Toko Joyce

Meer informatie over restaurant Toko Joyce

• Airconditioning
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Een aardige toko om even snel een hapje te eten. Persoonlijk vond ik de kwaliteit van de gerechten goed. Je kan in de toko je maaltijd eten boven is er een zitje. Prijs kwaliteit verhouding is goed
Cloeresie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten!! De aubergine was fantastisch!! De kip was zacht en goed gekruid, de bami was zoals het hoort!! De groenten waren vers, met nog voldoende bite... Als ik m'n ogen dicht deed waande ik me weer even terug in Suriname, mmmmmm!!!
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gisteren een Gado Gado gehaald, die erg tegenviel. Sterk het gevoel dat die niet vers was. Saus was wel redelijk, wel erg zoet.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Kom af en toe bij de Toko, voor lunch. Maar deels uit gemak. Nu toch maar eens een recensie schrijven en die is niet echt erg positief. Het eten is redelijk, maar niet uitgesproken lekker. Vandaag viel het extra tegen omdat het gewoon niet goed warm was, terwijl ik daar toch echt om had gevraagd. Maar goed, de Daging Semoor wel erg vet en de Sayur Lodeh veel te weinig op smaak. Waar was de kokos? Dat de uitstraling verder niet erg ok is, maakt voor een Toko vaak niets uit, maar dat dan ook de bediening kribbig en onattent is, maakt het wel jammer. Er is zoveel keus in de omgeving, dat ik Joyce nu maar even links laat liggen.
Clairearens .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Ik vond het eten aardig, maar ze krijgen toch een onvoldoende omdat de prijs-kwaliteit verhouding zoek is. Veel te duur!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Vaker wat afgehaald en gegeten bij toko Joyce. Het eten is eigenlijk altijd prima. De babi pangang was wat vettig, maar de rendang heerlijk. Ook lemper is een aanrader daar. Er zitten zou ik niet zo snel doen, maar je krijgt een grote bak eten mee bij afhalen. Overigens betaal je daar wel ruim 12,- voor; er zijn (inderdaad) toko's waar dat goedkoper kan. Desondanks zou ik dit restaurantje niet snel afraden.
Paulien1981 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Hier onlangs eten gehaald maar wat een teleurstelling. Naast de hoge prijs die we ervoor moesten betalen was het geheel erg vet. Niet alleen vetrandjes aan het vlees maar ook erg vette saus. Ook was het vlees erg droog. Ontvangst was niet erg hartelijk, je krijgt het idee dat ze niks willen verdienen, er straalt weinig enthousiasme vanaf. Geen aanrader.
Bonita V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Wij wonen om de hoek van deze toko en komen er regelmatig wat afhalen. Als vleesvermijders kunnen we niet anders zeggen dan dat er voldoende keuze is uit smaakvolle vleesloze gerechtjes. Bali Tahu of Bali Telor met een zoet/pittige saus, Tahu Tempeh Taotjo met een zout/pittige saus, Tja Bandung, een zacht groentegerechtje met vooral broccoli: alles heeft een authentieke smaak en de juiste bite. We laten meestal een vegetarische nasi rames opmaken en die stelt eigenlijk nooit teleur. Speciaal het vermelden waard: de gado gado. Een flinke bak gestoomde groenten, gebakken tahu en tempeh, lontong, een gekookt eitje en (veel!) lekkere pindasaus, en dat voor een habbekrats. Smaken verschillen, maar wij herkennen de hieronder genoemde 'smaken uit een pakje/zakje' niet. Ofwel: alles wordt volgens ons wél vers gemaakt. En wat de bediening betreft: die houdt het hoofd koel, ook als er erg veel (ongeduldige) klanten in het piepkleine zaakje staan te wachten. Wij kunnen ons niet herinneren ooit een grauw of een snauw gekregen te hebben. Een onvoldoende voor Joyce voor eten en service is ons inziens niet fair.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Vandaag hier diverse gerechten gehaald. Ten eerste was de bediening ronduit chagerijnig, er kon geen lachje van af. Daarnaast vond ik alles nogal prijzig en last but not least, ik vond alles vrij liefdeloos gemaakt: de rendang was niet echt droog en had niet zoveel smaak, de boontjes vielen ronduit tegen en de tempeh lag volgens mij in een kant en klaar sausje. Dit kan allemaal veel en veel beter. Ik begrijp die chagerijnige mevrouw best, van dit niveau zou ik ook chagerijnig van worden!
Isabella G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Had Toko Joyce aangeraden gekregen, maar ik vond het erg tegenvallen. De nasi was flauw, de daging smoor zat te weinig smaak en te veel vet aan, en was niet zacht genoeg, waarschijnlijk niet lang genoeg gesudderd. Ik kon geen kokossmaak ontdekken in de sajoer lodeh. De ajam ketjap was wel heel aardig, en de atjar ketimoen was erg lekker. Gegeven dat deze toko wat duurder is dan andere toko's en het personeel vrij ongeïnteresseerd zie ik weinig reden om hier terug te komen behalve voor een snelle hap als je geen zin hebt om te koken en dit is het dichtst bij.
Tomvanriemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Voor een winkel met een zogenaamde wereldnaam was het eten uitermate slecht.
Bami goreng speciaal, leek nergens op, babi pang vlees was waardeloos en leek gemaakt in tomaten saus, de echte Indische authentieke smaak hebben ze hiermee compleet verpest, sat? saus leek snel in elkaar gepruts, nasi goreng speciaal leek ook nergens op , harde rijstkorrel en, gewoon niet lekker, leek zelf niet eens op Indisch eten%u2026%u2026%u2026%u2026Rond uit waardeloos
Een echte zaak voor toeristen maar niet om eens lekker eten te halen%u2026%u2026%u2026.door een Amsterdammer.
Hun gerechten zijn beslist niet authentieke gemaakt door een Indische familie, dit eten lijkt meer te komen uit een gaar keuken die diverse toko%u2019s door de stad of land bevoorraad van dit soortmaaltijden.
Zelf ken ik gelukkig nog diverse toko waar nog wel de familie is in de keuken staat of echt authentieke is overgenomen%u2026..
René D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Op zich hebben ze een grote keus heerlijk indisch eten. Maar je krijgt vooral een heleboel rijst of iets dat voor nasi goreng door moet gaan met een heel dun laagje vlees en groente. Lijkt wel of ze met de jaren steeds gieriger is geworden. Je betaalt er genoeg voor maar wat je krijgt is zeer teleurstellend. Ik woon om de hoek en kwam er vaak maar nu is de maat vol.
Bac .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Uitstekende service. Leuke moderne interieur, voor een toko/afhaalcentrum. Het eten is helaas wat matig. We hebben allebei nasi goreng rames en een kiploempia besteld. Leuk dat de klant zelf de vlees/groentegerechten zelf mag samenstellen!. De rijst van de nasi goreng was helaas nog wat hard, nog niet helemaal gaar gestoomd dus voordat de rijst gebakken werd. De kiploempia was goed verwarmd (nogmaals gefrituurd?), maar het vel was best taai.