Toko Kediri

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Jordi28 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Misschien wel de beste toko in de regio Haaglanden. Zoals eerder al genoemd is het een echt afhaalrestaurant. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Aanrader!
Hoostdijk .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Kip cashew was inderdaad heel lekker.smaakvol, krokant. Ook kippelevers SG heel lekker, maar de sateh kambing moet je echt proberen. Veel rooksmaak en goed gekruid. Heerlijk. Deskundige bediening, helaas geen jonge meisjes. Goed advies
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Af en toe moet ik bij deze TOKO langs. Ik heb hem bij toeval ontdekt toen ik in Den Haag werkte en op weg naar huis hier langs reed.

Let Op, Ik haal hier altijd af. Er staan 2 tafeltjes, maar ben er nooit blijven eten.

Allereerst het eten! Erg goed, kwaliteit is zeer hoog en zoals je als ziet zijn er een paar gerechtjes die mensen het lekkerst vinden. Ik kan daar direct in mee.
Veel Indonesische gerechten maak ik zelf, maar Empal Blado is echt het gerecht wat ik hier altijd neem. Gewoon omdat ik het niet zo kan maken.
Ik ken eigenlijk geen gerechtje wat hier niet goed is. Wat ik dan "mis", want mis is een groot woord. Is af en toe een speciaaltje. Iets totaal anders uit de Indonesische keuken.

De service is altijd goed. Meestal zijn het jonge dames die je helpen. Weinig op aan te merken.

Het decor is wel grappig. Een beetje Indonesische liflafjes en verder niet echt uitnodigend om te gaan zitten om te eten.
Ik zie een enkele keer, dat mensen dit doen, maar ik vind dit echt een afhaal restaurantje.
Het decor is dan ook meer een winkel, dan restaurant. Wat ik alleen maar fijn vind.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De catering op 24/1 was perfect. Voor 10 personen heerlijke rijsttafel met lekkere hapjes gebracht. Waren op de minuut af op de afgesproken tijd, klasse.
Als het lekkerste gerecht moet kiezen, dan Redeng en Kip ceshew.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zeer goede toko , originele mooie gerechten mijn aanraders hier Umpal en de kip cashew , die ze overigens ook bij toko eddo in Voorburg verkopen . Ik heb begrepen dat dat familie is
Lex-Peters .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heel fijne Toko met vele fantastische gerechten, vooral de Kip Cashew is een aanrader maar eigenlijk is alles even lekker.
Office2 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Zeer goede toko tegen normale prijzen. Kip cashew en blado zijn heerlijk. Aanrader voor de persoon die van Indisch eten houdt.
Floortje B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het is gewoon de allerbeste toko van Rijswijk en omstreken. Familie bedrijf waar ze enthousiast worden als je vertelt dat je Indisch gaat koken. Ruim assortiment.
Floortje B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Uitstekend eten, authentiek Indisch. Goede service, goede uitleg, goede bediening. Decor, ach. Het eten verkoopt zichzelf. Meerdere malen hier gehaald, verschillende gerechten geprobeerd.