Toko Jeanny

• Af te huren
6,1
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Het was een tijd geleden dat ik wat heb afgehaald bij deze Toko.
En het eten was nog net zo goed als een paar jaar geleden. Ik had nasi kuning, sajoer, garnalen en een eitje. Het smaakte als vanouds.

De entourage was er niet veranderd. Rommelig en wat ongezellig. Wat dat betreft is het net zo authentiek als het eten. Stap maar eens een toko binnen in Azie....
Het eten maakt alles weer goed.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Al een aantal jaar ken ik deze toko. Ik kom hier graag, maar hij blijft wel ver achter op mijn favoriete toko.
Nu eens een maaltijk genomen (Rames, 2 vlees 3 groenten en sate) en gaan zitten.
Ja dat is echt niet voor een avondje uit eten. Eerlijk is eerlijk. Bij Jeanny is het altijd fris tot koud en de sfeer is loos. Ver zoek. Dus alleen doen, als je weinig tijd heb en niet als je uit eten gaat.
Vraag me nog wel eens af of de eigenaar dit bewust zo heeft. Zo van je kan ff zitten als het druk is als je moet wachten, maar liever ben ik een afhaal restaurant.
De service gaat als altijd. Beetje klungelig, maar deze man is zo super vriendelijk. Het maakt niet uit. Wel opletten dat hij je begrijpt, anders ligt er iets anders op je bord.

Het eten is gewoon goed. Mensen twijfelen aan de hygiëne. Dat komt doordat het er rommelig is en de zaak outdated is, maar ik geloof zeker dat de hygiëne op orde is. Alles is netjes schoon.
Wat ik zo plus vind aan Jeanny is dat hij regelmatig andere gerechten heeft. Iets wat me bij mijn favoriete toko niet overkomt.
Laatst had hij Victoria baars in een heerlijke curry en nu kwam hij weer met kip in groene pepers.
Altijd leuk zo'n verassing en daarom een extra punt.
Die hoge score voor het eten? Alles wordt met verse ingrediënten gemaakt. Geen poeders, geen kruiden.
Eet je vaker Indonesisch dan proef je dit inderdaad. En dat is gewoon een hoog cijfer waard.
MirenMar .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We waren er speciaal naar toe gereden door de waarderingen. Een rijsttafel besteld , half gevulde bakjes..waarvan 1 echt ondermaats doordat de bak in de vitrine op was..Veel zaken gezien waar deze toka aan kan tippen qua hygiene ook...hier komen we zeker niet meer terug
Shasoe1234 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij zijn als vegetariërs goed geïnformeerd over de gerechten en er was een ruime keuze in het menu. Het was super lekker, vooral de aubergine! Wij komen zeker terug.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij Toko Jeanny. Een Nasi Rames genom,en met nasi rames compleet met babi ketjap , daging rendang, sambal boontjes,
sajoer lodeh, aubergine en sateh ayam. Een groot bord vol voor slechts 12 euro.
Ik vond op de aubergine alles lekker en pittig genoeg.
Niet iets om voor om te rijden maar als ik in de buurt ben ga ik er zeker naar terug.

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Echt heerlijke Indische gerechten. Vooral de verschillende daging gerechten en gerechten met kokos zijn zeer goed. Varierend van heel pittig tot zoet en kruidig. Heel veelzijdig. En je kunt er ook afhalen. Wel zo makkelijk
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Toko Jeanny s een Indonesische toko die wij jaren geleden met de zaak hebben ontdekt. Sindsien halen wij heir regelmatig ons eten tijdens het werken in het weekend maar mag ik er ook graag met mijn partner spontaan eens naar toe rijden voor een lekkere indoneschische hap. De eigenaar doet het het echter na het weggaan van zijn partner nu helemaal alleen waardoor het soms wat lang duurt maar iedereen wordt met respect en geduld behandeld. Het is zeker geen gezellige zaak om even lekker te gaan zitten eten maar het behoort wel tot de mogelijkheden. Het eten is allemaal smaakvol en de porties ruim.
Yamman .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Een van mijn favorieten om af te halen, kwaliteit / prijs is in een goede verhouding. Vooral de gesmoorde aubergine. Van te voren kan je bellen om de bestelling door te geven, de kroepoek wordt dan nog wel in zakjes gedaan wanneer je dan komt afhalen, maar ach verser kan niet!
AdrieJuul .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Wij halen hier al 2 jaar iedere vrijdag heerlijk Indisch eten met authentieke smaak De kwaliteit is constant en ik verheug mij er iedere donderdag op de dag van morgen Prima prijs-kwaliteit verhouding in vergelijking met andere toko's waar je meer rijst krijgt dan vlees en groente Adrie Rotterdam-Schiebroek
Jeffrey T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Ik heb veel Indonesische restaurants bezocht en als Indo ben ik een echte kenner op dat gebied. Helaas zijn er in Rotterdam minder Indonesische restaurants dan in bijvoorbeeld Den Haag. Maar wat mij betreft is Toko Jeanny veruit de beste, naast Satebar. Een nasi rames hier is gewoon heerlijk! Ik ga regelmatig en de bediening is vriendelijk. En de eigenaar is er altijd :) Makan enak sekali di sini!
Rooooos .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Heerijk eten! Echt Indisch in een echt Indisch decor. Ik had het al vake op bij mijn moeder en gisteren voor het eerst zelf gehaald. Het is, zoals eerder gzegd, echt een afhaal restaurant; het decor doet er ook niet zo heel veel toe. Bescheiden, schoon, lekkere producten voor als je zelf aan de slag wilt. De bediening vriendelijk, en ik heb heerlijk gegeten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Ik woon hier om de hoek en ga regelmatig eten halen. Veel keuze, ook voor vegetariërs. Alhoewel er tafeltjes staan waar je aan kan eten, is het toch echt meer een afhaaltent. Bediening werkt erg relekst, waardoor je soms wat lang moet wachten (vooral in het weekend), maar dat vind ik geen probleem. Het eten is het waard.