Toko Lee

Velddreef 175 2727 CE Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toko Lee

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Wybe M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Elke keer dat ik hier kom voelt het toch een beetje alsof m'n Indonesische schoonmoeder een arm om me heen slaat. De menu's zijn degelijk en erg smakelijk, dus uitstekend om jezelf met enige regelmaat (ik hou zelf niet zo van koken) mee te verwennen.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Vandaag voor het eerst eten gehaald.
Sambal G groenten en Daging Smoor zijn overheerlijk.
Alles perfect. Bapao ook lekker.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Er is een afgewogen keuze uit diverse typisch Indonesische gerechten. Je kunt ze koud meenemen of laten opwarmen. Er staan een paar tafeltjes zodat je ook ter plaatse kunt eten. De smaak van de gerechten is goed. Je proeft de originele keuken. Minpunt was dat er op een dinsdag om 18.00 uur al geen saté meer was. waardoor ook een menu niet besteld kon worden. Met zo'n beperkt assortiment mag dat niet voorkomen. Daarom een laag cijfer voor de service. De bediening was vriendelijk. Prijs- kwaliteit is redelijk tot goed.