Toko Indonesia Indah

Meer informatie over restaurant Toko Indonesia Indah

• Catering
Marijn23 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
ik heb meerdere keren een verjaardag laten cateren door deze toko. En vond het eten heel erg goed. Zelfs mijn vader (die Indonesier is) vond dit een goede toko. Vooral de Sajor Lodeh en Rendang waren heel erg goed. Vond inderdaad de sate niet zo goed, maar alle andere gerechten waar prima. Toko ziet er niet gezellig uit, maar welke toko wel? Gewoon eten halen of laten cateren. Enig minpuntje is dat ze hun afspraken niet goed nakomen. Ons eten werd 1 keer een uur te vroeg gebracht omdat ze zelf het NL voetbalteam wilden zien spelen. Vind ik een slechte zaak. Heel aardig behulpzaam personeel.
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Bij toeval ontdekte ik dit eethuisje, mijn aandacht werd getrokken door de tekst op het uithangbord: 'Gerechten uit de originele Indonesische keuken.' Vol goede moed (en trek) naar binnen om eerst te beginnen met een saté ajam. Wat een teleurstelling. De stukjes kip waren niet gemarineerd en totaal smakeloos. Het was niet gegrild of gebakken maar gefrituurd. Tot overmaat van ramp trof ik ook nog harde stukjes zeen in sommige kipblokjes aan. Ik had geen vertrouwen meer in de andere gerechten uit de goed gevulde vitrine en ben bij de buurman (snackbar) de rest van mijn honger gaan stillen.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Soms is er geen tijd om te koken, iets wat Ik graag doe maar daar wel de tijd voor nodig heb en daar zit Ik niet altijd ruim in, deze keer had Ik een ``mind set`` voor de Indonesische keuken, dat gebeurt van tijd tot tijd, en dacht eens de Toko Indah afhaal te proberen , geen spijt van gehad, een rijsttafel voor 3 personen laten samenstellen die hoog op smaak was en divers, Bami was wat droog, dat kan iets beter, prijs is alleszins redelijk, de jonge Dame achter de counter is zeer klant vriendelijk, iets wat er nog al eens aan ontbreekt zo hier en daar, Indah is typisch een afhaal locatie, Ik zag een tafel in een hoek dus er zal wel iets gegeten kunnen worden maar of dat gezellig is.