aan kunt eten. Ik las dat iemand de kipsate droog vond, het zou kunnen maar dat is niet mijn ervaring. Lekker sappig juist en niet zo draag als bij de chinees. Bij het opwarmen moet je uiteraard de magnetron niet al te hoog hebben staan.
jacco D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Selamat Makan !!! Waarom hebben we Toko Madjoe niet eerder gevonden? Zelf ben ik een enorme liefhebber van de Indonesische keuken en ik moet zeggen dat ik zelfs in het beruchte Den Haag nog nooit zo heerlijk heb gegeten. Dit is de originele keuken en ik ben enorm blij dat deze keuken voor ons 'om de hoek' te vinden is. Een absolute aanrader om af te halen.
Rishi B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Kom hier al jaren. Het eten Is vers en ieder gerecht smaakt anders. Echt een een aanrader Is de sate KamBing. De bami Is heerlijk. En ze hebben heerlijke vegetarische gerechten. Het Is wel aan de prijzige kant. Maar het Is het dubbel en dwars waard.
campolungo .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Zeer goed adres voor het afhalen van heerlijke, verse Indonesische gerechten. Enorm uitgebreide keus, dus bijvoorbeeld ook minder gangbare items als inktvis en kippenlevertjes naast alle ajam, daging en sajoer variaties. Wij halen hier zeer regelmatig en de kwaliteit is constant uitstekend. Op zaterdagen en door de weeks in de namiddag staat het hier best wel vol, en niet alleen met buurtgenoten, een goed teken en bewijs van de uitgestraalde faam van deze toko. Prijzen zijn dan ook aan de bovenkant voor de Indonesische keuken, maar wel gerechtvaardigd door de kwaliteit. Selamat makan ! Je kunt ook eventueel ter plekke je kostje verorberen, maar dan zit je feitelijk in de etalage van een volle winkel aan een formica tafeltje.
radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Wauw lékker! Daar is alles mee gezegd, ik rij hier graag naartoe. Nasi Rames was héérlijk, niet te pittig, alles vers en grote porties voor een héle goede prijs (12,50 nasi rames). Aanrader!! Ik ken er geen in Amsterdam die hier aan tipt.
Ace P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Net wat eten afgehaald, ik als indo was zeer nieuwsgierig aangezien het de eerste keer was dat wij hier wat gehaald hadden. We aten Blado en Rengdang. En ik moet zeggen dat het me heerlijk gesmaakt heeft. Wij gaan zeker nog een keer bestellen hier.
Trees P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Wat een verschil met andere afhaal toko's die ik zo nu en dan eens bezoek. De versheid van de gerechten straalt er van af en de smaak is werkelijk perfect! De loempia's die elke dag vers worden gebakken zijn heerlijk. Goed van maat en smaak! Ik kom hier zeker terug ook al woon ik op de Veluwe!
iainb .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Uitstekende toko, ik kom er al jaren. Voor een indisch maaltje thuis en voor catering voor mijn verjaardagsfeestjes (tot 25 personen). Het eten is echt heel goed (en ik ken veel indische restaurants en heb het zelf ook jaren gekookt). Omar, Fifi en Siti zijn altijd heel aardig. Er komen ook veel indische mensen eten afhalen en dat zegt wel wat. Dan waan je je op Java, want dan vliegt het Bahasa door de zaak.
RJ S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Snelle, zakelijke bediening en een rijkdom aan smaken en geuren, dat vind je in deze afhaaltoko waar het meestal behoorlijk druk is. Je kunt hier een heerlijke rijsttafel samenstellen, maar net zo goed een simpele bak rames meenemen. De keuze is heel breed. In principe voldoet alles aan dezelfde hoge kwaliteitsmaatstaven. Alles is vers en van eigen hand en tegen een redelijke prijs. Ik beleef aan de zuivere smaak zelfs meer dan in de meeste Indonesische restaurants die ik ken. Een echte aanrader voor als je eens lekker en exotisch wil eten in de eigen huiselijke sfeer.
Dian33 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Eten is erg goed hier. De Sate Kambing met de pikante saus is verrukkelijk. Verder heb je op vrijdag de Sotosoep. Die is vaak snel uitverkocht, dus je moet er snel bij zijn.
campolungo .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Dit is een fantastisch adres voor het (koud) afhalen van een keur aan alleen Indonesische gerechten. Wij komen al jaren bij deze Indonesische familiezaak. Alle gerechten zijn vers, erg lekker met authentieke smaak, dus niet vernederlandst, maar goed kruidig en pittig. Wij hebben eigenlijk nooit een mindere ervaring gehad. Vriendelijke mensen achter de toonbank. Een cijfer voor decor is hier eigenlijk niet van toepassing want het is gewoon een cleane winkel, al staat er ook een tafeltje om ter plekke wat te nuttigen. Het is er niet goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook minimaal vergelijkbaar met de beste Indonesische restaurants in Amsterdam en omgeving
Arnaud H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Altijd lekker, vooral de sateh kambing. Rijden er graag een blokje voor om vanuit Den Haag (hebben hier ook goede toko's, maar Madjoe is onze favoriet). Prijzen zijn wel wat opgelopen in de laatste paar jaar, maar de kwaliteit van de vers bereide produkten blijven van uitstekend niveau.
Myriam I.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Bij deze toko komen wij al 15 jaar en zijn nog nooit teleurgesteld. De kwaliteit is constant goed en alles is vers. Het is vaak erg druk, vooral aan het eind van de dag. De rendang en de sate ajam zijn bij ons favoriet.
Parkeren lukt niet altijd voor de deur, en dat is het enige minpunt van deze zaak.
Jenste2012 G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2012
Ik kom hiervan jaren en perfect vers eten probeer alleen op vrijdag soto Ayam super lekker , het is echt een afhaalrestaurant en saté ook super eigenaar en medewerkers vriendelijk en correct en personeel werkt er al jaren dit is een groot pluspunt